המירוץ למיליון משתפרת - אבל המרחק ממאסטר שף עדיין גדול
למרות שהיא רחוקה מנתוני השיא שלה, מאסטר שף (קשת 12) עדיין לא מרגישה בסממנים של תחרות מצד המירוץ למיליון (רשת 13). אמש, בערב השידורים של יום רביעי, הניב ריאליטי האוכל 19.1% ו-519K, ירידה לעומת 20% בשבוע שעבר ואילו המירוץ השתפרה בשיעור מינורי מ-11.1% ל-11.5% עם 351K - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.
בכאן 11 שידור חוזר של 'בואו לאכול איתי' עם 2.2% ו-63K ו'מה נסגר' עם 1.4% ו-32K. מאוחר יותר, 'חי בלילה' (קשת 12) עם 10.9%, 'הצינור' (רשת 13) עם 7.4, 'נקסט' (קשת) עם 7.8% ו'היום שהיה' (רשת) עם 5%.
בגזרת הבוקר
קשת: חדשות הבוקר עם ניב רסקין עם 4%
רשת: העולם הבוקר עם מירי וטלי עם 3.5%
רצועת 17-19
קשת: 'חמש עם רפי רשף' עם 7.2%, 'שש עם רינה מצליח' עם 8.6%
רשת: 'החדשות עם יעקב אילון' עם 4.9%, 'שש עם אמנון לוי' עם 4.1%
כאן 11: 'ערב ערב' עם 0.9%, 'קלמן וסגל' עם 1.3%
ראש בראש בפרה פריים
'תכנית חיסכון' עם גדעון אוקו (קשת) עם 9%
מול 'לפני החדשות עם שרון כידון' (רשת) עם 3.8%, 'ברקוד' (רשת) עם 4.8%
'העולם היום' (כאן) עם 1.9% ו'גאולה ולונדון' (כאן) עם 1.4%
בגזרת החדשות
חדשות 12 עם 15.7% ו-410k
חדשות 13 עם 6.3% ו-183k
חדשות 11 עם 3.3% ו-88k
- 7.אמירה 23/08/2019 09:30הגב לתגובה זומשתפרת...???? 0.4 כרגיל כותרת של ״אסור לפרגן חלילה לקשת״
- 6.הרייטינג ימשיך לרדת 22/08/2019 13:50הגב לתגובה זובולט מי המועדף על ההפקה ולכן ברור מי יודח ואת מי רוצים בגמר. במאסטר ברור היה שנמרוד יודח.הכל מתוכנן מראש גם לגבי האוכל שגם אם טעים יגידו שלא. במירוץ אף פעם אי אפשר לדעת מי השיג את מי .ההפקה משחקת לצופים בראש. כבר אף אחד לא באמת מאמין למה שרואים.
- מ 25/08/2019 09:11הגב לתגובה זומוזר לי שהרייטינג של המרוץ למליון קטן יותר ממאסטר שף . אין על המרוץ למליון אין מה להשוות לטעימות של האוכל ממש משעמם כבר במאסטר שף .
