חילופי עונות: רשת ONOT מעבירה את תקציב הפרסום למשרד גיתם BBDO
רשת האופנה ONOT מעבירה את תקציב הפרסום שלה מפובליסיס ישראל לגיתם BBDO - כך נודע לאייס. בשבוע שעבר פורסם לראשונה באייס
כזכור, ONOT ופובליסיס נפרדו לאחר כשנתיים וחצי של עבודה משותפת בעקבות הצעה מסחרית מפתה שהוצעה למשרד על ידי גיתם BBDO. בפובליסיס סירבו להתגמש, ולאחר שיחות בין הצדדים הוחלט שהמוצא היחיד הוא סיום ההתקשרות.
תקציב הפרסום של ONOT מוערך בשווי של 7 מיליון שקלים בשנה. בטרם טופל התקציב בפובליסיס (גלר נסיס לשעבר) היה זה משרד הפרסום אברהם שניהל את התקציב.
במקביל לסיבת הפרידה מפובליסיס שנוגעת להצעה המסחרית, מהרשת נמסר, כי במסגרת התרחבותה והשקת הסניף ה-60 שלה, הוחלט על ידה לצאת לדרך חדשה עם משרד פרסום חדש. עוד מציינים ב-ONOT כי בעלי החברה הביעו שביעות רצון גבוהה מהפעילות שנעשתה במהלך העונות האחרונות על ידי פובליסיס וכן ציינו כי ההחלטה נובעת משינויים אסטרטגיים פנימיים של החברה.
- משרד שלישי תוך שנתיים: תקציב הפרסום של ONOT עובר לשטרית מדיה גרופ
- איך אתם מחכים לזה: מי קיבל את ONOT ורשת 'מיטב', ומי ילוו את הקנדים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עבור 2 המנהלים החדשים שנכנסו לנעליה של מיכל המאירי - עדו הר-טוב ועמית לבני מדובר בהישג המקצועי הראשון. לבני והר-טוב, מלווים לבטח על ידי המאירי, שולחים לענף הפרסום רמז עבה על כוונותיהם העתידיות - אף אחד לא חסין, והם מתכוונים להפשיל שרוולים כדי לגייס לגיתם תקציבים בכל דרך אפשרית.
רשת ONOT מוחזקת בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת. היא הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 60 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 12 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-300 עובדים.
מנהל השיווק של ONOT ארז אגמון, אישר את הפרטים וביקש להודות לפובליסיס ולצוות בראשותה של אורלי ראובני על העבודה המשותפת בשנים האחרונות: "ONOT נמצאת במגמת התרחבות מואצת, במקביל למגמה מתמשכת בחיזוק המותג וביסוסו כאחד ממותגי אופנת הנשים המובילים בישראל. אני מודה לכל משרדי הפרסום שהביעו עניין בתקציב, ורואה בכך הבעת אמון בחוזק של המותג ONOT".
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
אגמון הוסיף "משרד הפרסום גיתם BBDO הינו אחד ממשרדי הפרסום המובילים והמוערכים בענף הפרסום, ואני סמוך שהמשרד בניהולם של עדו הר-טוב ועמית לבני יוביל את ONOT לחיזוק מעמדה בשוק האופנה".
- 9.(ל"ת)ירודי מתחיל להפגיז! 15/10/2013 22:47הגב לתגובה זו
- 8.עדו ועמית - וזוהי רק ההתחלה... (ל"ת)אחד שיודע 15/10/2013 18:57הגב לתגובה זו
- 7.wtf 14/10/2013 20:17הגב לתגובה זואין ניגוד אינטרסים לפוקס? איך 2 לקוחות כאלו נשארים במשרד אחד??
- 6.משגעים (ל"ת)מיקי 14/10/2013 17:46הגב לתגובה זו
- 5.מרתקים (ל"ת)מיקו 14/10/2013 17:46הגב לתגובה זו
- 4.צרפתי 14/10/2013 17:28הגב לתגובה זוזו כבר פעם שניה שאדם מגיע לתפקיד בכיר במשרד וכל הלקוחות נוטשים אחד אחרי השני מזל שארי מבין בנייר טואלט
- 3.מיקה 14/10/2013 11:32הגב לתגובה זומדהימים!
- 2.חשוב שנדע לפרגן בעולם הפרסום! (ל"ת)מפרגן 14/10/2013 11:01הגב לתגובה זו
- 1.יונתן 14/10/2013 11:00הגב לתגובה זועונות הרוויחו!

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
