אורן רייס מ-ynet בתגובה לדרור פויר: "אינני מכיר את דני לוי. מעולם לא דיברנו"
בעקבות הפרסום באייס הבוקר (יום א')
אמש, יוזכר, כתב פויר בעמוד הפייסבוק שלו כי לוי, שמשמש כיועץ התקשורת של ynet, מסתובב בין בכירי הכותבים והעורכים של האתר ומנסה לשכנע אותם להתבטא כנגד ארגון העיתונאים שקם באחרונה. עוד יוזכר כי הפוסט כלל את שמו של רייס, שכתב דברי התנגדות ההתארגנות, מה שמאוחר יותר עלה בבלוג ביקורת התקשורת של העיתונאית דבורית שרגל.
כאמור, בעקבות פרסומם של הדברים - ושל התגובות שבאו בעקבותיהם - העלה רייס פוסט משל עצמו; "מילים יצאו קצת משליטה בכל הסיפור הזה, ולכן חשוב לי להבהיר", פתח רייס והוסיף, "אינני מכיר את דני לוי. זו הפעם הראשונה שאני רואה את תמונתו. מעולם לא דיברנו ואפילו אין לי את המייל שלו. את דרור פויר אני דווקא כן מכיר, ואפילו היינו פעם באיזו משלחת עיתונאים בגרמניה... הוא עיתונאי משכמו ומעלה ואני בטוח שהוא לא התכוון לקשור אותי לבעלי העיתון או ליחצן, שאת שניהם אינני מכיר ומעולם לא קיבלתי מהם שום מסר - לא במישרין ולא בעקיפין".
- 5.ג'קי 14/02/2012 12:27הגב לתגובה זועיזרו לנו למצוא את דרור ואת האינטגריטי שלו.
- 4.שמעתי את שמו 13/02/2012 12:12הגב לתגובה זומה הסיפור פה לא הבנתי?
- 3.טל 13/02/2012 10:23הגב לתגובה זואז 4 עיתונאים פוטרו מ ynet. בכל יום מפוטרים עשרות אם לא מאות אנשים מכל מיני סיבות. זה לא מזיז דבר לפויר וחבריו. מה ההבדל? פויר עובד אצל פישמן. ופויר מבין שגם יומו יבוא.
- 2.13/02/2012 01:03הגב לתגובה זוכל עשרות האנשים שפיטר או העזיב מסכימים שהוא דואג למשפחותיהם יומם ולילה.
- 1.אחד שמכיר 12/02/2012 15:02הגב לתגובה זואם הוא ייאלץ לשלם יותר, הוא יאחד את המערכת גם אם תתאגדו באיגוד עובדי השירות (SEIU) - ארגון העובדים החזק בארצות הברית (תעשו גוגל ותבדקו). זה לא יעזור. הייתי שם וראיתי. הוא לא ישלם יותר. אתם עושים טעות.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
