saar
צילום: יועצים

משיבים אש: 'האח הגדול' מגישה תביעה על סך 3 מיליון ש' נגד סער שיינפיין

מפיקת האח הגדול תובעת את המתמודד לשעבר בעקבות פרשת 'הכדורים הפסיכיאטריים'. סער מצידו צפוי להגיש מחר תביעה בסך 2.5 מיליון שקלים
כתבי אייס | (3)

'האח הגדול' נגד סער שיינפיין: חברת 'קופרמן הפקות', משיבה אש ותגיש מחר (יום ה') בבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך של 3 מליון שקלים נגד שיינפיין, בטענה כי היה הגורם המניע לפרסומים המהווים לטענתה הוצאת דיבה. מנגד, שיינפיין צפוי להגיש מחר בבוקר תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים נגד זכיינית ערוץ 2 'קשת' ו'קופרמן', עליה כבר הצהיר בראיון ל'ידיעות אחרונות'.

בתביעה נטען כי סער שיינפיין, אחד ממשתתפי העונה השנייה של "האח הגדול", הינו הכוח המניע של סדרת כתבות כוזבות ומגמתיות, אשר התפרסמו בכלי תקשורת רבים ובראשם בעיתון "ידיעות אחרונות", במסגרתן נטען כי התובעת 'קופרמן', המשמשת מפיקה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", סיפקה למתמודדים בתוכנית כדורים פסיכיאטריים, סיממה אותם, והכווינה את התנהגותם של אותם מתמודדים אשר הפכו להיות "בובות" בידה העושות את רצון ההפקה.

בתביעה נטען כי כתבות אלה נסמכו על דבריו הכוזבים של מר שיינפיין, אשר הינו אחד ממשתתפי העונה השנייה של התוכנית, וזכה בה במקום השני, ואשר בחלוף שנתיים ימים לאחר סיום העונה בה השתתף, ולאחר שהשתלבותו במדיה התקשורתית לאחר מכן לא השביעה את רצונו, בחר לחזור אל הבמה התקשורתית על ידי העלאת טענות כזב, אשר הוא יודע היטב שאין בהן ממש.

כן נטען בתביעה כי סער שיינפיין בחר לנסות ולקבל לידיו את הפרס שבו לא זכה במסגרת התוכנית, על דרך משלוח מכתב גדוש בטענות כזב שבו נסה לסחוט כספית את התובעת ודרש ממנה לקבל לידיו 2.5 מיליון שקלים, וכן איים בפניה לתקשורת. משסירבה קופרמן לשלם את הסכום הנדרש על ידו, מימש שיינפיין את איומו לכאורה, כף על פי קופרמן ופנה ל"ידיעות אחרונות" וכלי תקשורת נוספים, שעה שהוא שוטח בפניהם על פי קופרמן, סיפורי כזב ושקר שכל כולם נועדו לפגוע במוניטין של התובעת ונועדו להחזיר את שיינפיין לתודעת הקהל.

לטענת התובעת הטענות שנטענו כלפיה לפיהן היא "מסממת" את המשתתפים בתוכנית בכדורים פסיכיאטרים ומנסה לכוון את התנהלות הדיירים בבית האח הגדול באמצעות טיפול פסיכיאטרי ו/או תרופתי הניתן על ידה, הינן טענות כוזבות שאין בהן ממש.

בקופרמן יטענו עוד כי במסגרת ראיון שהעניק שיינפיין ל"חדשות ערוץ 10 ביום 11.3.12, במענה לשאלה האם תחזור שוב לעונת ה- VIP של האח הגדול, הרי שהנתבע לא שלל זאת כי אם אמר: "תן לי חוויה מתקנת, שאני אשב בליווי של מישהו שיעזור לי שם, אולי... לא יודע". התבטאות המעידה על כי אין ממש בטענות שינפיין כלפי ההפקה.

במסגרת התביעה דורשת קופרמן כי תפוצה בסך של 3 מליון שקלים וכן תובעת מסער שינפיין להתנצל בפניה על הדברים הכוזבים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הכוחנות הדורסנית והמוכרת של קשת... (ל"ת)
    ציפר לקס 15/03/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עששת 15/03/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    אי אפשר להאמין למר שיינפיין - היה על סמים פסיכיאטרים בזמן התוכנית.
  • 1.
    סער תתחיל לחסוך. (ל"ת)
    בולבוליזציה 15/03/2012 09:29
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״