המירוץ למיליון משתפרת - אבל המרחק ממאסטר שף עדיין גדול
למרות שהיא רחוקה מנתוני השיא שלה, מאסטר שף (קשת 12) עדיין לא מרגישה בסממנים של תחרות מצד המירוץ למיליון (רשת 13). אמש, בערב השידורים של יום רביעי, הניב ריאליטי האוכל 19.1% ו-519K, ירידה לעומת 20% בשבוע שעבר ואילו המירוץ השתפרה בשיעור מינורי מ-11.1% ל-11.5% עם 351K - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.
בכאן 11 שידור חוזר של 'בואו לאכול איתי' עם 2.2% ו-63K ו'מה נסגר' עם 1.4% ו-32K. מאוחר יותר, 'חי בלילה' (קשת 12) עם 10.9%, 'הצינור' (רשת 13) עם 7.4, 'נקסט' (קשת) עם 7.8% ו'היום שהיה' (רשת) עם 5%.
בגזרת הבוקר
קשת: חדשות הבוקר עם ניב רסקין עם 4%
רשת: העולם הבוקר עם מירי וטלי עם 3.5%
רצועת 17-19
קשת: 'חמש עם רפי רשף' עם 7.2%, 'שש עם רינה מצליח' עם 8.6%
רשת: 'החדשות עם יעקב אילון' עם 4.9%, 'שש עם אמנון לוי' עם 4.1%
כאן 11: 'ערב ערב' עם 0.9%, 'קלמן וסגל' עם 1.3%
ראש בראש בפרה פריים
'תכנית חיסכון' עם גדעון אוקו (קשת) עם 9%
מול 'לפני החדשות עם שרון כידון' (רשת) עם 3.8%, 'ברקוד' (רשת) עם 4.8%
'העולם היום' (כאן) עם 1.9% ו'גאולה ולונדון' (כאן) עם 1.4%
בגזרת החדשות
חדשות 12 עם 15.7% ו-410k
חדשות 13 עם 6.3% ו-183k
חדשות 11 עם 3.3% ו-88k
- 7.אמירה 23/08/2019 09:30הגב לתגובה זומשתפרת...???? 0.4 כרגיל כותרת של ״אסור לפרגן חלילה לקשת״
- 6.הרייטינג ימשיך לרדת 22/08/2019 13:50הגב לתגובה זובולט מי המועדף על ההפקה ולכן ברור מי יודח ואת מי רוצים בגמר. במאסטר ברור היה שנמרוד יודח.הכל מתוכנן מראש גם לגבי האוכל שגם אם טעים יגידו שלא. במירוץ אף פעם אי אפשר לדעת מי השיג את מי .ההפקה משחקת לצופים בראש. כבר אף אחד לא באמת מאמין למה שרואים.
- מ 25/08/2019 09:11הגב לתגובה זומוזר לי שהרייטינג של המרוץ למליון קטן יותר ממאסטר שף . אין על המרוץ למליון אין מה להשוות לטעימות של האוכל ממש משעמם כבר במאסטר שף .
- 5.מוני 22/08/2019 13:23הגב לתגובה זוהפלטפורמה שעליה מתחילה מאסטר שף היא 15.7 ושל המירוץ 6.3 (חדשות 12 לעומת 13) . פער של 9.4 נקודות . ואז המירוץ מצמצם את הפער הזה ל7.5 נקודות .. לפחות תציינו ותדייקו
- 4.אלעד 22/08/2019 12:30הגב לתגובה זוראיתי את התגובות המלגלגות אמש של אנשי התאגיד, וסביר להניח שמדובר בנאמני ההנהלה הכושלת, לדעתי, של הדבר העלוב הזה. אני שמח שהצלחתי לעצבן אתכם, ואין ספק שהאמת כואבת, כאובת מאד. אם מהדורת חדשות "מרכזית" מביאה 3.3%, וכל שאר התכניות מביאות שברי אחוזים, זה וודאי כואב. זה כואב למי שבשחצנות רבה דבר על זה שתאגיד השידור יהיה הגוף המוביל בתקשורת (כמה שזה נשמע נלעג היום!), זה כואב למי שחשב שאפשר לרמות את כל האנשים כל הזמן, זה כואב למי שחשב שאפשר להתעלל בעובדי רשות השידור (למזלי אני לא עובד בתקשורת ומעולם לא עבדתי, אבל אני שומע סיפורים מסמרי שיער על מה שקורה בתאגיד). מה שהפיל אתכם, בתאגיד, היא השחצנות, היעדר מינימום של צניעות. חשבתם ש"אלוהים לשלטון בחרתנו", ופתאום גליתם מול איזו שוקת שבורה אתם עומדים.... (אני יודע, אני כותב בעברית איכותית, וספק אם אתם, העילגים בתאגיד, מבינים מה שאני כותב...חחח...). זהו. הפארסה הסתיימה. אתם יודעים את זה, אנחנו יודעים את זה, וכן, אנחנו אומרים בגלוי - אנחנו שמחים לאידכם (תבדקו במילון מה פשר הביטוי הזה...), אנחנו מחכים לרגע שבו התאגיד יעלם ממפת התקשורת בישראל.
