ממשיך לגייס: תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן 'פרוטיאה' עובר ל'ליאו ברנט'
תקציב הפרסום של חברת 'פרוטיאה - דיור מוגן' המפעילה את 'פרוטיאה בהר' ו'פרוטיאה בכפר' יטופל במשרד הפרסום 'ליאו ברנט' בניהולו של גיא קלנר - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של בית הדיור המוגן צפוי לעמוד על כמיליון שקלים ב-2013, כאשר המהלך השיווקי הקרוב עומד להתמקד בבית הדיור המוגן
בעבר טופל התקציב על ידי 'גלר נסיס - פובליסיס', ולמעשה הוא יישאר במשפחת פובליסיס המורחבת שכוללת גם את 'ליאו ברנט'. ב'פרוטיאה' קיימו לאחרונה מספר פגישות עם משרדי פרסום, לקראת העברת התקציב. בגלגולו הקודם של 'ליאו ברנט' כרגב קויצקי נוצרה היכרות בין החברה המפעילה את פרוטיאה למשרד הפרסום, מה שהביא לפנייה הנוכחית למשרד.
יוזכר כי גיא קלנר החל לשמש כמנכ"ל משרד הפרסום 'ליאו ברנט' לפני כחודשייים עם פרישתה של הדר גור-אריה מתפקיד המנכ"ל. קלנר מונה בתחילה למנהל פיתוח עסקי של קבוצת פובליסיס ובהתאם לנסיבות שהתפתחו קיבל עליו את תפקיד המנכ"ל. תחת המותג יהיו כל לקוחות משרד רגב קויצקי, וכן כל הלקוחות הבינלאומיים של הרשת המטופלים בקבוצת פובליסיס ישראל. עדי קויצקי, ממייסדי המשרד, ממשיך ללוות את הפעילות לצד קלנר.
לאחרונה גם גייס המשרד לשורותיו את תקציב הפרסום של חברת התיירות 'איסתא'. קלנר שימש בעברו כיו"ר דירקטוריון איסתא וליווה את התקציב במשרדו הקודם - ענבר מרחב ניסן בו שימש כמנכ"ל. באיסתא הוחלט להמשיך וללוות את קלנר גם במשרדו הנוכחי.
גיא קלנר אישר לאייס את הפרטים.
- 3.תימור 24/04/2013 11:09הגב לתגובה זולפרוטיאה נמאס לעבוד עם משרד פרסום שבראשו עומד אדם מנותק והזוי כמו ארי מלמוד. אוקיי, אז ישבו בקבוצת פובליסיס וחשבו איך עושים לימונדה מהלימון הזה. באו לפרוטיאה עם סטרט אפ - אנחנו נעביר את הטיפול בכם מארי למשרד קטן ורעב שלנו ששם תקבלו יותר תשומת לב. בפרוטאה חשבו וחשבו מה לעשות עם ה-130,000 שח שלהם בשנה והחליטו לתת לזה צ'אנס. בכל זאת, לא נעים מאורלי אחרי כל כך הרבה שנים. ואז גיא קלנר הוציא את הקומיניקט הזה. אדיר.
- 2.הכי טוב משרד זקן שיבין את הראש (ל"ת)תרח 19/04/2013 05:31הגב לתגובה זו
- 1.שמוליק 18/04/2013 14:56הגב לתגובה זותקציב זניח של מותג זניח שאפילו לא עבר ממשרד למשרד
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
