מילה אחת שווה 1,000 תעלולי פוטושופ: AXE במודעה מבריקה על הנסיך הארי
בלי תמונות דביקות מאימג' בנק, בלי צילום, איור או סוג של עבודת תלת מימד של אמן מתוסכל שמכר את נשמתו לפרסום ובלי שעות של תעלולי פוטושופ במחשב. רק רצף מושלם של מילים שמייצרות מודעות שאולי אין בהן כלום, אבל יש בהן הכל: תובנה מדויקת.
כשהארי פגש את דומיניק
אחרי פרשת תמונות העירום של הנסיך הארי, אני בטוח שהוא שמע יותר מפעם אחת במהלך השבוע האחרון, את המשפט "על מה חשבת כשעשית את זה...?" אני גם בטוח שהוא לא חשב על קופירייטר לונדוני ציני טיפוסי בשם "דומיניק גולדמן". היהודי הטוב הזה הוא גם קופירייטר מנומס, שכנראה התחנך בפנימייה בריטית ולכן דאג לבקש סליחה מהנסיך הייצוגי על גבי כל הצהובונים הבריטים תחת הכותרת: "מצטערים אם היה לזה קשר אלינו".
לינקס אפקט." ("לינקס " הוא שם המותג הבריטי של דאודורנט "אקס"). כולנו מכירים לפחות קמפיין אחד מבריק של המותג המדהים הזה שיושב בדיוק על אותה תובנה, אבל כאן הסיפור שונה. כאן אין הפקת ענק עם נחיל של דוגמניות, שנראות כאילו ברחו מתצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט'ס, רודפות תוך כדי אחרי חנון שסיים י"ג בהצטיינות, רק בגלל שהוא ריסס את עצמו בדאודורנט של לינקס. כאן, יש רק עשר מילים על רקע שחור עם פק שוט שנראה כאילו צולם באייפון של דומניק. עשר מילים שמנצלות הזדמנות ומספרות סיפור שלם, שנון והכי חשוב רלוונטי למותג במודעה פשוטה. המודעה הרעה, הכי טובה שראיתי השנה.
אז אחרי שהנסיך הקטן חגג כמו אריה במלון בלאס וגאס, אין לי ספק שיגיע תורו של דומניק לחגוג במלון בקאן עם האריה שלו... ותודה לנסיך הארי שהביאני עד הלום.
- 19.אסי, התגעגעתי. (ל"ת)יאיר ויס 09/09/2012 10:22הגב לתגובה זו
- 18.בום! (ל"ת)אליק בליק 06/09/2012 23:01הגב לתגובה זו
- 17.סימי 06/09/2012 18:18הגב לתגובה זוכתבה קלילה ומעלה חיוכים ומחשבות
- 16.א.א.א 06/09/2012 17:18הגב לתגובה זוכפרה על אסי!
- 15.קצר, קולע ומצוין (ל"ת)טל 06/09/2012 16:14הגב לתגובה זו
- 14.דודי גבי ואסי אלופי העולם! (ל"ת)אייל, לקוח מרוצה!! 06/09/2012 15:20הגב לתגובה זו
- 13.חד כמו תער, מצחיק כמו סנוב בריטי... אסי תמשיך (ל"ת)ארט ונדליי 06/09/2012 14:59הגב לתגובה זו
- 12.שוש 06/09/2012 13:52הגב לתגובה זוהילד הרע הכי טוב בשכונה!!
- אלי.ע 06/09/2012 17:48הגב לתגובה זוטור מבריק!! מחכה לשבוע הבא
- אסי 06/09/2012 15:00הגב לתגובה זוילדה רעה מבית הפקות טוב
- 11.גיתם 06/09/2012 13:41הגב לתגובה זולשנינות שלך
- 10.אחלה טור. רוצים עוד! (ל"ת)ענבר 06/09/2012 13:38הגב לתגובה זו
- 9.איזה מלך!! (ל"ת)טלי 06/09/2012 13:14הגב לתגובה זו
- 8.06/09/2012 12:43הגב לתגובה זונמאס מכל הברברת הרגילה של הענף
- 7.מדהים כמה חכם פשוט וקולע, פשוט מבריק!! (ל"ת)א.ש 06/09/2012 12:38הגב לתגובה זו
- 6.גדול/מבריק/מצחיק/כל התשובות נכונות (ל"ת)רועי 06/09/2012 12:24הגב לתגובה זו
- 5.קופיפי 06/09/2012 12:22הגב לתגובה זומחכה לעוד תורים של השביט.
- 4.א.ש. 06/09/2012 12:21הגב לתגובה זומודעה מעולה. ניתוח מדוייק.
- 3.עדי 06/09/2012 12:18הגב לתגובה זוצריך עוד אנשים בתעשייה הזו שיודעים למצוא ולחדד את הפשוט.
- 2.b.k 06/09/2012 12:15הגב לתגובה זובגדי הנסיך החדשים. לפעמים המילים מדברות בעד עצמן פרסומת טובה. אהבתי :)
- 1.עמי 06/09/2012 12:07הגב לתגובה זוהמודעה. גם הניתוח
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
