יאיר ויינרב מצטרף לתאגיד השידור - וחוזר לתחום הכלכלי
תאגיד השידור בהקמה כאן ממשיך בגיוס עובדים, גם כאשר ברקע נשמעים הדיבורים על ביטול הקמתו. לאייס נודע כי הכתב המדיני של ערוץ 1, יאיר ויינרב, שהחל לפני שבועות אחדים להגיש גם את 'יומן' יחד עם תמר אלמוג, מצטרף לחטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, ככתב כלכלי בכל הפלטפורמות של כאן - טלוויזיה, דיגיטל ורדיו. הוא גם יגיש ברשת ב' החדשה תכנית כלכלית יומית, בסגנון 'צבע הכסף' שמשודרת שנים רבות ברשת ב'.
העורך האחראי של התכנית יהיה ראש הדסק הכלכלי-חברתי בתאגיד בהקמה, שאול אמסטרדמסקי, שממשיך לעבות את הדסק בראשותו, שיכלול בין היתר את גור מגידו משהגיע מגלובס, עמית תומר שעבדה במעריב, ועקיבא ווייס - שהיה הכתב הפוליטי של אתר בחדרי חרדים.
לוויינרב (42) ניסיון רב בתחום, ובעבר הוא אף שימש ככתב כלכלי והגיש את 'היומן הכלכלי' עד להורדתו מן האוויר. בשנתיים האחרונות הוא משמש ככתב המדיני של ערוץ 1, כשהחליף את אילה חסון – עם מינויה לתפקיד מנהלת חטיבת החדשות של ערוץ 1.
לדברי גורמים, התאגיד ו-ויינרב בחנו 2 אפשרויות - שהוא ימשיך בתפקיד הכתב המדיניף או יגיש תכנית כלכלית יומית. למשבצת המדינית בנתיים גויס יואב קרקובסקי, הכתב הפוליטי של הרדיו, ו-ויינרב קיבל את הצעה לתכנית כלכלית אותה רצה. לאייס נודע כי ויינרב אגיש הצעה לתכנית כלכלית יומית בטלוויזיה, אולם בתקופה הראשונה שאחרי עליית התאגיד לאוויר, לא צפויים תכניות הגשה אין-האוס, ולא ברור מה יופק על ידי חברות הפקה חיצוניות.
מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן רובי מסר כי "ויינרב עיתונאי ותיק ומנוסה ואני שמח על הצטרפותו אלינו כמגיש, ועל שילוב הכוחות המבטיח בין רשת ב' החדשה לבין הדסק הכלכלי-חברתי בראשות אמסטרדמסקי".
במקביל, גם מערך הדוברות של התאגיד מתחיל להתרחב, ולצוות של הדוברת גילי שם טוב מצטרף חיים פרוש. פרוש הוא בוגר תכנית לשילוב חרדים בצה"ל (שח"ר), ועוסק בתחום פיתוח תעסוקה לחרדים בארגון 'מפתח'. הוא שירת בחטיבת דובר צה"ל ושימש בתפקידי דוברות שונים והוא צפוי לסייע לדוברות 'כאן' בעבודה השוטפת ובעבודה מול התקשורת החרדית.
- 8.נקדי 21/10/2016 08:44הגב לתגובה זויש הרבה מה לחפש התחייבות לעבודה לבוגרים של גל"צ 2 ,כאן היה ונגמר
- 7.כשלון חרוץ 06/10/2016 09:26הגב לתגובה זושנאלצה לחזור להגיש ברשת ב את התכנית "צבע הכסף"...
- 6.בועז 06/10/2016 09:02הגב לתגובה זותוהה מדוע אנשים מצטרפים למערבולת הטעויות ושמה תאגיד. הוף לבזבוז מליארדים קרב ובא
- 5.קלסר 05/10/2016 22:18הגב לתגובה זותותח!!!!!
- 4.קול העם 05/10/2016 21:54הגב לתגובה זוההודעות של עומר בן רובי על המינויים החדשים ברשת ב' דומות להודעות שהתפרסמו בזמנו בפרבדה ובאיזווסטיה בבברית המועצות לשעבר.
- 3.עדי 05/10/2016 21:22הגב לתגובה זוחברים, תעשו הגהה לטקסט
- 2.בקיצור חזר אחורה.טוב שלא הציעו לו להיות תחקירן (ל"ת)מומי 05/10/2016 16:26הגב לתגובה זו
- 1.התאגיד פח (ל"ת)ווינרב תותח 05/10/2016 15:07הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
