דג הזהב

בדרך לקאן עוצרים בשוקן: 22 משרדי פרסום משתתפים בדג הזהב - צפו בכל המודעות

תחרות דג הזהב ה-22 יצאה לדרכה עם סיום הגשת המודעות. 22 משרדי פרסום המובילים בישראל, הגישו כ-80 מודעות. הזוכים יוכרזו ב-31 בינואר, הפרס - נסיעה לפסטיבל קאן
משה בנימין | (1)

תחרות הפרסום דג הזהב, אחד מהמוסדות הוותיקים בתעשיית הפרסום הישראלית יצאה לאחרונה לדרכה עם סיום הגשת המודעות של המשרדים המשתתפים. התחרות אותה מנהלת רשת שוקן - נציגת פסטיבל קאן בישראל - תציין את השנה ה-22 לקיומה.

מאחורי ניהול התחרות מטעם רשת שוקן עומדת סיגל סינואני - סמנכ"ל המסחר של עיתון הארץ. סינואני, לשעבר סמנכ"ל המקומונים של הקבוצה, מנהלת את התחרות ב-6 השנים האחרונות. 

22 משרדי פרסום משתתפים בתחרות דג הזהב 2016, וביניהם כל המשרדים המובילים מהעשירייה הראשונה והשנייה של הענף. לתחרות הוגשו כ-80 מודעות פרסום ואלו יישפטו על ידי סמנכ"לי הקריאייטיב של המשרדים המשתתפים.

אירוע השיפוט בראשות יו"ר פאנל השופטים יורם לוי (שותף בברוקנר יער לוי) ייערך ב-31 בינואר במתכונת דו שלבית. לשלב הגמר יעלו 15 מודעות ומתוכן ייבחרו המודעות הזוכות במקומות הראשונים.

* לכל מודעות דג הזהב בעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

המשרד שיזכה במקום הראשון יקבל 5 חבילות אירוח לפסטיבל קאן הכוללים טיסות, כניסה לפסטיבל ושהייה. מתוכם 4 לאנשי המשרד ואחד ללקוח שהמודעה שלו זכתה. הזוכה במקום השני יקבל חבילה דומה ל-4 אנשים, והמשרד במקום ה-3 יקבל חבילה עבור 3 אנשים. למשרד שיזכה במקום ה-4 תעניק רשת שוקן 5 פרסומים של המודעה הזוכה בעיתון הארץ. 

בנוסף למגזין הפרינט, השנה תקבל התחרות ביטוי גם בעולם הדיגיטלי כאשר מדור אינטראקטיבי ייעודי לתחרות יוקם באתר הארץ. במדור יוצגו כל המודעות שישתתפו בתחרות ותכני הגיליון המודפס. לב הפעילות הדיגיטלית תבוא לידי ביטוי בפעילות גולשים ויראלית. המודע שתצבור את כמות השיתופים הרבה ביותר תזכה לתואר בחירת הקהל ותקודם גם באתרי הארץ TheMarker ובעמוד הפייסבוק של הארץ.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

* לכל מודעות דג הזהב בעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ציפור לוחשת 04/01/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    מקאן כתבה על הטרדות מיניות הארץ רשת שוקן
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.