תקציב הפרסום של 'המרכז האקדמי ויצו' למכרז סגור: 5 משרדים מתמודדים
תקציב הפרסום של המרכז האקדמי ויצו בחיפה יצא למכרז. בימים אלו מתמודדים 5 משרדים על התקציב, שנאמד בפחות ממיליון שקלים. בשנה החולפת טופל תקציב הפרסום, שרובו הוקדש לתחום הדיגיטל (מנועי חיפוש, מדיה חברתית ועוד) על ידי משרד הפרסום החיפאי B-WAY.
תקציב הפרסום מתמקד, כמו גם תקציבים של גופי אקדמיה אחרים סביב אירועי 'היום הפתוח'. קרן בן דוד, מנהלת השיווק במרכז האקדמי אמרה לאייס: "אנחנו בוחרים בד"כ במשרדי 'בוטיק', בינוני וקטנים יותר. זה מאפיין אותנו כמוסד שמתתמחה בתחומי העיצוב". הקמפיין האחרון של ויצו קידם את הקונספט של "אנשים עם ויצוץ בעיניים".
כאמור, המכרז על תקציב הפרסום מתקיים כ'מכרז סגור' - בהתאם לזאת לא פרסמה המכרז קול קורא למשרדי פרסום להשתתף בו, אלא פנתה למשרדים באופן עצמאי. בענף הפרסום נשמעו קולות שטענו כי המקרה של ויצו מזכיר את זה של מכללת אפקה בו התמודדו משרדי פרסום רבים שלא בהתאם לסדר הגודל של התקציב. יוזכר כי במקרה של אפקה היה זה מכרז פתוח, בו התמודדו 23 משרדים (כשחמישה בלבד יועדו לשלב המצגות) שטענו כי לא ידעו שמודבר בכמות כזו של משתתפים.
בן דוד, מנהלת השיווק של ויצו אמרה לאייס כי "יש משקל רב לאיתור נותן השירות הכי טוב, כך לפעמים השופינג חייב להיות רחב כדי שתוכל להתביית על אותם חמישה שיכולים לענות על הצורך כפי שאנחנו מציגים אותו. מתנהל ביננו לבין המשרדים שיח משותף בין מקבלי ההחלטות ואנו בודקים באופן הדדי אם זה מתאים ונכון". עוד מסבירים בויצו כי, "בסה"כ התכוונו לפעול ל-5 משרדים במכרז סגור. נשארנו באותה מסגרת של 5 משרדים ופעלנו באופן הגון. המכרז נסגר מבחינתנו ברגע שהשלמנו את מכסת חמשת המשרדים המתמודדים".
גבי זלצמן, שותף בחברון זלצמן שביט, אחד המשרדים אליהם פנה ויצו אמר לאייס: "ויצו חיפה הוא מוסד מקצועי ומצוין, אך במכרז הפרסום שלו הראה שיש לו עוד הרבה מה ללמוד באיך לנהל את תקציב הפרסום שלו".
- 8.פומה 05/09/2012 12:08הגב לתגובה זוחברים יקרים, חיפאים או תל אביביים. פרסום הוא לא גאוגרפי בטח לא בעידן בו אנו חיים היום. מי קבע שמשרד שממוקם בחיפה חייב בהכרח לנהל תקציבים חיפאיים??! טעות של מקובעים! ואם אתה מקובע ממש לא משנה אם אתה בחיפה או תל אביב....תחליף מקצוע.
- 7.עוד תל אביבי 02/09/2012 22:03הגב לתגובה זו1. כן 2.גם אתה לא מצליח 3.אפס תקציב? אפס מותג! 4. אפס תקציב? מה הלכת וביקשת מאנשים לבוא ליום פתוח מהרחוב? 5. כולנו. 6. אין דבר כזה. יש אחד אבל הוא חברת מדיה ותו לא! 7. עבר זה עבר.
- 6.ל.ג 02/09/2012 11:18הגב לתגובה זו1. האם אתם הייתם מצליחים לנהל עסק מצליח ומרוויח בחיפה? 2. האם הייתם מצליחים לגייס לקוחות מהמרכז אם הייתם יושבים בחיפה? (יכולת נטו) 3. מי מכם הרים או ניהל מותג עם אפס תקציב. 4. מי מכם יודע להביא מכירות או מתעניינים ליום פתוח עם אפס תקציב. 5. מי מכם חשב להביא למשרד תקציבי מוסדות השכלה או נדל"ן שהיו נחלת המשרדים החיפאים בעבר. 6. יש משרדים חיפאים שמרוויחים וקונים מדיה יותר ממשרדים תל אביבים. 7. כמה מהעובדים במשרד שלכם יש עבר חיפאי או קרייתי – גאווה. חיפאים הם פועלים שחורים, שמביאים תוצאות ללקוחות ובלי פוזות. הכותב: חיפאי לשעבר שמכיר את המשרדים החיפאים ואת צביה דורון המדהימה מ- B-way
- 5.האמת היא 01/09/2012 22:57הגב לתגובה זופעם, עד לפני עשר שנים, כשמתוקה שוורץ עמד בראש המחלקה לעיצוב גרפי וסביבו צוות מרצים מעולה, בוגרי ויצו שלטו בתחום הארט בכל משרדי הפרסום המובילים והיו מבוקשים עוד לפני סיום השנה הרביעית. היום, מאז שמתוקה עזב, ויצו הפך לעוד מקום שלומדים בו (לא ברור מה בדיוק...)
- 4.האמת הכואבת 01/09/2012 22:42הגב לתגובה זולא קיים בחיפה ובאיזור ארגון כלשהו שניתן להגדיר אותו כמשרד פרסום. מה שיש בחיפה זה סוחרי מדיה הקוראים לעצמם ״פרסומאים״ כשהמרחק בינם לפרסום הוא כמו המרחק מחיפה לתל אביב. ועצה קטנה לויצ״ו ״ויצוץ בעיניים״ זה פרסום ברמה שהיתה לפני שלושים שנה- אין מה להתגאות בו. חפשו משרד אמיתי ולא מתחת לפנס.
- 3.האם יש פרסום בחיפה ? 31/08/2012 18:39הגב לתגובה זועוד דוגמא ללקוח שלא מבין כלום בפרסום ועצוב שזה אחד הגורמים שמכשיר עובדים לענף הפרסום ... עדיף שיתמקד בחברת מדיה שתרכוש עבורו מדיה בזול וייצר את הפרסום בעצמו ...
- 2.תוהה בקול רם 31/08/2012 12:09הגב לתגובה זומשום מה האוויר בחיפה משפיע לרעה על החשיבה, גם ויצו מתנהגים כמוכי ירח ועל פי שיטות ישנות שנכדחו יחד עם הדינוזאורים. ואגם אוניברסיטת חיפה שעובדת עם משרד שאינו ראוי להקרא פרסומאים... האם זה הזיהום אוויר מבזן?
- 1.ארז 30/08/2012 21:40הגב לתגובה זולהזמין יותר מ-3 משרדים למכרז על חשבון המשרדים זה באמת ניצול וחוסר רצינות. הגיע זמן לעשות משהו, אבל איגוד המפרסמים הוא נטול שיניים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
