'השיטה' של מקאן דיגיטל: המשרד מסכם את 2012 בטייק-אוף על 'ארץ חדשה'
"הרי איך אתה חושב שהם הצליחו להרים את כל הקמפיינים האלה השנה?". במילים האלו, מפיו של אלדד יניב בשיחה עם רני בלייר, נפתח סרטון הסיכום של מקאן דיגיטל לשנת 2012.
לא, יניב ובלייר לא הקדישו למקאן סרטון ו'השיטה' של אילן שילוח לא נחשפת פה. במקאן דיגיטל החליטו לקפוץ על הרכבת הטרנדית של סרטוני 'ארץ חדשה' ואימצו את הפורמט כדי לסכם את פעילותם ב-2012. השנה אמנם הייתה קשה, כזו שבענף יעדיפו לאפסן ולא להביט לאחור אבל במקאן מוכיחים שעם מוסיקה טובה, עריכה מוצלחת וחיקוי מצחיק ליניב ובלייר אפשר לסיים עם טעם טוב בפה.
- 4.אחת שיודעת 09/01/2013 17:29הגב לתגובה זואפשר להגיד על מקאן הרבה דברים, אבל דיגיטל הם יודעים לעשות. אחלה רעיון ורשימה מרשימה של פרויקטים. גו מקאן דיגיטל.
- 3.אין בושה 09/01/2013 14:00הגב לתגובה זועם שלם, קדימה, ליכוד
- 2.מייגע ונפוח (ל"ת)jnnv 09/01/2013 11:58הגב לתגובה זו
- 1.מפרגנת 08/01/2013 15:52הגב לתגובה זועובדים כמו שצריך
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
