המירוץ למיליון משתפרת - אבל המרחק ממאסטר שף עדיין גדול
למרות שהיא רחוקה מנתוני השיא שלה, מאסטר שף (קשת 12) עדיין לא מרגישה בסממנים של תחרות מצד המירוץ למיליון (רשת 13). אמש, בערב השידורים של יום רביעי, הניב ריאליטי האוכל 19.1% ו-519K, ירידה לעומת 20% בשבוע שעבר ואילו המירוץ השתפרה בשיעור מינורי מ-11.1% ל-11.5% עם 351K - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.
בכאן 11 שידור חוזר של 'בואו לאכול איתי' עם 2.2% ו-63K ו'מה נסגר' עם 1.4% ו-32K. מאוחר יותר, 'חי בלילה' (קשת 12) עם 10.9%, 'הצינור' (רשת 13) עם 7.4, 'נקסט' (קשת) עם 7.8% ו'היום שהיה' (רשת) עם 5%.
בגזרת הבוקר
קשת: חדשות הבוקר עם ניב רסקין עם 4%
רשת: העולם הבוקר עם מירי וטלי עם 3.5%
רצועת 17-19
קשת: 'חמש עם רפי רשף' עם 7.2%, 'שש עם רינה מצליח' עם 8.6%
רשת: 'החדשות עם יעקב אילון' עם 4.9%, 'שש עם אמנון לוי' עם 4.1%
כאן 11: 'ערב ערב' עם 0.9%, 'קלמן וסגל' עם 1.3%
ראש בראש בפרה פריים
'תכנית חיסכון' עם גדעון אוקו (קשת) עם 9%
מול 'לפני החדשות עם שרון כידון' (רשת) עם 3.8%, 'ברקוד' (רשת) עם 4.8%
'העולם היום' (כאן) עם 1.9% ו'גאולה ולונדון' (כאן) עם 1.4%
בגזרת החדשות
חדשות 12 עם 15.7% ו-410k
חדשות 13 עם 6.3% ו-183k
חדשות 11 עם 3.3% ו-88k
- 7.אמירה 23/08/2019 09:30הגב לתגובה זומשתפרת...???? 0.4 כרגיל כותרת של ״אסור לפרגן חלילה לקשת״
- 6.הרייטינג ימשיך לרדת 22/08/2019 13:50הגב לתגובה זובולט מי המועדף על ההפקה ולכן ברור מי יודח ואת מי רוצים בגמר. במאסטר ברור היה שנמרוד יודח.הכל מתוכנן מראש גם לגבי האוכל שגם אם טעים יגידו שלא. במירוץ אף פעם אי אפשר לדעת מי השיג את מי .ההפקה משחקת לצופים בראש. כבר אף אחד לא באמת מאמין למה שרואים.
- מ 25/08/2019 09:11הגב לתגובה זומוזר לי שהרייטינג של המרוץ למליון קטן יותר ממאסטר שף . אין על המרוץ למליון אין מה להשוות לטעימות של האוכל ממש משעמם כבר במאסטר שף .
