חילופי עונות: רשת ONOT מעבירה את תקציב הפרסום למשרד גיתם BBDO
רשת האופנה ONOT מעבירה את תקציב הפרסום שלה מפובליסיס ישראל לגיתם BBDO - כך נודע לאייס. בשבוע שעבר פורסם לראשונה באייס
כזכור, ONOT ופובליסיס נפרדו לאחר כשנתיים וחצי של עבודה משותפת בעקבות הצעה מסחרית מפתה שהוצעה למשרד על ידי גיתם BBDO. בפובליסיס סירבו להתגמש, ולאחר שיחות בין הצדדים הוחלט שהמוצא היחיד הוא סיום ההתקשרות.
תקציב הפרסום של ONOT מוערך בשווי של 7 מיליון שקלים בשנה. בטרם טופל התקציב בפובליסיס (גלר נסיס לשעבר) היה זה משרד הפרסום אברהם שניהל את התקציב.
במקביל לסיבת הפרידה מפובליסיס שנוגעת להצעה המסחרית, מהרשת נמסר, כי במסגרת התרחבותה והשקת הסניף ה-60 שלה, הוחלט על ידה לצאת לדרך חדשה עם משרד פרסום חדש. עוד מציינים ב-ONOT כי בעלי החברה הביעו שביעות רצון גבוהה מהפעילות שנעשתה במהלך העונות האחרונות על ידי פובליסיס וכן ציינו כי ההחלטה נובעת משינויים אסטרטגיים פנימיים של החברה.
- משרד שלישי תוך שנתיים: תקציב הפרסום של ONOT עובר לשטרית מדיה גרופ
- איך אתם מחכים לזה: מי קיבל את ONOT ורשת 'מיטב', ומי ילוו את הקנדים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עבור 2 המנהלים החדשים שנכנסו לנעליה של מיכל המאירי - עדו הר-טוב ועמית לבני מדובר בהישג המקצועי הראשון. לבני והר-טוב, מלווים לבטח על ידי המאירי, שולחים לענף הפרסום רמז עבה על כוונותיהם העתידיות - אף אחד לא חסין, והם מתכוונים להפשיל שרוולים כדי לגייס לגיתם תקציבים בכל דרך אפשרית.
רשת ONOT מוחזקת בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת. היא הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 60 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 12 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-300 עובדים.
מנהל השיווק של ONOT ארז אגמון, אישר את הפרטים וביקש להודות לפובליסיס ולצוות בראשותה של אורלי ראובני על העבודה המשותפת בשנים האחרונות: "ONOT נמצאת במגמת התרחבות מואצת, במקביל למגמה מתמשכת בחיזוק המותג וביסוסו כאחד ממותגי אופנת הנשים המובילים בישראל. אני מודה לכל משרדי הפרסום שהביעו עניין בתקציב, ורואה בכך הבעת אמון בחוזק של המותג ONOT".
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
- Daily Mail רוכשת את הטלגרף ב-655 מיליון דולר ומשנה את מפת הכוחות
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
אגמון הוסיף "משרד הפרסום גיתם BBDO הינו אחד ממשרדי הפרסום המובילים והמוערכים בענף הפרסום, ואני סמוך שהמשרד בניהולם של עדו הר-טוב ועמית לבני יוביל את ONOT לחיזוק מעמדה בשוק האופנה".
- 9.(ל"ת)ירודי מתחיל להפגיז! 15/10/2013 22:47הגב לתגובה זו
- 8.עדו ועמית - וזוהי רק ההתחלה... (ל"ת)אחד שיודע 15/10/2013 18:57הגב לתגובה זו
- 7.wtf 14/10/2013 20:17הגב לתגובה זואין ניגוד אינטרסים לפוקס? איך 2 לקוחות כאלו נשארים במשרד אחד??
- 6.משגעים (ל"ת)מיקי 14/10/2013 17:46הגב לתגובה זו
- 5.מרתקים (ל"ת)מיקו 14/10/2013 17:46הגב לתגובה זו
- 4.צרפתי 14/10/2013 17:28הגב לתגובה זוזו כבר פעם שניה שאדם מגיע לתפקיד בכיר במשרד וכל הלקוחות נוטשים אחד אחרי השני מזל שארי מבין בנייר טואלט
- 3.מיקה 14/10/2013 11:32הגב לתגובה זומדהימים!
- 2.חשוב שנדע לפרגן בעולם הפרסום! (ל"ת)מפרגן 14/10/2013 11:01הגב לתגובה זו
- 1.יונתן 14/10/2013 11:00הגב לתגובה זועונות הרוויחו!
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.
