מרינה מקסימיליאן ONOT עונות
צילום: צילום: דודי חסון
פרסום ראשון

חילופי עונות: רשת ONOT מעבירה את תקציב הפרסום למשרד גיתם BBDO

המחטף הראשון של הר-טוב ולבני יוצא לדרך. כפי שנחשף באייס, בפובליסיס סירבו להתגמש מול הצעות נמוכות יותר שקיבלה ONOT מהמתחרים
משה בנימין | (9)

רשת האופנה ONOT מעבירה את תקציב הפרסום שלה מפובליסיס ישראל לגיתם BBDO - כך נודע לאייס. בשבוע שעבר פורסם לראשונה באייס על סיום העבודה בין פובליסיס לבין רשת האופנה, ועל המגעים בינה לבין גיתם.

כזכור, ONOT ופובליסיס נפרדו לאחר כשנתיים וחצי של עבודה משותפת בעקבות הצעה מסחרית מפתה שהוצעה למשרד על ידי גיתם BBDO. בפובליסיס סירבו להתגמש, ולאחר שיחות בין הצדדים הוחלט שהמוצא היחיד הוא סיום ההתקשרות.

תקציב הפרסום של ONOT מוערך בשווי של 7 מיליון שקלים בשנה. בטרם טופל התקציב בפובליסיס (גלר נסיס לשעבר) היה זה משרד הפרסום אברהם שניהל את התקציב.

במקביל לסיבת הפרידה מפובליסיס שנוגעת להצעה המסחרית, מהרשת נמסר, כי במסגרת התרחבותה והשקת הסניף ה-60 שלה, הוחלט על ידה לצאת לדרך חדשה עם משרד פרסום חדש. עוד מציינים ב-ONOT כי בעלי החברה הביעו שביעות רצון גבוהה מהפעילות שנעשתה במהלך העונות האחרונות על ידי פובליסיס וכן ציינו כי ההחלטה נובעת משינויים אסטרטגיים פנימיים של החברה.

עבור 2 המנהלים החדשים שנכנסו לנעליה של מיכל המאירי - עדו הר-טוב ועמית לבני מדובר בהישג המקצועי הראשון. לבני והר-טוב, מלווים לבטח על ידי המאירי, שולחים לענף הפרסום רמז עבה על כוונותיהם העתידיות - אף אחד לא חסין, והם מתכוונים להפשיל שרוולים כדי לגייס לגיתם תקציבים בכל דרך אפשרית.

רשת ONOT מוחזקת בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת. היא הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 60 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 12 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-300 עובדים.

מנהל השיווק של ONOT ארז אגמון, אישר את הפרטים וביקש להודות לפובליסיס ולצוות בראשותה של אורלי ראובני על העבודה המשותפת בשנים האחרונות: "ONOT נמצאת במגמת התרחבות מואצת, במקביל למגמה מתמשכת בחיזוק המותג וביסוסו כאחד ממותגי אופנת הנשים המובילים בישראל. אני מודה לכל משרדי הפרסום שהביעו עניין בתקציב, ורואה בכך הבעת אמון בחוזק של המותג ONOT".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אגמון הוסיף "משרד הפרסום גיתם BBDO הינו אחד ממשרדי הפרסום המובילים והמוערכים בענף הפרסום, ואני סמוך שהמשרד בניהולם של עדו הר-טוב ועמית לבני יוביל את ONOT לחיזוק מעמדה בשוק האופנה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    (ל"ת)
    ירודי מתחיל להפגיז! 15/10/2013 22:47
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    עדו ועמית - וזוהי רק ההתחלה... (ל"ת)
    אחד שיודע 15/10/2013 18:57
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    wtf 14/10/2013 20:17
    הגב לתגובה זו
    אין ניגוד אינטרסים לפוקס? איך 2 לקוחות כאלו נשארים במשרד אחד??
  • 6.
    משגעים (ל"ת)
    מיקי 14/10/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מרתקים (ל"ת)
    מיקו 14/10/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    צרפתי 14/10/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    זו כבר פעם שניה שאדם מגיע לתפקיד בכיר במשרד וכל הלקוחות נוטשים אחד אחרי השני מזל שארי מבין בנייר טואלט
  • 3.
    מיקה 14/10/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    מדהימים!
  • 2.
    חשוב שנדע לפרגן בעולם הפרסום! (ל"ת)
    מפרגן 14/10/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יונתן 14/10/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    עונות הרוויחו!
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.