120 מיליון ליש"ט: ההצעה החדשה של טוטנהאם על קיין
סאגת עתידו של אחד החלוצים הטובים באירופה, הארי קיין, לא יורדת מסדר היום. החלוץ ממשיך להבקיע והערב (ראשון) כבש רביעיה בניצחון של טוטנהאם על שחטאר דונייצק בתוצאה 1:5. בבאיירן כבר הגישו הצעת עתק של 87 מיליון ליש"ט בתשלום מיידי ועוד תוספת של 8 מיליון ליש"ט כמענקים של זכייה בתארים, אך עדיין סורבו על ידי ראשי טוטנהאם.
בעלי המועדון הלונדוני, דניאל לוי, החליט בימים האחרונים להגדיל את ההצעה שלו עד ל-120 מיליון ליש"ט. בשני המקרים מדובר בסכום שיא ששילמה באיירן מינכן על העברת שחקן כלשהו בהיסטוריה שלה.
בבאיירן הבהירו כי הציבו דד ליין ליממה הקרובה כדי לסגור את העסקה ובמידה וייענו בשלילה אז יוותרו לגמרי על החלוץ. כידוע, לאחרונה ציין מאמן הקבוצה הגרמנית, תומאס טוכל, כי התקוות של אוהדי באיירן לזכות או בכלל להצליח בליגת האלופות תלויות בהגעתו של קיין.
- 20 שנה ארסנל מחכה לזכות באליפות. החמצה אחת אמורה למנוע ממנה לחגוג
- בזמן שדורטמונד הרוויחה 130 מיליון אירו, פריז הפסידה 1.2 מיליארד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבאיירן מינכן מנסים כעת ללחוץ לסגירת העסקה וציינו: "מדובר במחיר האחרון שנציע עבור שירותיו של החלוץ. אנחנו מאוד רוצים את קיין אבל נפעל בהתאם לתקציב ולחוקי ה"פייר פליי".
השחקן עצמו כבר הביע נכונות להצטרף כאשר סיכם את תנאיו: שכר של 25 מיליון אירו לעונה בחוזה לארבע עונות. בעונה האחרונה שכרו של קיין עמד על 200 אלף ליש"ט לשבוע ובמועדון הלונדוני אף ניסו להכפיל את שכרו כדי להשאירו. נראה כי בצוות המקצועי של התרנגולים כבר הבינו כי לא יהיה מנוס ובוחנים אופציה חילופית כאשר המועמד העיקרי הוא החלוץ של נוטינגהאם פורסט, ברנן ג'ונסון. האחרון אומנם חתם בקבוצתו עד 2026 ותג המחיר שלו עומד על כ-50 מיליון ליש"ט.
הארי קיין נחשב לחלוץ האנגלי הבכיר ביותר כאשר כבש העונה 30 שערים והוא במקום השני בטבלת הכובשים של הפרמיירליג. ארלינג הולאנד נמצא במקום הראשון. קיין כבש 205 שערים במדי טוטנהאם כאשר הופיע במדיה 294 פעמים. בנבחרת אנגליה שותף 84 פעמים וכבש 58 שערים.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
- 1.שמואל 07/08/2023 00:48הגב לתגובה זועוד לא היה שחקן כזה גדול עם נשמה כזו. צנוע, מקצועי, בלי רכילות ותמיד מסביר פנים . אחד בדורו.מצדיע לך
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
