שחקן חדש בקטגוריית החומוס: חומוס "נאש נאש"

הסדרה החדשה תחת השם "נאש נאש" כוללת למעלה מ-20 מוצרים, תוך שמירה על ערכים תזונתיים וערך קלורי נמוך; תשווק בסניפי שופרסל וטיב טעם
אפרת אדיר |

שחקן חדש נכנס לקטגוריית החומוס: חברת "נאש נאש" מהגליל משיקה בימים אלה סדרת מוצרי חומוס וטחינה, המיוצרים בהכנה ביתית על פי מתכון גלילי.

נני ברק, מייסד ובעלים של חומוס "נאש נאש", מציין כי החומוס מיוצר מחומרי גלם משובחים ועובר תהליך הכנה מסורתי, איטי ומוקפד, השומר על הערכים התזונתיים של החומוס. הסדרה כוללת למעלה מ-20 מוצרים ובעלת ערך קלורי נמוך ואף ניתנת לחימום במיקרוגל.

לדברי ליאורה חוברה, תזונאית קלינית: "5 כפות של חומוס כנעני של "נאש נאש" מכיל 73 קלוריות בלבד. בשילוב עם כמות הסיבים התורמים לשובע והערך הגליקמי הנמוך, ניתן לומר כי חומוס "נאש נאש" אינו מזון משמין".

את המתכון לחומוס נאש נאש פיתח ברק עצמו אשר גדל בעכו וספג עוד מימי ילדותו את הטעמים והניחוחות של סמטאות עכו העתיקה. מוצרי נאש נאש משווקים בפריסה ארצית ברשת "שופרסל" וברשת "טיב טעם" וכן ברשתות הפרטיות ומעדניות מובחרות. טווח המחירים של הסדרה: 7.90 עד 14.90 שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה