אין מצב - יש מצב: השימוש בצביקה הדר בקמפיין של מאוחדת - ענייני ולא מאולץ
בשורה התחתונה: נושא הספקנות כלפי אורח חיים בריא, אשר מסתבר בסופו של דבר כאפשרי - הוא נושא רלוונטי, ולצידו השימוש בצביקה הדר כמוביל הקמפיין הוא ענייני ולא מאולץ.
לרוב, הסיכון בשימוש בסלב פופולארי בפרסומות הוא גבוה, מאולץ ואפילו עלול להאפיל על המותג עצמו. לפעמים הצירוף בין סלב פופולארי, לאירוע אמיתי בו הוא היה מעורב, לבין מותג שלקח חלק פעיל ומתוקשר באירוע הזה - זה too good to be true.
במקרה של קופת חולים מאוחדת וצביקה הדר זה אמיתי. אירוע הלב שעבר לפני מספר חודשים היה אחד מאירועי הבריאות היותר מתוקשרים במדינה. הדבר קרה מיד אחרי סיום עונת העשור המושקעת של כוכב נולד בשיא החשיפה והאהדה לצביקה הדר. הדר הוא דוגמא לאישיות בימתית המשלבת נוכחות קומית חזקה לצד יכולת לראיין, להקשיב לזולת ולהפגין רגישות. יתר על כן, הוא גם מנהל ביד רמה את הסצנה המאוד מורכבת של תכנית שיש בה שילובי תוכן ריאליטי ותוכן מבוים, מועמדים ירוקים וטאלנטים משופשפים עתירי אגו.
כאשר אדם כזה עובר אירוע בריאותי בקופת חולים מאוחדת, אירוע שנוהל בצורה שצוינה לשבח בכל אמצעי התקשורת המערכתית, זה כמעט נפשע לא למנף את זה לטובתה. או כפי שהטקסט אומר "אילול א אז לה לה לה".
מעבר לנאמר לעיל, מעוררת הערכה ההחלטה של המאוחדת לייצר פלטפורמה שלמה שמתמקדת בניהול אורח חיים בריא, ולא להישען אך ורק על אירוע רפואת החירום שהדר היה מעורב בו.
מהפיכת הבריאות של מאוחדת משתמשת בהדר הן כאייקון של החיים הטובים והן כטסטמוניאל. הדר מפורסם בזיקתו לאוכל, אלכוהול וסיגרים. אותו הדר, בעקבות אירוע הלב, מבצע תפנית חדה אל עבר אורח חיים בריא והמאוחדת רותמת את זה לטובת המותג והמהיפכה.
הנרטיב הוא "אין מצב - יש מצב" - state of mind מאד מוכר. אני חושב שאני לא יכול אז זהו שאני כן יכול. סוג של just do it - רק בבריאות. לפעמים זה כל מה שצריך כדי לבנות על תשתית איתנה שכזו עולם שלם שנוגע בכל אפיקי החיים ומציע מניפת שירותים המשדרת קידמה הן ברמה הקונספטואלית והן ברמת הממשק הטכנולוגי.
- 4.עטרה די תפרשי גם משי ודרור.... נימאסת (ל"ת)אסטרטגית עאלעק... 06/01/2013 03:19הגב לתגובה זו
- 3.30/12/2012 21:59הגב לתגובה זודוגמא מצויינת לטוקבק רע, לא אמין שמסריח מליקוק עצמי
- 2.עדי 30/12/2012 21:53הגב לתגובה זויופי של קמפיין הביאו שם בענבר מרחב
- 1.רוני 30/12/2012 17:26הגב לתגובה זודוגמה מצוינת לשימוש רלוונטי בפרזנטור, חוש הומור , תעוזה של לקוח וביצוע יפהפה.

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.