חתונה ממבט ראשון מככבת, הישרדות מאכזבת
חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים עם 18.6% רייטינג; במהדורות חדשות 12 ממשיכה לבלוט
הדרמה הרומנטית של קשת, חתונה ממבט ראשון, ממשיכה לספק מספרים מרשימים עם 18.6% רייטינג ו-456 אלף צופים – פי שניים ויותר מכל תוכנית אחרת בפריים טיים. ברקע, הקרב בין ערוץ 14 לרשת מתחמם: גם הפטריוטים וגם הישרדות (וילת המושבעים) רשמו רייטינג זהה של 7.6%,
אך ערוץ 14 הוביל במספר הצופים – 215 אלף מול 195 אלף לרשת. את הערב סוגרת כאן 11 עם פגישה, שעמדה על 5.6% בלבד ו-128 אלף צופים.
חדשות 12 ממשיכה להוביל את הרייטינג במהדורות עם 16.7% רייטינג ו-413 אלף צופים
- פער משמעותי מול כל המתחרות. ערוץ 14, שביסס את עצמו במקום השני עם 6.7% רייטינג ו-173 אלף צופים, כשהוא עוקף את חדשות 13 שנחלשה ל-5.6% בלבד. כאן 11 ממשיכה להיאבק על רלוונטיות עם 3.8% ו-100 אלף צופים. התמונה ברורה: קשת שומרת על ההובלה, בעוד רשת נלחמת על המקום
השלישי.
- 1.אחד העם 23/03/2025 11:17הגב לתגובה זולמען גיוס החרדים לצהל והפסקת הביזה החרדית.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
