מזרחי טפחות בקמפיין פרסומי ב-3.5 מיליון שקל
הקמפיין עולה באמצעות ראובני פרידן ברדיו, באינטרנט ובטלוויזיה ומהווה השלמה לקמפיין נרחב בעיתונות הארצית והמקומית
שבועות ספורים לאחר שקיבל רישיון לייעוץ פנסיוני לשכירים ועצמאים, עולה "מזרחי טפחות" בקמפיין מקיף בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, לתקופה של חודש.
הקמפיין עולה באמצעות ראובני פרידן בהשקעה של 3.5 מיליון שקל. בקמפיין תוצג האפשרות לקבל מידע והכוונה באמצעות מוקד טלפוני ולתאם מועד לפגישת ייעוץ חינם.
נעמה גת, סמנכ"ל שיווק פרסום ופיתוח עסקים במזרחי-טפחות: "אסטרטגיית הבנק הינה להוביל את תחום הייעוץ הפנסיוני בקרב כלל ציבור השכירים והעצמאיים, תוך הגברת המודעות לתכנון הפנסיוני, ושינוי הרגלי הצריכה של קהלי היעד והתאמתו לצרכים האישיים של הלקוח".