"ברגע שהלקוח מזהה שאני ישרה איתו, הוא נפתח בפניי יותר, וכך אני יכולה לבנות לו תיק נכון יותר"

זיו וולף | (22)

 חגית שמש

שם: חגית שמש 

תפקיד: סוכנת ביטוח ופיננסים 

מקום מגורים: פתח תקווה 

מצב משפחתי: נשואה + 2 

השכלה פיננסית ומקצועית: בעלת רישיון פנסיוני ורישיון אלמנטרי מטעם רשות שוק הון ומשרד האוצר.

ניסיון תעסוקתי: עוסקת בתחום כבר 10 שנים, עבדתי עם החברות הגדולות והמובילות בארץ. כעצמאית - כמעט שנתיים.

חוק מספר 1 אצל חגית שמש הוא יושר, כנות ומקצועיות. בראיון לביזפורטל היא מספרת מה גרם לה לבחור במקצוע ("סופר-סופר מעניין, תמיד צריך להחכים וללמוד דברים חדשים"), מה הלקוחות שואלים הכי הרבה ("מה יקרה אם אאבד את כל הפנסיה בשוק ההון?"), ואיך מנעה מלקוחה להעביר את כל כספי הפנסיה שלה לגרוש. צפו בראיון המלא: 

נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    RON 12/04/2024 13:05
    הגב לתגובה זו
    לא מבין למה לסמוך על בן אדם אחד.מה היא מבינה בהכל. בביטוח בפנסיה בקופות גמל וגם בפיננסים? איך כל סוכני הביטוח נעשו מומחים להכל. לא לסמוך פשוט לא
  • 14.
    אודל כהן 10/04/2024 22:20
    הגב לתגובה זו
    ואוו עפתי על הכתבה את מושלמת ורואים שיש לך שנים של נסיון כמה חשוב ללכת למשהו שהוא מקצועי אשמח לקבל את הטלפון ולהתייעץ איתך על התיק שלי
  • 13.
    מקצוענית אמיתית!!! (ל"ת)
    Avigail Hagay 08/04/2024 20:21
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    גאולה דואק 08/04/2024 19:59
    הגב לתגובה זו
    מהנסיון היא הכי טובה בעולם
  • 11.
    פוטופלסטי 08/04/2024 16:10
    הגב לתגובה זו
    כנות שקיפות ויושר אבל פוטושופ מופרך
  • משה 11/04/2024 07:23
    הגב לתגובה זו
    שום פער בלתי סביר. לא מבין בכלל על מה אתה מדבר
  • חנתי 12/04/2024 13:06
    תעשיית הבלוף
  • פער מזעזע! נמאס מהצילומים המטעים! (ל"ת)
    שרה מקיסריה 10/04/2024 01:15
    הגב לתגובה זו
  • בני גור 08/04/2024 22:48
    הגב לתגובה זו
    לא הייתי בכלל מתחיל לקרוא
  • היום בלי פוטו שופ, שפכטל, פאה מודבקת...לא יוצאים מהבית (ל"ת)
    בנימין הגבר 10/04/2024 01:16
  • בשביל זה צפית בוידיאו ? (ל"ת)
    בן 08/04/2024 20:10
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אריאלה 08/04/2024 15:51
    הגב לתגובה זו
    ממליצה מאוד על חגית מהרגע הראשון הייתה הרגשה של מישהי שניתן לסמוך עליה . תודה על הכל
  • 9.
    לקוחה מרוצה 08/04/2024 15:49
    הגב לתגובה זו
    פשוט אלופה! שירותית, אמיתית ומקצוענית
  • 8.
    אופיר 08/04/2024 15:35
    הגב לתגובה זו
    מניסיון אישי מדהימה,אדיבה ויותר חשוב מהכל עזרה לי לשפר את התיק ולחסוך אלפי שקלים,תודה רבה!
  • 7.
    חשוד מאד 08/04/2024 14:27
    הגב לתגובה זו
    נראה מחשיד שלקוח צריך להרגיש שאת ישרה איתו...
  • 6.
    בר כהן 08/04/2024 13:27
    הגב לתגובה זו
    מספר 1 בתחום ממליץ בחום .
  • 5.
    נוי ביטון 08/04/2024 12:33
    הגב לתגובה זו
    חגית הסוכנת הכי טובה מקצועית וישרה שפגשתי מנסיון!! אחרי מספר סוכנים במשך השנים שהחלפתי, הגעתי למקום הנכון אני מרוצה מאוד מהשרות ,מהדיוק ואני חייבת להדגיש שהתרשמתי מהכנות של חגית ששומרת על האינטרסים שלי לפני כל צעד ושעל. ממליצה מאוד מאוד!!
  • 4.
    רפאל 08/04/2024 12:32
    הגב לתגובה זו
    ישרה מאוד ובעלת מחויבות אדירה כלפי הלקוחות שלה. ממליץ בחום, מהיכרות אישית.
  • 3.
    כל הכבוד תותחית (ל"ת)
    אייבי 08/04/2024 11:28
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עידן 08/04/2024 11:15
    הגב לתגובה זו
    איך מתאמים פגישה איתך?
  • חגית שמש 08/04/2024 13:19
    הגב לתגובה זו
    אפשר ליצור איתי קשר בטלפון: 050-3725552 או במייל: [email protected]
  • 1.
    מה הקשר בין תוכן הכתבה ל"מצב המשפחתי" של המרואיינת? (ל"ת)
    0ר0ור 08/04/2024 11:04
    הגב לתגובה זו
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".