ממשיך לגייס: תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן 'פרוטיאה' עובר ל'ליאו ברנט'
תקציב הפרסום של חברת 'פרוטיאה - דיור מוגן' המפעילה את 'פרוטיאה בהר' ו'פרוטיאה בכפר' יטופל במשרד הפרסום 'ליאו ברנט' בניהולו של גיא קלנר - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של בית הדיור המוגן צפוי לעמוד על כמיליון שקלים ב-2013, כאשר המהלך השיווקי הקרוב עומד להתמקד בבית הדיור המוגן
בעבר טופל התקציב על ידי 'גלר נסיס - פובליסיס', ולמעשה הוא יישאר במשפחת פובליסיס המורחבת שכוללת גם את 'ליאו ברנט'. ב'פרוטיאה' קיימו לאחרונה מספר פגישות עם משרדי פרסום, לקראת העברת התקציב. בגלגולו הקודם של 'ליאו ברנט' כרגב קויצקי נוצרה היכרות בין החברה המפעילה את פרוטיאה למשרד הפרסום, מה שהביא לפנייה הנוכחית למשרד.
יוזכר כי גיא קלנר החל לשמש כמנכ"ל משרד הפרסום 'ליאו ברנט' לפני כחודשייים עם פרישתה של הדר גור-אריה מתפקיד המנכ"ל. קלנר מונה בתחילה למנהל פיתוח עסקי של קבוצת פובליסיס ובהתאם לנסיבות שהתפתחו קיבל עליו את תפקיד המנכ"ל. תחת המותג יהיו כל לקוחות משרד רגב קויצקי, וכן כל הלקוחות הבינלאומיים של הרשת המטופלים בקבוצת פובליסיס ישראל. עדי קויצקי, ממייסדי המשרד, ממשיך ללוות את הפעילות לצד קלנר.
לאחרונה גם גייס המשרד לשורותיו את תקציב הפרסום של חברת התיירות 'איסתא'. קלנר שימש בעברו כיו"ר דירקטוריון איסתא וליווה את התקציב במשרדו הקודם - ענבר מרחב ניסן בו שימש כמנכ"ל. באיסתא הוחלט להמשיך וללוות את קלנר גם במשרדו הנוכחי.
גיא קלנר אישר לאייס את הפרטים.
- 3.תימור 24/04/2013 11:09הגב לתגובה זולפרוטיאה נמאס לעבוד עם משרד פרסום שבראשו עומד אדם מנותק והזוי כמו ארי מלמוד. אוקיי, אז ישבו בקבוצת פובליסיס וחשבו איך עושים לימונדה מהלימון הזה. באו לפרוטיאה עם סטרט אפ - אנחנו נעביר את הטיפול בכם מארי למשרד קטן ורעב שלנו ששם תקבלו יותר תשומת לב. בפרוטאה חשבו וחשבו מה לעשות עם ה-130,000 שח שלהם בשנה והחליטו לתת לזה צ'אנס. בכל זאת, לא נעים מאורלי אחרי כל כך הרבה שנים. ואז גיא קלנר הוציא את הקומיניקט הזה. אדיר.
- 2.הכי טוב משרד זקן שיבין את הראש (ל"ת)תרח 19/04/2013 05:31הגב לתגובה זו
- 1.שמוליק 18/04/2013 14:56הגב לתגובה זותקציב זניח של מותג זניח שאפילו לא עבר ממשרד למשרד

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.