"רציתי להיות כלכלן במשרד האוצר, אבל מאז שנחשפתי לתחום אני אוהב אותו יותר ויותר"

זיו וולף | (2)
נושאים בכתבה מתכנן פיננסי

ניר מלול. צילום: אסף ברנר

ניר מלול. צילום: אסף ברנר

שם: ניר מלול

תפקיד: מתכנן פיננסי ופנסיוני

מקום מגורים: ירושלים

מצב משפחתי: רווק

השכלה אקדמית ומקצועית: תואר ראשון בכלכלה עם התמחות במימון, שוק ההון וביטוח פנסיוני; בעל רישיון ממשרד האוצר ורשות ניירות ערך – סוכן לביטוח פנסיוני

ניסיון תעסוקתי: כארבע שנים בעיטם, סוכנות לביטוח פנסיוני.

 

אם ניר מלול היה יכול לחזור אחורה בזמן, הוא היה עושה בדיוק את מה שעשה ולא משנה דבר. בראיון לביזפורטל הוא מספר מהו החלום שלו כיום אחרי שוויתר על קריירה ככדורגלן, ועל מערכת היחסים החמה עם זוג הלקוחות הירושלמים המבוגרים שהתחילה בשינוי שעשה להם בתיקי ההשקעות עד ש"אימצו" אותו כאילו הוא הנכד שלהם.

צפו בראיון המלא:

נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מריה 23/05/2024 21:40
    הגב לתגובה זו
    להתמודד כל יום עם חובשי כיפות שמנסים לבזוז את הקופה, זה קשה
  • 1.
    בת אל 20/05/2024 14:32
    הגב לתגובה זו
    היית עסוק כל היום במלחמות נגד ההנהגה החרדית הבוזזת את הקופה הציבורית. אשרייך שאתה נמצא היכן שאתה.
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".