- 5.מוני 22/08/2019 13:23הגב לתגובה זוהפלטפורמה שעליה מתחילה מאסטר שף היא 15.7 ושל המירוץ 6.3 (חדשות 12 לעומת 13) . פער של 9.4 נקודות . ואז המירוץ מצמצם את הפער הזה ל7.5 נקודות .. לפחות תציינו ותדייקו
- 4.אלעד 22/08/2019 12:30הגב לתגובה זוראיתי את התגובות המלגלגות אמש של אנשי התאגיד, וסביר להניח שמדובר בנאמני ההנהלה הכושלת, לדעתי, של הדבר העלוב הזה. אני שמח שהצלחתי לעצבן אתכם, ואין ספק שהאמת כואבת, כאובת מאד. אם מהדורת חדשות "מרכזית" מביאה 3.3%, וכל שאר התכניות מביאות שברי אחוזים, זה וודאי כואב. זה כואב למי שבשחצנות רבה דבר על זה שתאגיד השידור יהיה הגוף המוביל בתקשורת (כמה שזה נשמע נלעג היום!), זה כואב למי שחשב שאפשר לרמות את כל האנשים כל הזמן, זה כואב למי שחשב שאפשר להתעלל בעובדי רשות השידור (למזלי אני לא עובד בתקשורת ומעולם לא עבדתי, אבל אני שומע סיפורים מסמרי שיער על מה שקורה בתאגיד). מה שהפיל אתכם, בתאגיד, היא השחצנות, היעדר מינימום של צניעות. חשבתם ש"אלוהים לשלטון בחרתנו", ופתאום גליתם מול איזו שוקת שבורה אתם עומדים.... (אני יודע, אני כותב בעברית איכותית, וספק אם אתם, העילגים בתאגיד, מבינים מה שאני כותב...חחח...). זהו. הפארסה הסתיימה. אתם יודעים את זה, אנחנו יודעים את זה, וכן, אנחנו אומרים בגלוי - אנחנו שמחים לאידכם (תבדקו במילון מה פשר הביטוי הזה...), אנחנו מחכים לרגע שבו התאגיד יעלם ממפת התקשורת בישראל.
- לדעתי לפעמים יש לתאגיד תוכניות שאני אוהב לראות (ל"ת)רמי 22/08/2019 18:23הגב לתגובה זו
- 3.סילבר 22/08/2019 10:57הגב לתגובה זו״כתבי וכתבות חדשות 13 מדווחים״, פשוט שיממון. תקתקו לחצי שעה מהדורה, שימו אודי סגל לפני, בטלו את ברקוד ושלום!
- ליאור לנדברג הרס עד מקום פורח (ל"ת)ליאורי 22/08/2019 16:36הגב לתגובה זו
- אין שום הבדל מחדשות 12. פוטייטו פוטטו (ל"ת)נו באמת 22/08/2019 14:40הגב לתגובה זו
- אלעד 22/08/2019 12:48הגב לתגובה זואני לא עובד בחדשות 13, והקשר היחיד שלי אליהם הוא שאני צופה במהדורה שלהם. אין בכלל מה להשוות בינם לבין חדשות 12. חדשות 13 ביקורתיים, לא "ממלכתיים" (זאת מחמאה!!!), לא מתיישרים עם השלטון, לא מתחנפים ולא עושים הנחות. רביב דרוקר ניצב בראש, אבל ראויים לציון עוד רבים אחרים, כמו אביעד גליקמן, כמו הכתבים הפוליטיים. ומעל כולם ההגשה של המהדורה, ובמיוחד ההגשה של טלי מורנו ראוייה לכל שבח. כשאני רואה בימים אלה את המחליפה קרן מרציאנו בערוץ 12 אני בורח בבהלה מהטירוף שלה בעיניים, מהמבטים הנוראיים, מהגישה השחצנית וההיסטרית. טלי מורנו, לעומת זאת, מגישה כל כך בצורה נעימה, שקולה, לא היסטרית, לא מתלהמת, בלי העוויות, בלי הצגות, פשוט תענוג. אני רואה את המאמצים של חדשות 13, ומגיעות להם הרבה מחמאות.
- ב- 13 ליין אפ עייף, טלי נראית משועממת. מהדורה נוראית. (ל"ת)סילבר 22/08/2019 21:35
- 2.הנתונים של התאגיד כבר מעוררים רחמים. חבל (ל"ת)ענת 22/08/2019 10:07הגב לתגובה זו
- 1.קק 22/08/2019 09:59הגב לתגובה זומה יהיה? למה קשת ממשיכה לשמור את עצמה בטופ של הרייטינג, מה היא עושה ששומר אותה כך, זה לא שתוכניות ריאליטי שלה טובות.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.