אל על מחליפה את מערכת ההזמנות מ"כרמל" ל"אמדאוס"

היקף שיתוף הפעולה בין אל על לאמדאוס מוערך בכ-8 מיליון דולר; המערכת החדשה תיכנס לשימוש באופן הדרגתי באל על עד לחודש פברואר 2008
אפרת אדיר |

חברת התעופה "אל על" משדרגת את מערכת ההזמנות ומחליפה את מערכת "כרמל" במערכת "אמדאוס", בהשקעה של 8 מיליון דולר. המערכת החדשה תיכנס לשימוש באופן הדרגתי וכניסתה לשימוש באל על תושלם בפברואר 2008 חיים רומנו, מנכ"ל אל על אמר כי שידרוג מערכת ההזמנות של אל על למערכת אמדאוס הינה המשך של יישום אסטרטגיית "אל על 2010" ויישום מדיניות הרחבת הפעילות הגלובלית של החברה. "שידרוג המערכת מהווה חלק משיפור השירות שניתן באמצעות סוכני הנסיעות ללקוחות החברה. המערכת החדשה היא חלק מהעידכון הטכנולוגי וההשקעה בתשתיות החברה, בכל תחומי העשיה, ביניהן מערכות IT שעוברת החברה. מערכת אמדאוס מעמידה את אל על בשורה אחת עם חברות התעופה המובילות והינה חלק מהכנת החברה לתחרות הגוברת עם יישום מדיניות השמיים הפתוחים", ציין רומנו. עפר צברי, סמנכ"ל מחשוב וארגון באל על, הוסיף, כי פרויקט זה משדרג את הטכנולוגיה של מערכת ההזמנות וערוצי ההפצה לסוכנים ובזאת מצטרפת אל על לשורה ארוכה של 149 חברות תעופה מהמתקדמות בעולם, ביניהן בריטיש איירווייס, אוסטריאן אייליינס, לופטהנזה, סוויס, KLM ואייר פראנס". גדי מור, מנכ"ל אמדאוס, ציין כי ההסכם בין אל על לאמדאוס כולל רכישת מערכת המלאים, מערכת ההזמנות, מערכת בידוק הנוסעים בארץ ובעולם וטכנולוגיית האינטרנט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה