פרסום ראשון

ממשיך לגייס: תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן 'פרוטיאה' עובר ל'ליאו ברנט'

תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כמיליון שקלים ב-2013, טופל בעבר על ידי 'גלר נסיס - פובליסיס', ולמעשה הוא יישאר במשפחת פובליסיס המורחבת
משה בנימין | (3)

תקציב הפרסום של חברת 'פרוטיאה - דיור מוגן' המפעילה את 'פרוטיאה בהר' ו'פרוטיאה בכפר' יטופל במשרד הפרסום 'ליאו ברנט' בניהולו של גיא קלנר - כך נודע לאייס.

תקציב הפרסום של בית הדיור המוגן צפוי לעמוד על כמיליון שקלים ב-2013, כאשר המהלך השיווקי הקרוב עומד להתמקד בבית הדיור המוגן 'פרוטיאה בהר' הממוקם במושב שורש ליד ירושלים.

בעבר טופל התקציב על ידי 'גלר נסיס - פובליסיס', ולמעשה הוא יישאר במשפחת פובליסיס המורחבת שכוללת גם את 'ליאו ברנט'. ב'פרוטיאה' קיימו לאחרונה מספר פגישות עם משרדי פרסום, לקראת העברת התקציב. בגלגולו הקודם של 'ליאו ברנט' כרגב קויצקי נוצרה היכרות בין החברה המפעילה את פרוטיאה למשרד הפרסום, מה שהביא לפנייה הנוכחית למשרד.

יוזכר כי גיא קלנר החל לשמש כמנכ"ל משרד הפרסום 'ליאו ברנט' לפני כחודשייים עם פרישתה של הדר גור-אריה מתפקיד המנכ"ל. קלנר מונה בתחילה למנהל פיתוח עסקי של קבוצת פובליסיס ובהתאם לנסיבות שהתפתחו קיבל עליו את תפקיד המנכ"ל. תחת המותג יהיו כל לקוחות משרד רגב קויצקי, וכן כל הלקוחות הבינלאומיים של הרשת המטופלים בקבוצת פובליסיס ישראל. עדי קויצקי, ממייסדי המשרד, ממשיך ללוות את הפעילות לצד קלנר.

לאחרונה גם גייס המשרד לשורותיו את תקציב הפרסום של חברת התיירות 'איסתא'. קלנר שימש בעברו כיו"ר דירקטוריון איסתא וליווה את התקציב במשרדו הקודם - ענבר מרחב ניסן בו שימש כמנכ"ל. באיסתא הוחלט להמשיך וללוות את קלנר גם במשרדו הנוכחי.

גיא קלנר אישר לאייס את הפרטים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    תימור 24/04/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    לפרוטיאה נמאס לעבוד עם משרד פרסום שבראשו עומד אדם מנותק והזוי כמו ארי מלמוד. אוקיי, אז ישבו בקבוצת פובליסיס וחשבו איך עושים לימונדה מהלימון הזה. באו לפרוטיאה עם סטרט אפ - אנחנו נעביר את הטיפול בכם מארי למשרד קטן ורעב שלנו ששם תקבלו יותר תשומת לב. בפרוטאה חשבו וחשבו מה לעשות עם ה-130,000 שח שלהם בשנה והחליטו לתת לזה צ'אנס. בכל זאת, לא נעים מאורלי אחרי כל כך הרבה שנים. ואז גיא קלנר הוציא את הקומיניקט הזה. אדיר.
  • 2.
    הכי טוב משרד זקן שיבין את הראש (ל"ת)
    תרח 19/04/2013 05:31
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שמוליק 18/04/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    תקציב זניח של מותג זניח שאפילו לא עבר ממשרד למשרד
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״