אין מצב - יש מצב: השימוש בצביקה הדר בקמפיין של מאוחדת - ענייני ולא מאולץ
בשורה התחתונה: נושא הספקנות כלפי אורח חיים בריא, אשר מסתבר בסופו של דבר כאפשרי - הוא נושא רלוונטי, ולצידו השימוש בצביקה הדר כמוביל הקמפיין הוא ענייני ולא מאולץ.
לרוב, הסיכון בשימוש בסלב פופולארי בפרסומות הוא גבוה, מאולץ ואפילו עלול להאפיל על המותג עצמו. לפעמים הצירוף בין סלב פופולארי, לאירוע אמיתי בו הוא היה מעורב, לבין מותג שלקח חלק פעיל ומתוקשר באירוע הזה - זה too good to be true.
במקרה של קופת חולים מאוחדת וצביקה הדר זה אמיתי. אירוע הלב שעבר לפני מספר חודשים היה אחד מאירועי הבריאות היותר מתוקשרים במדינה. הדבר קרה מיד אחרי סיום עונת העשור המושקעת של כוכב נולד בשיא החשיפה והאהדה לצביקה הדר. הדר הוא דוגמא לאישיות בימתית המשלבת נוכחות קומית חזקה לצד יכולת לראיין, להקשיב לזולת ולהפגין רגישות. יתר על כן, הוא גם מנהל ביד רמה את הסצנה המאוד מורכבת של תכנית שיש בה שילובי תוכן ריאליטי ותוכן מבוים, מועמדים ירוקים וטאלנטים משופשפים עתירי אגו.
כאשר אדם כזה עובר אירוע בריאותי בקופת חולים מאוחדת, אירוע שנוהל בצורה שצוינה לשבח בכל אמצעי התקשורת המערכתית, זה כמעט נפשע לא למנף את זה לטובתה. או כפי שהטקסט אומר "אילול א אז לה לה לה".
מעבר לנאמר לעיל, מעוררת הערכה ההחלטה של המאוחדת לייצר פלטפורמה שלמה שמתמקדת בניהול אורח חיים בריא, ולא להישען אך ורק על אירוע רפואת החירום שהדר היה מעורב בו.
מהפיכת הבריאות של מאוחדת משתמשת בהדר הן כאייקון של החיים הטובים והן כטסטמוניאל. הדר מפורסם בזיקתו לאוכל, אלכוהול וסיגרים. אותו הדר, בעקבות אירוע הלב, מבצע תפנית חדה אל עבר אורח חיים בריא והמאוחדת רותמת את זה לטובת המותג והמהיפכה.
הנרטיב הוא "אין מצב - יש מצב" - state of mind מאד מוכר. אני חושב שאני לא יכול אז זהו שאני כן יכול. סוג של just do it - רק בבריאות. לפעמים זה כל מה שצריך כדי לבנות על תשתית איתנה שכזו עולם שלם שנוגע בכל אפיקי החיים ומציע מניפת שירותים המשדרת קידמה הן ברמה הקונספטואלית והן ברמת הממשק הטכנולוגי.
המאוחדת משיקה אתר מתקדם/ ערוץ יו טיוב שעיקרו הסברה, הדרכה ויעוץ, והיא עושה זאת אגב הזדהות עמוקה עם הקושי לנטוש את אזור הנוחות של חיים נהנתנים לטובת אורח חיים בריא. ההזדהות הכרחית כדי לעודד את האדם לבצע שינוי דראסטי בחייו וכאשר צביקה הדר בתפקיד עצמו מוביל את ההזדהות הזו, אגב אכילה נירגנת של חסה במקום עוגת קצפת, קשה שלא להשתכנע שכולנו יכולים.
ועוד משהו
למרות שהצבעים של מאוחדת הם כתום כחול, הייתי מבליגה על צביעת הקליפ בצבעי המותג. אפשר לבנות מותג גם בלי לצבוע את תכני הוידאו בכתום כחול, במיוחד לאור העובדה שמזרחי טפחות משתמש הרבה בצבעים הללו עם דביר שגם הוא סלב קרח שלובש כתום או מחזיק חפצים כתומים, ולאור העובדה שכללית יותר מדי קרובה גם היא בצבעוניות. במובן הזה לא מתקיימת פריצת הדרך שיתר המהלך מצטיין בו, וחבל, כי יש פה תחושה של פריצת דרך ברמת האסטרטגיה השיווקית ומלאכת בניית המותג.
מאוחדת - סלט
- 4.עטרה די תפרשי גם משי ודרור.... נימאסת (ל"ת)אסטרטגית עאלעק... 06/01/2013 03:19הגב לתגובה זו
- 3.30/12/2012 21:59הגב לתגובה זודוגמא מצויינת לטוקבק רע, לא אמין שמסריח מליקוק עצמי
- 2.עדי 30/12/2012 21:53הגב לתגובה זויופי של קמפיין הביאו שם בענבר מרחב
- 1.רוני 30/12/2012 17:26הגב לתגובה זודוגמה מצוינת לשימוש רלוונטי בפרזנטור, חוש הומור , תעוזה של לקוח וביצוע יפהפה.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
