טריואקס
צילום: יח"צ

טריואקס-סאסי-אהרוני, שהושק לפני כחודש, צירף לשורותיו 6 לקוחות חדשים

בין התקציבים ניתן למצוא את חברת טיולי השטח 'טריפולוג'י', את הסטארטאפ האינטרנטי 'mySupermarket' וגם רשת גלידריות וותיקה
דפנה פלס | (2)

כחודש לאחר כניסתם של אורן אהרוני ואלעד סאסי, משרד טריואקס-סאסי-אהרוני מצרף 6 תקציבי יח"צ חדשים. בין אלה ניתן למצוא את חברת הטיולים 'טריפולוג'י' ואת הסטארטאפ האינטרנטי שעולה לארץ מאנגליה, mySupermarket'.

'טריפולוג'י' מתמחה בארגון טיולי שטח לפי דרישת הלקוח במקומות שונים בעולם - קירגיסטן, פינלנד, נמיביה, מרוקו, ניו זילנד, אוגנדה, הרי יוון וגיאורגיה; 'mySupermarket' הוא שירות אינטרנטי מתקדם פרי המצאה ישראלית, שבין היתר מכוון לרכישה של סלי קניות, להשוואות בין רשתות שיווק ולמשלוחים לבית הלקוח.

כאמור, המשרד קיבל לידיו 4 תקציבים נוספים. אלה שייכים לחברת התיירות 'גוליבר', לרשת 'גלידה באר שבע' שקיימת זה 60 שנה, למטה המאבק שהקימו תושבי דרום השרון (נווה ירק, חגור ואלישמע) כנגד הקמת מוסך הרכבת, ולפרויקט הפייסבוקי 'סדק בקיר' של פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלשתיני. ייאמר כי עבודת המשרד בנוגע לפרויקט תיעשה בתחום הדיגיטל בלבד".

שלושת השותפים מסרו: "אנו שמחים שאיחוד הכוחות כבר החל להניב פירות ומצפים ששנת 2012 תהיה שנת צמיחה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    נירה 14/03/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
  • ישר כוח! (ל"ת)
    יפית 14/03/2012 15:41
    הגב לתגובה זו