עמית משיח
צילום: אבשלום ששוני
פרסום ראשון

חדש מליסינג: תקציב הפרסום של AVIS עובר למקאן תל אביב

מקאן יחליף את סוכנות הקריאייטיב דיגיטל Hooligans שטיפלה בתקציב בשנה החולפת, בה הוא עמד לפי יפעת בקרת פרסום על כ-8 מיליון שקלים במחירי מחירון
משה בנימין | (1)

תקציב הפרסום של מותג השכרות הרכב והליסינג AVIS עובר למקאן תל אביב - כך נודע לאייס. במהלך הגישושים של AVIS נעשתה פנייה גם למשרד הפרסום יהושע TBWA שמטפל בתקציב המתחרה של אופרייט (ליסינג תפעולי ופרטי) אך לאחר פגישה בין הצדדים, ביהושע TBWA הוחלט שלא להתמודד.  ההחלטה על הבחירה במקאן התקבלה בשבוע החולף. המשרד יחליף את סוכנות הקריאייטיב דיגיטל Hooligans שטיפלה בתקציב בשנה החולפת, בה הוא עמד לפי יפעת בקרת פרסום על כ-8 מיליון שקלים במחירי מחירון וכ-5 מיליון שקלים בפועל. Hooligans טיפלה בתקציב גם במהלך 2017, אז עשתה זאת לצד משרד הפרסום ענבר מרחב G כשהתקציב עמד על כ-25 מיליון שקלים במחירי מחירון. AVIS פועלת בישראל תחת קבוצת UMI יבואנית שברולט שתקציב הפרסום שלה מטופל בראובני פרידן. מנגד ראובני פרידן מטפל בתקציב הפרסום של חברת הליסינג ומכירת הרכב אלבר כך שהמשרד מנוע מלטפל ב-AVIS. ב-AVIS אישרו את פרטי הידיעה.  בתוך כך, משרד הפרסום מקאן תל אביב הוסיף לרשימת הלקוחות תקציב נוסף בשבוע האחרון - פעילות רכש המדיה למודעות סטטוטוריות (עיתונות הארצית והמקומית, בשבועונים וירחונים, במדיה הדיגיטלית והאינטרנט, טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות) של נמל אשדוד.    

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ראוי מאוד נמל אשדוד במקום יס (ל"ת)
    מצחיק 29/07/2018 20:56
    הגב לתגובה זו
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.