- 5.מוני 22/08/2019 13:23הגב לתגובה זוהפלטפורמה שעליה מתחילה מאסטר שף היא 15.7 ושל המירוץ 6.3 (חדשות 12 לעומת 13) . פער של 9.4 נקודות . ואז המירוץ מצמצם את הפער הזה ל7.5 נקודות .. לפחות תציינו ותדייקו
- 4.אלעד 22/08/2019 12:30הגב לתגובה זוראיתי את התגובות המלגלגות אמש של אנשי התאגיד, וסביר להניח שמדובר בנאמני ההנהלה הכושלת, לדעתי, של הדבר העלוב הזה. אני שמח שהצלחתי לעצבן אתכם, ואין ספק שהאמת כואבת, כאובת מאד. אם מהדורת חדשות "מרכזית" מביאה 3.3%, וכל שאר התכניות מביאות שברי אחוזים, זה וודאי כואב. זה כואב למי שבשחצנות רבה דבר על זה שתאגיד השידור יהיה הגוף המוביל בתקשורת (כמה שזה נשמע נלעג היום!), זה כואב למי שחשב שאפשר לרמות את כל האנשים כל הזמן, זה כואב למי שחשב שאפשר להתעלל בעובדי רשות השידור (למזלי אני לא עובד בתקשורת ומעולם לא עבדתי, אבל אני שומע סיפורים מסמרי שיער על מה שקורה בתאגיד). מה שהפיל אתכם, בתאגיד, היא השחצנות, היעדר מינימום של צניעות. חשבתם ש"אלוהים לשלטון בחרתנו", ופתאום גליתם מול איזו שוקת שבורה אתם עומדים.... (אני יודע, אני כותב בעברית איכותית, וספק אם אתם, העילגים בתאגיד, מבינים מה שאני כותב...חחח...). זהו. הפארסה הסתיימה. אתם יודעים את זה, אנחנו יודעים את זה, וכן, אנחנו אומרים בגלוי - אנחנו שמחים לאידכם (תבדקו במילון מה פשר הביטוי הזה...), אנחנו מחכים לרגע שבו התאגיד יעלם ממפת התקשורת בישראל.
- לדעתי לפעמים יש לתאגיד תוכניות שאני אוהב לראות (ל"ת)רמי 22/08/2019 18:23הגב לתגובה זו
- 3.סילבר 22/08/2019 10:57הגב לתגובה זו״כתבי וכתבות חדשות 13 מדווחים״, פשוט שיממון. תקתקו לחצי שעה מהדורה, שימו אודי סגל לפני, בטלו את ברקוד ושלום!
- ליאור לנדברג הרס עד מקום פורח (ל"ת)ליאורי 22/08/2019 16:36הגב לתגובה זו
- אין שום הבדל מחדשות 12. פוטייטו פוטטו (ל"ת)נו באמת 22/08/2019 14:40הגב לתגובה זו
- אלעד 22/08/2019 12:48הגב לתגובה זואני לא עובד בחדשות 13, והקשר היחיד שלי אליהם הוא שאני צופה במהדורה שלהם. אין בכלל מה להשוות בינם לבין חדשות 12. חדשות 13 ביקורתיים, לא "ממלכתיים" (זאת מחמאה!!!), לא מתיישרים עם השלטון, לא מתחנפים ולא עושים הנחות. רביב דרוקר ניצב בראש, אבל ראויים לציון עוד רבים אחרים, כמו אביעד גליקמן, כמו הכתבים הפוליטיים. ומעל כולם ההגשה של המהדורה, ובמיוחד ההגשה של טלי מורנו ראוייה לכל שבח. כשאני רואה בימים אלה את המחליפה קרן מרציאנו בערוץ 12 אני בורח בבהלה מהטירוף שלה בעיניים, מהמבטים הנוראיים, מהגישה השחצנית וההיסטרית. טלי מורנו, לעומת זאת, מגישה כל כך בצורה נעימה, שקולה, לא היסטרית, לא מתלהמת, בלי העוויות, בלי הצגות, פשוט תענוג. אני רואה את המאמצים של חדשות 13, ומגיעות להם הרבה מחמאות.
- ב- 13 ליין אפ עייף, טלי נראית משועממת. מהדורה נוראית. (ל"ת)סילבר 22/08/2019 21:35
- 2.הנתונים של התאגיד כבר מעוררים רחמים. חבל (ל"ת)ענת 22/08/2019 10:07הגב לתגובה זו
- 1.קק 22/08/2019 09:59הגב לתגובה זומה יהיה? למה קשת ממשיכה לשמור את עצמה בטופ של הרייטינג, מה היא עושה ששומר אותה כך, זה לא שתוכניות ריאליטי שלה טובות.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
