משיבים אש: 'האח הגדול' מגישה תביעה על סך 3 מיליון ש' נגד סער שיינפיין
'האח הגדול' נגד סער שיינפיין: חברת 'קופרמן הפקות', משיבה אש ותגיש מחר (יום ה') בבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך של 3 מליון שקלים נגד שיינפיין, בטענה כי היה הגורם המניע לפרסומים המהווים לטענתה הוצאת דיבה. מנגד, שיינפיין צפוי להגיש מחר בבוקר תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים נגד זכיינית ערוץ 2 'קשת' ו'קופרמן', עליה כבר הצהיר בראיון ל'ידיעות אחרונות'.
בתביעה נטען כי סער שיינפיין, אחד ממשתתפי העונה השנייה של "האח הגדול", הינו הכוח המניע של סדרת כתבות כוזבות ומגמתיות, אשר התפרסמו בכלי תקשורת רבים ובראשם בעיתון "ידיעות אחרונות", במסגרתן נטען כי התובעת 'קופרמן', המשמשת מפיקה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", סיפקה למתמודדים בתוכנית כדורים פסיכיאטריים, סיממה אותם, והכווינה את התנהגותם של אותם מתמודדים אשר הפכו להיות "בובות" בידה העושות את רצון ההפקה.
בתביעה נטען כי כתבות אלה נסמכו על דבריו הכוזבים של מר שיינפיין, אשר הינו אחד ממשתתפי העונה השנייה של התוכנית, וזכה בה במקום השני, ואשר בחלוף שנתיים ימים לאחר סיום העונה בה השתתף, ולאחר שהשתלבותו במדיה התקשורתית לאחר מכן לא השביעה את רצונו, בחר לחזור אל הבמה התקשורתית על ידי העלאת טענות כזב, אשר הוא יודע היטב שאין בהן ממש.
כן נטען בתביעה כי סער שיינפיין בחר לנסות ולקבל לידיו את הפרס שבו לא זכה במסגרת התוכנית, על דרך משלוח מכתב גדוש בטענות כזב שבו נסה לסחוט כספית את התובעת ודרש ממנה לקבל לידיו 2.5 מיליון שקלים, וכן איים בפניה לתקשורת. משסירבה קופרמן לשלם את הסכום הנדרש על ידו, מימש שיינפיין את איומו לכאורה, כף על פי קופרמן ופנה ל"ידיעות אחרונות" וכלי תקשורת נוספים, שעה שהוא שוטח בפניהם על פי קופרמן, סיפורי כזב ושקר שכל כולם נועדו לפגוע במוניטין של התובעת ונועדו להחזיר את שיינפיין לתודעת הקהל.
לטענת התובעת הטענות שנטענו כלפיה לפיהן היא "מסממת" את המשתתפים בתוכנית בכדורים פסיכיאטרים ומנסה לכוון את התנהלות הדיירים בבית האח הגדול באמצעות טיפול פסיכיאטרי ו/או תרופתי הניתן על ידה, הינן טענות כוזבות שאין בהן ממש.
בקופרמן יטענו עוד כי במסגרת ראיון שהעניק שיינפיין ל"חדשות ערוץ 10 ביום 11.3.12, במענה לשאלה האם תחזור שוב לעונת ה- VIP של האח הגדול, הרי שהנתבע לא שלל זאת כי אם אמר: "תן לי חוויה מתקנת, שאני אשב בליווי של מישהו שיעזור לי שם, אולי... לא יודע". התבטאות המעידה על כי אין ממש בטענות שינפיין כלפי ההפקה.
במסגרת התביעה דורשת קופרמן כי תפוצה בסך של 3 מליון שקלים וכן תובעת מסער שינפיין להתנצל בפניה על הדברים הכוזבים.
- 3.הכוחנות הדורסנית והמוכרת של קשת... (ל"ת)ציפר לקס 15/03/2012 11:54הגב לתגובה זו
- 2.עששת 15/03/2012 11:23הגב לתגובה זואי אפשר להאמין למר שיינפיין - היה על סמים פסיכיאטרים בזמן התוכנית.
- 1.סער תתחיל לחסוך. (ל"ת)בולבוליזציה 15/03/2012 09:29הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.