שטראוס-עלית רכשה ברייק מלא בגמר "כוכב נולד 4"
קבוצת שטראוס-עלית תציג מחר (ה') בברייק הפרסומות של גמר "כוכב נולד 4" בערוץ 2, מקבץ פרסומות באורך של 276 שניות רצופות (כ-4.5 דקות). הברייק ישודר במחצית השניה והמותחת של הגמר בין השעות 22:00-23:00.
המקבץ יכלול את 8 המותגים המובילים של הקבוצה: מילקי שטראוס, פרה עלית, אחלה שטראוס, עוגות עלית, גבינות שטראוס, אקטימל, קפה פלטינום עלית ושוקו יטבתה.
אירית שפייזמן, מנהלת מטה השיווק הקונצרני של הקבוצה אמרה היום (ד'): "שטראוס-עלית תציג לראשונה מקבץ פרסומות באופן רציף עם המותגים המובילים של הקבוצה. זו הפעם הראשונה בה חברה מסחרית לוקחת ברייק שלם. מדובר באחד מארועי המדיה הגדולים ביותר בטלוויזיה ושטראוס-עלית, חברת המזון הגדולה, רואה בארוע הזדמנות נפלאה להגיע לקהל לקוחותיה עם מגוון מוצריה".
צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת, ציין כי "אין ספק שגמר "כוכב נולד" הינו ארוע מדיה גדול, המאפשר כר נרחב לפעילות שיווקית ייחודית ובמסגרתו תחשוף שטראוס-עלית באופן יוצא דופן את מוצריה לקהל רחב של צופים".