רייטינג

נתוני הרייטינג התעכבו, המציאות כרגיל: 'מאסטר שף' ממשיכה להפגיז עם 38.5%

תחרות הבישולים של 'קשת' ממשיכה לנפק נתוני צפייה מטורפים. בערוץ 10: 'המקור' עם 9.5%, 'המתנחל' עם 5.8% - למרות שאירחה את ליהי גרינר
אלכסנדר כץ | (3)
נושאים בכתבה המקור מאסטר שף

נתוני הרייטינג של אמש (יום ד') הופצו הבוקר בעיכוב של יותר משעה, אבל גם עם קבלתם התברר כי כרגיל, יש מנצח מאד ברור. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) הפגיזה שוב עם 38.5%.

מיד לאחר מכן, קיבלה חי בלילה (קשת, ערוץ 2) 20.1%. מנגד, המקור (ערוץ 10) זכתה ב-9.5%, והמתנחל (ערוץ 10) שאירחה את ליהי גרינר, הסתפקה ב-5.8%.

שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשם 10.4%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 5.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 7.2%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.5%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (קשת, ערוץ 2) עם 7%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) שהניבה 5.1%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12.3%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 15.5%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 10.8%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 25.5%, מול 'חדשות 10' קיבלה 10.9%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.8%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    העילוי 09/01/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
    עמך ישראל מעדיף זבל נוצץ על תוכניות איכות ומחקר כי האספסוף מורכב וערסים ופרחות בעלי לקסיקון מצומצם איזה עליבות
  • 1.
    רון 09/01/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    את מי היא מעניינת חוץ מאשר את הברנז'ה הטלוויזיונית שמשום מה מוצאת בה עניין?
  • pix37 09/01/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    אחרי שקשת מצתה את פוטנציאל הטראש מהגב' גרינר - אין עוד שום הצדקה להמשיך ולבזבז עליה זמן מסך.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.