חג הפסח הביא לירידה בהכנסות וילי-פוד ל-9.3 מ' ד'
חברת המזון, וילי-פוד, סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם מכירות של 9.3 מיליון דולר, ירידה של 9% לעומת מכירות של 10.2 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת ציינה החברה, אשר נהנת בעיקר ממכירות מוגברות בסקטור הכשר של ארה"ב, כי הגורם המרכזי לירידה במכירות היא העובדה שהשנה חל חג הפסח ברבעון השני, זאת לעומת 2004 במהלכה חל החג ברבעון הראשון.
עם זאת הצליחה החברה לרשום ברבעון הראשון של 2005 עליה בשולי הרווח הגולמי לרמה של 21% לעומת רמה של 19% בתקופה המקבילה אשתקד מה שיסייע לה לשמור על שולי רווח גולמי יציבים השנה.
ירידה של 13% בהוצאות התפעוליות הביאה גם לגידול של 58% ברווח התפעולי, שהתבטא בשולי רווח גולמי של 5.9% לעומת שוליים של 3.4% ברבעון הראשון של 2004.
כמו כן הציגה היום וילי-פוד שיפור בשורת הרווחים שהסתכמה ב-430 אלף דולר, עליה של 39% לעומת רווחי הרבעון הראשון של 2004. שולי הרווח של החברה גדלו ברבעון הראשון לרמה של 4.6% לעומת שוליים של 3% בתקוםה המקבילה.