יאיר ויינרב מצטרף לתאגיד השידור - וחוזר לתחום הכלכלי
תאגיד השידור בהקמה כאן ממשיך בגיוס עובדים, גם כאשר ברקע נשמעים הדיבורים על ביטול הקמתו. לאייס נודע כי הכתב המדיני של ערוץ 1, יאיר ויינרב, שהחל לפני שבועות אחדים להגיש גם את 'יומן' יחד עם תמר אלמוג, מצטרף לחטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, ככתב כלכלי בכל הפלטפורמות של כאן - טלוויזיה, דיגיטל ורדיו. הוא גם יגיש ברשת ב' החדשה תכנית כלכלית יומית, בסגנון 'צבע הכסף' שמשודרת שנים רבות ברשת ב'.
העורך האחראי של התכנית יהיה ראש הדסק הכלכלי-חברתי בתאגיד בהקמה, שאול אמסטרדמסקי, שממשיך לעבות את הדסק בראשותו, שיכלול בין היתר את גור מגידו משהגיע מגלובס, עמית תומר שעבדה במעריב, ועקיבא ווייס - שהיה הכתב הפוליטי של אתר בחדרי חרדים.
לוויינרב (42) ניסיון רב בתחום, ובעבר הוא אף שימש ככתב כלכלי והגיש את 'היומן הכלכלי' עד להורדתו מן האוויר. בשנתיים האחרונות הוא משמש ככתב המדיני של ערוץ 1, כשהחליף את אילה חסון – עם מינויה לתפקיד מנהלת חטיבת החדשות של ערוץ 1.
לדברי גורמים, התאגיד ו-ויינרב בחנו 2 אפשרויות - שהוא ימשיך בתפקיד הכתב המדיניף או יגיש תכנית כלכלית יומית. למשבצת המדינית בנתיים גויס יואב קרקובסקי, הכתב הפוליטי של הרדיו, ו-ויינרב קיבל את הצעה לתכנית כלכלית אותה רצה. לאייס נודע כי ויינרב אגיש הצעה לתכנית כלכלית יומית בטלוויזיה, אולם בתקופה הראשונה שאחרי עליית התאגיד לאוויר, לא צפויים תכניות הגשה אין-האוס, ולא ברור מה יופק על ידי חברות הפקה חיצוניות.
מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן רובי מסר כי "ויינרב עיתונאי ותיק ומנוסה ואני שמח על הצטרפותו אלינו כמגיש, ועל שילוב הכוחות המבטיח בין רשת ב' החדשה לבין הדסק הכלכלי-חברתי בראשות אמסטרדמסקי".
במקביל, גם מערך הדוברות של התאגיד מתחיל להתרחב, ולצוות של הדוברת גילי שם טוב מצטרף חיים פרוש. פרוש הוא בוגר תכנית לשילוב חרדים בצה"ל (שח"ר), ועוסק בתחום פיתוח תעסוקה לחרדים בארגון 'מפתח'. הוא שירת בחטיבת דובר צה"ל ושימש בתפקידי דוברות שונים והוא צפוי לסייע לדוברות 'כאן' בעבודה השוטפת ובעבודה מול התקשורת החרדית.
- 8.נקדי 21/10/2016 08:44הגב לתגובה זויש הרבה מה לחפש התחייבות לעבודה לבוגרים של גל"צ 2 ,כאן היה ונגמר
- 7.כשלון חרוץ 06/10/2016 09:26הגב לתגובה זושנאלצה לחזור להגיש ברשת ב את התכנית "צבע הכסף"...
- 6.בועז 06/10/2016 09:02הגב לתגובה זותוהה מדוע אנשים מצטרפים למערבולת הטעויות ושמה תאגיד. הוף לבזבוז מליארדים קרב ובא
- 5.קלסר 05/10/2016 22:18הגב לתגובה זותותח!!!!!
- 4.קול העם 05/10/2016 21:54הגב לתגובה זוההודעות של עומר בן רובי על המינויים החדשים ברשת ב' דומות להודעות שהתפרסמו בזמנו בפרבדה ובאיזווסטיה בבברית המועצות לשעבר.
- 3.עדי 05/10/2016 21:22הגב לתגובה זוחברים, תעשו הגהה לטקסט
- 2.בקיצור חזר אחורה.טוב שלא הציעו לו להיות תחקירן (ל"ת)מומי 05/10/2016 16:26הגב לתגובה זו
- 1.התאגיד פח (ל"ת)ווינרב תותח 05/10/2016 15:07הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.