אורן רייס מ-ynet בתגובה לדרור פויר: "אינני מכיר את דני לוי. מעולם לא דיברנו"

פויר כתב פוסט על התערבותו לכאורה של לוי במתרחש ב-ynet ושירבב לדבריו את שמו של רייס. זה העלה פוסט תגובה שמבטל את קיומו של קשר בינו לבין לוי
דפנה פלס | (5)

בעקבות הפרסום באייס הבוקר (יום א') הדברים שכתב בפייסבוק דרור פויר מגלובס על התערבותו לכאורה של דני לוי במתרחש במערכת ynet, העלה ראש דסק החדשות באתר, אורן רייס, פוסט שמכחיש את קיומו של קשר בינו לבין לוי.

אמש, יוזכר, כתב פויר בעמוד הפייסבוק שלו כי לוי, שמשמש כיועץ התקשורת של ynet, מסתובב בין בכירי הכותבים והעורכים של האתר ומנסה לשכנע אותם להתבטא כנגד ארגון העיתונאים שקם באחרונה. עוד יוזכר כי הפוסט כלל את שמו של רייס, שכתב דברי התנגדות ההתארגנות, מה שמאוחר יותר עלה בבלוג ביקורת התקשורת של העיתונאית דבורית שרגל.

כאמור, בעקבות פרסומם של הדברים - ושל התגובות שבאו בעקבותיהם - העלה רייס פוסט משל עצמו; "מילים יצאו קצת משליטה בכל הסיפור הזה, ולכן חשוב לי להבהיר", פתח רייס והוסיף, "אינני מכיר את דני לוי. זו הפעם הראשונה שאני רואה את תמונתו. מעולם לא דיברנו ואפילו אין לי את המייל שלו. את דרור פויר אני דווקא כן מכיר, ואפילו היינו פעם באיזו משלחת עיתונאים בגרמניה... הוא עיתונאי משכמו ומעלה ואני בטוח שהוא לא התכוון לקשור אותי לבעלי העיתון או ליחצן, שאת שניהם אינני מכיר ומעולם לא קיבלתי מהם שום מסר - לא במישרין ולא בעקיפין".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ג'קי 14/02/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    עיזרו לנו למצוא את דרור ואת האינטגריטי שלו.
  • 4.
    שמעתי את שמו 13/02/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    מה הסיפור פה לא הבנתי?
  • 3.
    טל 13/02/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    אז 4 עיתונאים פוטרו מ ynet. בכל יום מפוטרים עשרות אם לא מאות אנשים מכל מיני סיבות. זה לא מזיז דבר לפויר וחבריו. מה ההבדל? פויר עובד אצל פישמן. ופויר מבין שגם יומו יבוא.
  • 2.
    13/02/2012 01:03
    הגב לתגובה זו
    כל עשרות האנשים שפיטר או העזיב מסכימים שהוא דואג למשפחותיהם יומם ולילה.
  • 1.
    אחד שמכיר 12/02/2012 15:02
    הגב לתגובה זו
    אם הוא ייאלץ לשלם יותר, הוא יאחד את המערכת גם אם תתאגדו באיגוד עובדי השירות (SEIU) - ארגון העובדים החזק בארצות הברית (תעשו גוגל ותבדקו). זה לא יעזור. הייתי שם וראיתי. הוא לא ישלם יותר. אתם עושים טעות.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.