ממשיך לגייס: תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן 'פרוטיאה' עובר ל'ליאו ברנט'
תקציב הפרסום של חברת 'פרוטיאה - דיור מוגן' המפעילה את 'פרוטיאה בהר' ו'פרוטיאה בכפר' יטופל במשרד הפרסום 'ליאו ברנט' בניהולו של גיא קלנר - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של בית הדיור המוגן צפוי לעמוד על כמיליון שקלים ב-2013, כאשר המהלך השיווקי הקרוב עומד להתמקד בבית הדיור המוגן
בעבר טופל התקציב על ידי 'גלר נסיס - פובליסיס', ולמעשה הוא יישאר במשפחת פובליסיס המורחבת שכוללת גם את 'ליאו ברנט'. ב'פרוטיאה' קיימו לאחרונה מספר פגישות עם משרדי פרסום, לקראת העברת התקציב. בגלגולו הקודם של 'ליאו ברנט' כרגב קויצקי נוצרה היכרות בין החברה המפעילה את פרוטיאה למשרד הפרסום, מה שהביא לפנייה הנוכחית למשרד.
יוזכר כי גיא קלנר החל לשמש כמנכ"ל משרד הפרסום 'ליאו ברנט' לפני כחודשייים עם פרישתה של הדר גור-אריה מתפקיד המנכ"ל. קלנר מונה בתחילה למנהל פיתוח עסקי של קבוצת פובליסיס ובהתאם לנסיבות שהתפתחו קיבל עליו את תפקיד המנכ"ל. תחת המותג יהיו כל לקוחות משרד רגב קויצקי, וכן כל הלקוחות הבינלאומיים של הרשת המטופלים בקבוצת פובליסיס ישראל. עדי קויצקי, ממייסדי המשרד, ממשיך ללוות את הפעילות לצד קלנר.
לאחרונה גם גייס המשרד לשורותיו את תקציב הפרסום של חברת התיירות 'איסתא'. קלנר שימש בעברו כיו"ר דירקטוריון איסתא וליווה את התקציב במשרדו הקודם - ענבר מרחב ניסן בו שימש כמנכ"ל. באיסתא הוחלט להמשיך וללוות את קלנר גם במשרדו הנוכחי.
גיא קלנר אישר לאייס את הפרטים.
- 3.תימור 24/04/2013 11:09הגב לתגובה זולפרוטיאה נמאס לעבוד עם משרד פרסום שבראשו עומד אדם מנותק והזוי כמו ארי מלמוד. אוקיי, אז ישבו בקבוצת פובליסיס וחשבו איך עושים לימונדה מהלימון הזה. באו לפרוטיאה עם סטרט אפ - אנחנו נעביר את הטיפול בכם מארי למשרד קטן ורעב שלנו ששם תקבלו יותר תשומת לב. בפרוטאה חשבו וחשבו מה לעשות עם ה-130,000 שח שלהם בשנה והחליטו לתת לזה צ'אנס. בכל זאת, לא נעים מאורלי אחרי כל כך הרבה שנים. ואז גיא קלנר הוציא את הקומיניקט הזה. אדיר.
- 2.הכי טוב משרד זקן שיבין את הראש (ל"ת)תרח 19/04/2013 05:31הגב לתגובה זו
- 1.שמוליק 18/04/2013 14:56הגב לתגובה זותקציב זניח של מותג זניח שאפילו לא עבר ממשרד למשרד
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס?
הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים.
המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים.
פריים טיים
גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב
תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות המוקדמות לאורך אחר
הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם
6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף
צופים.
