saar
צילום: יועצים

משיבים אש: 'האח הגדול' מגישה תביעה על סך 3 מיליון ש' נגד סער שיינפיין

מפיקת האח הגדול תובעת את המתמודד לשעבר בעקבות פרשת 'הכדורים הפסיכיאטריים'. סער מצידו צפוי להגיש מחר תביעה בסך 2.5 מיליון שקלים
כתבי אייס | (3)

'האח הגדול' נגד סער שיינפיין: חברת 'קופרמן הפקות', משיבה אש ותגיש מחר (יום ה') בבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך של 3 מליון שקלים נגד שיינפיין, בטענה כי היה הגורם המניע לפרסומים המהווים לטענתה הוצאת דיבה. מנגד, שיינפיין צפוי להגיש מחר בבוקר תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים נגד זכיינית ערוץ 2 'קשת' ו'קופרמן', עליה כבר הצהיר בראיון ל'ידיעות אחרונות'.

בתביעה נטען כי סער שיינפיין, אחד ממשתתפי העונה השנייה של "האח הגדול", הינו הכוח המניע של סדרת כתבות כוזבות ומגמתיות, אשר התפרסמו בכלי תקשורת רבים ובראשם בעיתון "ידיעות אחרונות", במסגרתן נטען כי התובעת 'קופרמן', המשמשת מפיקה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", סיפקה למתמודדים בתוכנית כדורים פסיכיאטריים, סיממה אותם, והכווינה את התנהגותם של אותם מתמודדים אשר הפכו להיות "בובות" בידה העושות את רצון ההפקה.

בתביעה נטען כי כתבות אלה נסמכו על דבריו הכוזבים של מר שיינפיין, אשר הינו אחד ממשתתפי העונה השנייה של התוכנית, וזכה בה במקום השני, ואשר בחלוף שנתיים ימים לאחר סיום העונה בה השתתף, ולאחר שהשתלבותו במדיה התקשורתית לאחר מכן לא השביעה את רצונו, בחר לחזור אל הבמה התקשורתית על ידי העלאת טענות כזב, אשר הוא יודע היטב שאין בהן ממש.

כן נטען בתביעה כי סער שיינפיין בחר לנסות ולקבל לידיו את הפרס שבו לא זכה במסגרת התוכנית, על דרך משלוח מכתב גדוש בטענות כזב שבו נסה לסחוט כספית את התובעת ודרש ממנה לקבל לידיו 2.5 מיליון שקלים, וכן איים בפניה לתקשורת. משסירבה קופרמן לשלם את הסכום הנדרש על ידו, מימש שיינפיין את איומו לכאורה, כף על פי קופרמן ופנה ל"ידיעות אחרונות" וכלי תקשורת נוספים, שעה שהוא שוטח בפניהם על פי קופרמן, סיפורי כזב ושקר שכל כולם נועדו לפגוע במוניטין של התובעת ונועדו להחזיר את שיינפיין לתודעת הקהל.

לטענת התובעת הטענות שנטענו כלפיה לפיהן היא "מסממת" את המשתתפים בתוכנית בכדורים פסיכיאטרים ומנסה לכוון את התנהלות הדיירים בבית האח הגדול באמצעות טיפול פסיכיאטרי ו/או תרופתי הניתן על ידה, הינן טענות כוזבות שאין בהן ממש.

בקופרמן יטענו עוד כי במסגרת ראיון שהעניק שיינפיין ל"חדשות ערוץ 10 ביום 11.3.12, במענה לשאלה האם תחזור שוב לעונת ה- VIP של האח הגדול, הרי שהנתבע לא שלל זאת כי אם אמר: "תן לי חוויה מתקנת, שאני אשב בליווי של מישהו שיעזור לי שם, אולי... לא יודע". התבטאות המעידה על כי אין ממש בטענות שינפיין כלפי ההפקה.

במסגרת התביעה דורשת קופרמן כי תפוצה בסך של 3 מליון שקלים וכן תובעת מסער שינפיין להתנצל בפניה על הדברים הכוזבים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הכוחנות הדורסנית והמוכרת של קשת... (ל"ת)
    ציפר לקס 15/03/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עששת 15/03/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    אי אפשר להאמין למר שיינפיין - היה על סמים פסיכיאטרים בזמן התוכנית.
  • 1.
    סער תתחיל לחסוך. (ל"ת)
    בולבוליזציה 15/03/2012 09:29
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״