בקשה לייצוגית נגד yes: ניתקה לקוחות מערוץ 5+ כדי לבדוק את הביקוש לערוץ
חברת הטלוויזיה בלווין yes ניתקה לקוחות מערוץ 5+ וחיברה בחזרה רק לקוחות שביקשו זאת במפורש, על מנת לבדוק את הביקוש לערוץ, כך נטען בבקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה.
לטענת המבקש, ליאור שניידר, החברה ניתקה את שידורי הערוץ ובמקומו הופיעה כתובית שבה נכתב כי כדי לצפות בערוץ יש לפנות לשירות הלקוחות של yes. לטענתו, במהלך השיחה עם נציג השירות נאמר לו: "כן. הורדנו את הערוץ כדי לדעת מי צופה בו. אין בעיה, אני אחזיר לך אותו מיד".
שניידר, שמיוצג על ידי עו"ד נועם מחלב ממשרד שניצר, גוטליב, סאמט, טוען כי "yes החליטה על דעת עצמה, ובניגוד מוחלט לדין ולהסכם עם לקוחותיה, לנתק את הלקוחות מהערוץ שעליו הם משלמים. לא מדובר בבדיקה שנמשכת תקופה מוגבלת של מספר ימים שלאחריה yes מחברת את הלקוחות שנותקו לשידורי הערוץ, אלא בסיטואציה הזויה לפיה אם הלקוח לא פנה בבקשה לחבר אותו מחדש לשידורי הערוץ, שעליו הוא משלם ממיטב כספו, yes לא חיברה אותו בחזרה לערוץ".
שניידר מבקש לייצג את לקוחות החברה המנויים על שידורי ערוץ 5+ שנותקו מהערוץ על ידי החברה במהלך 7 השנים שקדמו להגשת התביעה, ללא הסכמתם או ידיעתם, וזאת מבלי שהופחתו דמי המנוי החודשיים.
- 3.אבסודר! (ל"ת)שיר 13/03/2013 08:58הגב לתגובה זו
- 2.נדב 12/03/2013 11:12הגב לתגובה זוביקשתי להתנתק ולא ניתקו אותי במשך 3 חודשים עד שאיימתי ואז ניתקו ופיצו.
- 1.tbh 12/03/2013 10:42הגב לתגובה זונאמר לי בשירות הלקוחות שזה נסיון לבדוק פופולריות של ערוצים.