לא ייאמן: הצעת השיא שקיבלה טוטנהאם על הארי קיין
שתי הסאגות הגדולות בכדורגל האירופי בקיץ הנוכחי הן עתידם של חלוץ פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה ועתידו של חלוץ טוטנהאם הארי קיין. אם לגבי אמבפה חרושת השמועות עולה מדי יום, במקרה של קיין - נראה כי יש כיוון ברור.
יגיע למינכן? קיין (צילום: טוויטר באיירן מינכן)
באיירן מינכן היא הקבוצה הרצינית ביותר לרכוש את קיין כבר בקיץ הקרוב מטוטנהאם. נציגי שני המועדונים אף מנהלים שיחות בימים אלה באנגליה. קיין אומנם זכה להצעות גם מפריז סן ז'רמן, גם ממנצ'סטר יונייטד, אבל באיירן נחושה וביממה האחרונה אף הגישה הצעה חסרת תקדים של 90 מיליון ליש"ט, מה שעשוי להיות המחיר הגבוה ביותר ששולם על שחקן טוטנהאם מאז ומעולם. במועדון האנגלי בכל זאת מסרבים למהלך ודורשים 100 מיליון ליש"ט. בבאיירן מינכן מנסים כעת להלחיץ את העסקה וציינו: "מדובר במחיר האחרון ביותר שנציע עבור שירותיו של החלוץ. אנחנו מאוד רוצים את קיין אבל נפעל בהתאם לתקציב ולחוקי ה"פייר פליי".
השחקן עצמו כבר הביע נכונות להצטרף כאשר סיכם את תנאיו עם שכר של 25 מיליון אירו לעונה בחוזה לארבע עונות. בעונה האחרונה שכרו של קיין עמד על 200 אלף ליש"ט לשבוע ובמועדון הלונדוני אך ניסו להכפיל את שכרו כדי להשאירו. נראה כי בצוות המקצועי של התרנגולים כבר הבינו כי לא יהיה מנוס ובוחנים אופציה חילופית כאשר המועמד העיקרי הוא החלוץ של נוטינגהאם פורסט, ברנן ג'ונסון. האחרון אומנם חתם בקבוצתו עד 2026 ותג המחיר שלו עומד על כ-50 מיליון ליש"ט.
- המספרים של באיירן מינכן הופכים אותה למפלצת. זה מה שראינו אתמול
- לא תאמינו: כמה היו שוות ריאל מדריד והסיטי לפני עשור וכמה היום?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הארי קיין נחשב לחלוץ האנגלי הבכיר ביותר כאשר כבש העונה 30 שערים והוא במקום השני בטבלת הכובשים של הפרמיירליג. ארלינג הולאנד נמצא במקום הראשון. קיין כבש 205 שערים במדי טוטנהאם כאשר הופיע 294 פעמים. בנבחרת אנגליה שותף 84 פעמים וכבש 58 שערים.
במידה וקיין היה מקבל את ההצעה של טוטנהאם אז הוא היה עולה למקום ה-4 בטבלת המשתכרים בפרמיירליג כאשר במקום הראשון נמצא קווין דה ברוינה עם שכר של 425 אלף ליש"ט לשבוע. במקום השני נמצא ארלינג הולאנד ששכרו העונה עמד 407 אלף ליש"ט לשבוע, אבל שכרו צפוי להשתדרג בעונה הבאה.
- 1.יגאל 03/08/2023 05:38הגב לתגובה זוסכום הגבוה שולם על גארט בייל אם זכור לי נכון
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
