משיבים אש: 'האח הגדול' מגישה תביעה על סך 3 מיליון ש' נגד סער שיינפיין
'האח הגדול' נגד סער שיינפיין: חברת 'קופרמן הפקות', משיבה אש ותגיש מחר (יום ה') בבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך של 3 מליון שקלים נגד שיינפיין, בטענה כי היה הגורם המניע לפרסומים המהווים לטענתה הוצאת דיבה. מנגד, שיינפיין צפוי להגיש מחר בבוקר תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים נגד זכיינית ערוץ 2 'קשת' ו'קופרמן', עליה כבר הצהיר בראיון ל'ידיעות אחרונות'.
בתביעה נטען כי סער שיינפיין, אחד ממשתתפי העונה השנייה של "האח הגדול", הינו הכוח המניע של סדרת כתבות כוזבות ומגמתיות, אשר התפרסמו בכלי תקשורת רבים ובראשם בעיתון "ידיעות אחרונות", במסגרתן נטען כי התובעת 'קופרמן', המשמשת מפיקה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", סיפקה למתמודדים בתוכנית כדורים פסיכיאטריים, סיממה אותם, והכווינה את התנהגותם של אותם מתמודדים אשר הפכו להיות "בובות" בידה העושות את רצון ההפקה.
בתביעה נטען כי כתבות אלה נסמכו על דבריו הכוזבים של מר שיינפיין, אשר הינו אחד ממשתתפי העונה השנייה של התוכנית, וזכה בה במקום השני, ואשר בחלוף שנתיים ימים לאחר סיום העונה בה השתתף, ולאחר שהשתלבותו במדיה התקשורתית לאחר מכן לא השביעה את רצונו, בחר לחזור אל הבמה התקשורתית על ידי העלאת טענות כזב, אשר הוא יודע היטב שאין בהן ממש.
כן נטען בתביעה כי סער שיינפיין בחר לנסות ולקבל לידיו את הפרס שבו לא זכה במסגרת התוכנית, על דרך משלוח מכתב גדוש בטענות כזב שבו נסה לסחוט כספית את התובעת ודרש ממנה לקבל לידיו 2.5 מיליון שקלים, וכן איים בפניה לתקשורת. משסירבה קופרמן לשלם את הסכום הנדרש על ידו, מימש שיינפיין את איומו לכאורה, כף על פי קופרמן ופנה ל"ידיעות אחרונות" וכלי תקשורת נוספים, שעה שהוא שוטח בפניהם על פי קופרמן, סיפורי כזב ושקר שכל כולם נועדו לפגוע במוניטין של התובעת ונועדו להחזיר את שיינפיין לתודעת הקהל.
לטענת התובעת הטענות שנטענו כלפיה לפיהן היא "מסממת" את המשתתפים בתוכנית בכדורים פסיכיאטרים ומנסה לכוון את התנהלות הדיירים בבית האח הגדול באמצעות טיפול פסיכיאטרי ו/או תרופתי הניתן על ידה, הינן טענות כוזבות שאין בהן ממש.
בקופרמן יטענו עוד כי במסגרת ראיון שהעניק שיינפיין ל"חדשות ערוץ 10 ביום 11.3.12, במענה לשאלה האם תחזור שוב לעונת ה- VIP של האח הגדול, הרי שהנתבע לא שלל זאת כי אם אמר: "תן לי חוויה מתקנת, שאני אשב בליווי של מישהו שיעזור לי שם, אולי... לא יודע". התבטאות המעידה על כי אין ממש בטענות שינפיין כלפי ההפקה.
במסגרת התביעה דורשת קופרמן כי תפוצה בסך של 3 מליון שקלים וכן תובעת מסער שינפיין להתנצל בפניה על הדברים הכוזבים.
- 3.הכוחנות הדורסנית והמוכרת של קשת... (ל"ת)ציפר לקס 15/03/2012 11:54הגב לתגובה זו
- 2.עששת 15/03/2012 11:23הגב לתגובה זואי אפשר להאמין למר שיינפיין - היה על סמים פסיכיאטרים בזמן התוכנית.
- 1.סער תתחיל לחסוך. (ל"ת)בולבוליזציה 15/03/2012 09:29הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
