מרינה מקסימיליאן ONOT עונות
צילום: צילום: דודי חסון
פרסום ראשון

חילופי עונות: רשת ONOT מעבירה את תקציב הפרסום למשרד גיתם BBDO

המחטף הראשון של הר-טוב ולבני יוצא לדרך. כפי שנחשף באייס, בפובליסיס סירבו להתגמש מול הצעות נמוכות יותר שקיבלה ONOT מהמתחרים
משה בנימין | (9)

רשת האופנה ONOT מעבירה את תקציב הפרסום שלה מפובליסיס ישראל לגיתם BBDO - כך נודע לאייס. בשבוע שעבר פורסם לראשונה באייס על סיום העבודה בין פובליסיס לבין רשת האופנה, ועל המגעים בינה לבין גיתם.

כזכור, ONOT ופובליסיס נפרדו לאחר כשנתיים וחצי של עבודה משותפת בעקבות הצעה מסחרית מפתה שהוצעה למשרד על ידי גיתם BBDO. בפובליסיס סירבו להתגמש, ולאחר שיחות בין הצדדים הוחלט שהמוצא היחיד הוא סיום ההתקשרות.

תקציב הפרסום של ONOT מוערך בשווי של 7 מיליון שקלים בשנה. בטרם טופל התקציב בפובליסיס (גלר נסיס לשעבר) היה זה משרד הפרסום אברהם שניהל את התקציב.

במקביל לסיבת הפרידה מפובליסיס שנוגעת להצעה המסחרית, מהרשת נמסר, כי במסגרת התרחבותה והשקת הסניף ה-60 שלה, הוחלט על ידה לצאת לדרך חדשה עם משרד פרסום חדש. עוד מציינים ב-ONOT כי בעלי החברה הביעו שביעות רצון גבוהה מהפעילות שנעשתה במהלך העונות האחרונות על ידי פובליסיס וכן ציינו כי ההחלטה נובעת משינויים אסטרטגיים פנימיים של החברה.

עבור 2 המנהלים החדשים שנכנסו לנעליה של מיכל המאירי - עדו הר-טוב ועמית לבני מדובר בהישג המקצועי הראשון. לבני והר-טוב, מלווים לבטח על ידי המאירי, שולחים לענף הפרסום רמז עבה על כוונותיהם העתידיות - אף אחד לא חסין, והם מתכוונים להפשיל שרוולים כדי לגייס לגיתם תקציבים בכל דרך אפשרית.

רשת ONOT מוחזקת בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת. היא הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 60 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 12 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-300 עובדים.

מנהל השיווק של ONOT ארז אגמון, אישר את הפרטים וביקש להודות לפובליסיס ולצוות בראשותה של אורלי ראובני על העבודה המשותפת בשנים האחרונות: "ONOT נמצאת במגמת התרחבות מואצת, במקביל למגמה מתמשכת בחיזוק המותג וביסוסו כאחד ממותגי אופנת הנשים המובילים בישראל. אני מודה לכל משרדי הפרסום שהביעו עניין בתקציב, ורואה בכך הבעת אמון בחוזק של המותג ONOT".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אגמון הוסיף "משרד הפרסום גיתם BBDO הינו אחד ממשרדי הפרסום המובילים והמוערכים בענף הפרסום, ואני סמוך שהמשרד בניהולם של עדו הר-טוב ועמית לבני יוביל את ONOT לחיזוק מעמדה בשוק האופנה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    (ל"ת)
    ירודי מתחיל להפגיז! 15/10/2013 22:47
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    עדו ועמית - וזוהי רק ההתחלה... (ל"ת)
    אחד שיודע 15/10/2013 18:57
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    wtf 14/10/2013 20:17
    הגב לתגובה זו
    אין ניגוד אינטרסים לפוקס? איך 2 לקוחות כאלו נשארים במשרד אחד??
  • 6.
    משגעים (ל"ת)
    מיקי 14/10/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מרתקים (ל"ת)
    מיקו 14/10/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    צרפתי 14/10/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    זו כבר פעם שניה שאדם מגיע לתפקיד בכיר במשרד וכל הלקוחות נוטשים אחד אחרי השני מזל שארי מבין בנייר טואלט
  • 3.
    מיקה 14/10/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    מדהימים!
  • 2.
    חשוב שנדע לפרגן בעולם הפרסום! (ל"ת)
    מפרגן 14/10/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יונתן 14/10/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    עונות הרוויחו!
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.