חגורה שחורה בפייסבוק: קובעת רמת התמחות חדשה Blueprint
בעידן שבו כל אבן שתזרוק רנדומלית תפגע במומחה מדיה חברתית, פייסבוק נדרשת לסוגיה ומנסה להסדיר את עניין ההתמחות וההתמקצעות בכליה ובכך להבדיל בין "מי שיודע" ו"מי שיודע" ומגובה בתעודה רשמית של פייסבוק. אתמול השיקה החברה את Blueprint - כלי שלדבריה יכול לסייע למפרסמים להפיק את המרב מתוך כל פלטפורמות השיווק של פייסבוק הקיימות כיום. הסמכת Blueprint היא למעשה תכנית תעודה גלובלית של פייסבוק לאנשי הפרסום מתחום הדיגיטל.
התכנית נחשבת לרמת ההתמקצעות הגבוהה ביותר מבחינת הרשת החברתית כשהיא מכנסת תחתיה את המומחיות בכל מוצרי ושירותי פייסבוק, לרבות פרסום ב-Instagram ו- Messenger. יתרה מכך, זוהי גם התעודה היחידה המוכרת באופן רשמי על ידי פייסבוק.
הקורס לקבלת התעודה מקוון, זמין כעת בשפה האנגלית ומותאם לאנשי דיגיטל ופרסום. בין השאר הוא שם דגש על פלאנינג ורכישת מדיה בפייסבוק, זמין באמצעות מודולים ללמידה וכן באמצעות Blueprint Live.