חילופי עונות: רשת ONOT מעבירה את תקציב הפרסום למשרד גיתם BBDO
רשת האופנה ONOT מעבירה את תקציב הפרסום שלה מפובליסיס ישראל לגיתם BBDO - כך נודע לאייס. בשבוע שעבר פורסם לראשונה באייס
כזכור, ONOT ופובליסיס נפרדו לאחר כשנתיים וחצי של עבודה משותפת בעקבות הצעה מסחרית מפתה שהוצעה למשרד על ידי גיתם BBDO. בפובליסיס סירבו להתגמש, ולאחר שיחות בין הצדדים הוחלט שהמוצא היחיד הוא סיום ההתקשרות.
תקציב הפרסום של ONOT מוערך בשווי של 7 מיליון שקלים בשנה. בטרם טופל התקציב בפובליסיס (גלר נסיס לשעבר) היה זה משרד הפרסום אברהם שניהל את התקציב.
במקביל לסיבת הפרידה מפובליסיס שנוגעת להצעה המסחרית, מהרשת נמסר, כי במסגרת התרחבותה והשקת הסניף ה-60 שלה, הוחלט על ידה לצאת לדרך חדשה עם משרד פרסום חדש. עוד מציינים ב-ONOT כי בעלי החברה הביעו שביעות רצון גבוהה מהפעילות שנעשתה במהלך העונות האחרונות על ידי פובליסיס וכן ציינו כי ההחלטה נובעת משינויים אסטרטגיים פנימיים של החברה.
- משרד שלישי תוך שנתיים: תקציב הפרסום של ONOT עובר לשטרית מדיה גרופ
- איך אתם מחכים לזה: מי קיבל את ONOT ורשת 'מיטב', ומי ילוו את הקנדים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עבור 2 המנהלים החדשים שנכנסו לנעליה של מיכל המאירי - עדו הר-טוב ועמית לבני מדובר בהישג המקצועי הראשון. לבני והר-טוב, מלווים לבטח על ידי המאירי, שולחים לענף הפרסום רמז עבה על כוונותיהם העתידיות - אף אחד לא חסין, והם מתכוונים להפשיל שרוולים כדי לגייס לגיתם תקציבים בכל דרך אפשרית.
רשת ONOT מוחזקת בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת. היא הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 60 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 12 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-300 עובדים.
מנהל השיווק של ONOT ארז אגמון, אישר את הפרטים וביקש להודות לפובליסיס ולצוות בראשותה של אורלי ראובני על העבודה המשותפת בשנים האחרונות: "ONOT נמצאת במגמת התרחבות מואצת, במקביל למגמה מתמשכת בחיזוק המותג וביסוסו כאחד ממותגי אופנת הנשים המובילים בישראל. אני מודה לכל משרדי הפרסום שהביעו עניין בתקציב, ורואה בכך הבעת אמון בחוזק של המותג ONOT".
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
אגמון הוסיף "משרד הפרסום גיתם BBDO הינו אחד ממשרדי הפרסום המובילים והמוערכים בענף הפרסום, ואני סמוך שהמשרד בניהולם של עדו הר-טוב ועמית לבני יוביל את ONOT לחיזוק מעמדה בשוק האופנה".
- 9.(ל"ת)ירודי מתחיל להפגיז! 15/10/2013 22:47הגב לתגובה זו
- 8.עדו ועמית - וזוהי רק ההתחלה... (ל"ת)אחד שיודע 15/10/2013 18:57הגב לתגובה זו
- 7.wtf 14/10/2013 20:17הגב לתגובה זואין ניגוד אינטרסים לפוקס? איך 2 לקוחות כאלו נשארים במשרד אחד??
- 6.משגעים (ל"ת)מיקי 14/10/2013 17:46הגב לתגובה זו
- 5.מרתקים (ל"ת)מיקו 14/10/2013 17:46הגב לתגובה זו
- 4.צרפתי 14/10/2013 17:28הגב לתגובה זוזו כבר פעם שניה שאדם מגיע לתפקיד בכיר במשרד וכל הלקוחות נוטשים אחד אחרי השני מזל שארי מבין בנייר טואלט
- 3.מיקה 14/10/2013 11:32הגב לתגובה זומדהימים!
- 2.חשוב שנדע לפרגן בעולם הפרסום! (ל"ת)מפרגן 14/10/2013 11:01הגב לתגובה זו
- 1.יונתן 14/10/2013 11:00הגב לתגובה זועונות הרוויחו!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.