בדרך לקאן עוצרים בשוקן: 22 משרדי פרסום משתתפים בדג הזהב - צפו בכל המודעות
תחרות הפרסום דג הזהב, אחד מהמוסדות הוותיקים בתעשיית הפרסום הישראלית יצאה לאחרונה לדרכה עם סיום הגשת המודעות של המשרדים המשתתפים. התחרות אותה מנהלת רשת שוקן - נציגת פסטיבל קאן בישראל - תציין את השנה ה-22 לקיומה.
מאחורי ניהול התחרות מטעם רשת שוקן עומדת סיגל סינואני - סמנכ"ל המסחר של עיתון הארץ. סינואני, לשעבר סמנכ"ל המקומונים של הקבוצה, מנהלת את התחרות ב-6 השנים האחרונות.
22 משרדי פרסום משתתפים בתחרות דג הזהב 2016, וביניהם כל המשרדים המובילים מהעשירייה הראשונה והשנייה של הענף. לתחרות הוגשו כ-80 מודעות פרסום ואלו יישפטו על ידי סמנכ"לי הקריאייטיב של המשרדים המשתתפים.
אירוע השיפוט בראשות יו"ר פאנל השופטים יורם לוי (שותף בברוקנר יער לוי) ייערך ב-31 בינואר במתכונת דו שלבית. לשלב הגמר יעלו 15 מודעות ומתוכן ייבחרו המודעות הזוכות במקומות הראשונים.
* לכל מודעות דג הזהב בעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן
המשרד שיזכה במקום הראשון יקבל 5 חבילות אירוח לפסטיבל קאן הכוללים טיסות, כניסה לפסטיבל ושהייה. מתוכם 4 לאנשי המשרד ואחד ללקוח שהמודעה שלו זכתה. הזוכה במקום השני יקבל חבילה דומה ל-4 אנשים, והמשרד במקום ה-3 יקבל חבילה עבור 3 אנשים. למשרד שיזכה במקום ה-4 תעניק רשת שוקן 5 פרסומים של המודעה הזוכה בעיתון הארץ.
בנוסף למגזין הפרינט, השנה תקבל התחרות ביטוי גם בעולם הדיגיטלי כאשר מדור אינטראקטיבי ייעודי לתחרות יוקם באתר הארץ. במדור יוצגו כל המודעות שישתתפו בתחרות ותכני הגיליון המודפס. לב הפעילות הדיגיטלית תבוא לידי ביטוי בפעילות גולשים ויראלית. המודע שתצבור את כמות השיתופים הרבה ביותר תזכה לתואר בחירת הקהל ותקודם גם באתרי הארץ TheMarker ובעמוד הפייסבוק של הארץ.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
* לכל מודעות דג הזהב בעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן
- 1.ציפור לוחשת 04/01/2016 15:24הגב לתגובה זומקאן כתבה על הטרדות מיניות הארץ רשת שוקן
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
