נעלי ספורט
צילום: freepik

תיקון הליכון VO2

תוכן בחסות |

איזה תקלות נפוצות בהליכון VO2? וכיצד אפשר לתקן אותן? הליכונים הם דרך פופולארית לשמור על כושר גופני לרדת במשקל ולחטב את הגוף. אבל מה עושים כשההליכון מתקלקל? הליכון VO2 מספק אימון איכותי ומגוון - אבל יש מספר תקלות שעלולות לפקוד את ההליכון ולגרום לשיבוש שגרת אימונים.

אבל איזה תקלות יכולות לקרות בהליכון מסוג זה?

הליכון VO2 אומנם נחשב מבין הטובים ביותר, אבל יש תקלות שעלולות לקרות עם הזמן כמו חריקות ברצועה או רצועה פגומה, יש מקרים שיעלה מההליכון ריח חרוך בשל הליכון תקול, לעיתים תיתכן תחושת חוסר יציבות, יש מקרים של חשמל סטטי שמגיע מתוך המכשיר או בעיות במסך המגע, תקלות במאוורר שעל ההליכון ושאר תקלות. בכול מקרה יש לנקוט בזהירות כאשר יש תקלות בהליכון ולא להשתמש בו במידה של סכנה.

מה עושים במידה ויש תקלות בהליכון VO2?

בתחילה חשוב ליצור קשר עם טכנאי הליכונים ולא להזניח את הבעיה שרק תחמיר. חשוב לא להמשיך להתאמן בהליכון כאשר יש בעיות יציבות או בעיות טכניות ולבחור טכנאי הליכונים מקצועי שיכול לסייע תיקון הליכון VO2 ובייעוץ גם בטלפון.

לעיתים תצטרכו להחליף חלפים בהליכון וגם כאן דרוש טכנאי מקצועי שידע להזמין את החלק הנכון שחסר ולבצע תיקון. יש מקרים שתוכלו להנות מתיקון וחידוש המכשיר וגם שדרוג של הליכון במחיר נוח.

בחרו טכנאי שיש לו חברת לתיקון הליכונים שיכול לאפשר לכם חלפים במהירות כמו גם תיקון במקום עם מעבדה ניידת או אבחון של המפרט הטכני ושדרוג המכשיר. כך תוכלו לבצע אימון ספורטיבי באופן בטוח.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.