- לדעתי לפעמים יש לתאגיד תוכניות שאני אוהב לראות (ל"ת)רמי 22/08/2019 18:23הגב לתגובה זו
- 3.סילבר 22/08/2019 10:57הגב לתגובה זו״כתבי וכתבות חדשות 13 מדווחים״, פשוט שיממון. תקתקו לחצי שעה מהדורה, שימו אודי סגל לפני, בטלו את ברקוד ושלום!
- ליאור לנדברג הרס עד מקום פורח (ל"ת)ליאורי 22/08/2019 16:36הגב לתגובה זו
- אין שום הבדל מחדשות 12. פוטייטו פוטטו (ל"ת)נו באמת 22/08/2019 14:40הגב לתגובה זו
- אלעד 22/08/2019 12:48הגב לתגובה זואני לא עובד בחדשות 13, והקשר היחיד שלי אליהם הוא שאני צופה במהדורה שלהם. אין בכלל מה להשוות בינם לבין חדשות 12. חדשות 13 ביקורתיים, לא "ממלכתיים" (זאת מחמאה!!!), לא מתיישרים עם השלטון, לא מתחנפים ולא עושים הנחות. רביב דרוקר ניצב בראש, אבל ראויים לציון עוד רבים אחרים, כמו אביעד גליקמן, כמו הכתבים הפוליטיים. ומעל כולם ההגשה של המהדורה, ובמיוחד ההגשה של טלי מורנו ראוייה לכל שבח. כשאני רואה בימים אלה את המחליפה קרן מרציאנו בערוץ 12 אני בורח בבהלה מהטירוף שלה בעיניים, מהמבטים הנוראיים, מהגישה השחצנית וההיסטרית. טלי מורנו, לעומת זאת, מגישה כל כך בצורה נעימה, שקולה, לא היסטרית, לא מתלהמת, בלי העוויות, בלי הצגות, פשוט תענוג. אני רואה את המאמצים של חדשות 13, ומגיעות להם הרבה מחמאות.
- ב- 13 ליין אפ עייף, טלי נראית משועממת. מהדורה נוראית. (ל"ת)סילבר 22/08/2019 21:35
- 2.הנתונים של התאגיד כבר מעוררים רחמים. חבל (ל"ת)ענת 22/08/2019 10:07הגב לתגובה זו
- 1.קק 22/08/2019 09:59הגב לתגובה זומה יהיה? למה קשת ממשיכה לשמור את עצמה בטופ של הרייטינג, מה היא עושה ששומר אותה כך, זה לא שתוכניות ריאליטי שלה טובות.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
שר התקשורת, שלמה קרעי. קרדיט: רשתות חברתיותשלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
במהלך לחיבור בין הפריפריה והמרכז, לראשונה בישראל יתאפשר שידור רדיו מסחרי ארצי; משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל
משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל. מטרת הרפורמה היא להסיר חסמי כניסה לשוק הרדיו ולעבור לתצורת מכרז פתוח, שקוף ושוויוני, שיאפשר את הסבתן של תחנות רדיו אזוריות לשידורי רדיו בפריסה ארצית וכן את הקמתן של תחנות רדיו חדשות, כך שהציבור ייהנה ממגוון רחב יותר של אפשרויות, ויוכל להאזין לכל תחנה מכל מקום בארץ.
התזכיר שפורסם להערות הציבור יאפשר לראשונה לגופים עסקיים לשדר שידורי רדיו FM מסחריים ללא הגבלות גיאוגרפיות, וכך תינתן גמישות מלאה לתחנות בבחירת מודל השידור שלהם, לרבות האפשרות של שידור במודל האזורי הקיים. כיום ישנו "נתק" בין אזורי הנגב, יהודה ושומרון והגליל לבין מרכז הארץ וירושלים, מאחר שתחנה פרטית אינה רשאית לשדר באופן רחב למאזינים במספר אזורים.
הרפורמה המוצעת עתידה לשנות זאת ולאפשר לכולם להאזין לתחנות האהובות עליהם מכל מקום, לפי בחירת התחנה. במסגרת הרפורמה המוצעת, ייערך מכרז פתוח, שקוף ושוויוני להקצאת תדרי FM, בו יוכלו להתמודד הן שחקנים חדשים והן בעלי זיכיונות קיימים. המעבר למודל החדש יבוצע באופן הדרגתי, כך שתדרים פנויים חדשים יועמדו למכרז.
בעלי זיכיון קיים יוכלו להתמודד במכרז עוד לפני פקיעת זיכיונו, ואם יזכה במכרז יוכל לעבור לשידור במתכונת החדשה ואף לשדר בפריסה ארצית רחבה. המכרז יתבסס על מחיר, במטרה להבטיח שהמשאב הציבורי של תדר הרדיו יוקצה לגורם היעיל ביותר, כשכל גורם יוכל להחזיק ב-3 אפיקי תדר לכל היותר.
- מאזינים לרדיו? אילו תחנות הכי פעילות ומי הכי פופולארית בכל אזור?
- קמפיין חדש לאגודה למלחמה בסרטן: "בקיץ הקרוב כולם הולכים לסנן אותך"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הזוכים במכרז יידרשו להירשם במרשם ספקי הרדיו, ויוכלו לשדר ללא מגבלות של אזורי כיסוי וללא מעורבות בתוכן, מה שיאפשר ניצול יעיל יותר של משאב התדרים הציבורי ואף יביא לצמצום משמעותי בנטל הרגולטורי הקיים.
