נעלי ספורט
צילום: freepik

תיקון הליכון VO2

תוכן בחסות |

איזה תקלות נפוצות בהליכון VO2? וכיצד אפשר לתקן אותן? הליכונים הם דרך פופולארית לשמור על כושר גופני לרדת במשקל ולחטב את הגוף. אבל מה עושים כשההליכון מתקלקל? הליכון VO2 מספק אימון איכותי ומגוון - אבל יש מספר תקלות שעלולות לפקוד את ההליכון ולגרום לשיבוש שגרת אימונים.

אבל איזה תקלות יכולות לקרות בהליכון מסוג זה?

הליכון VO2 אומנם נחשב מבין הטובים ביותר, אבל יש תקלות שעלולות לקרות עם הזמן כמו חריקות ברצועה או רצועה פגומה, יש מקרים שיעלה מההליכון ריח חרוך בשל הליכון תקול, לעיתים תיתכן תחושת חוסר יציבות, יש מקרים של חשמל סטטי שמגיע מתוך המכשיר או בעיות במסך המגע, תקלות במאוורר שעל ההליכון ושאר תקלות. בכול מקרה יש לנקוט בזהירות כאשר יש תקלות בהליכון ולא להשתמש בו במידה של סכנה.

מה עושים במידה ויש תקלות בהליכון VO2?

בתחילה חשוב ליצור קשר עם טכנאי הליכונים ולא להזניח את הבעיה שרק תחמיר. חשוב לא להמשיך להתאמן בהליכון כאשר יש בעיות יציבות או בעיות טכניות ולבחור טכנאי הליכונים מקצועי שיכול לסייע תיקון הליכון VO2 ובייעוץ גם בטלפון.

לעיתים תצטרכו להחליף חלפים בהליכון וגם כאן דרוש טכנאי מקצועי שידע להזמין את החלק הנכון שחסר ולבצע תיקון. יש מקרים שתוכלו להנות מתיקון וחידוש המכשיר וגם שדרוג של הליכון במחיר נוח.

בחרו טכנאי שיש לו חברת לתיקון הליכונים שיכול לאפשר לכם חלפים במהירות כמו גם תיקון במקום עם מעבדה ניידת או אבחון של המפרט הטכני ושדרוג המכשיר. כך תוכלו לבצע אימון ספורטיבי באופן בטוח.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אופיר לוינגר. צילום: יח"צאופיר לוינגר. צילום: יח"צ

מדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?

בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר



נושאים בכתבה נדל"ן

רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה. 

אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו. 

לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.

כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה. 

לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.