ביפר נכנסת לשוק ה-SMS עם מערך תרגום מ-VOICE

יציע שירות "VOICE TO SMS" בו השקיעה 1.5 מיליון ש'. נציג מקבל את ההודעה הקולית ומעביר אותה כהודעת SMS מיידית למכשיר הסלולארי של הלקוח
שי פאוזנר |

ביפר תקשורת נכנסת לראשונה לתחום התוכן הסלולארי. החברה פיתחה שירות חדשני וייחודי- שירות "VOICE TO SMS", שהינו שירות המאפשר לקבל הודעות, במקום בשירות הקולי הישן של המשיבון הסלולארי- כהודעות SMS המופיעות מיידית על צג הטלפון הסלולארי.

שירות VOICE TO SMS, מסבירים בחברה, חוסך את הסרבול ואת בזבוז הזמן בשליפת הודעות מהמשיבון הסלולארי, ובמידה והלקוח לא עונה לטלפון הנייד או לא יכול לקבל את השיחה, השיחה מועברת ישירות למוקד "ביפר" שם נציג שירות מקבל את ההודעה הקולית ומעביר אותה כהודעת SMS ישירות ומיידית למכשיר הסלולארי של הלקוח. בנוסף מקבל הלקוח מידי יום בדואר אלקטרוני פירוט של כל ההודעות שנשלחו אליו במהלך היום לצורך ניהול ומעקב אישי.

פיתוח שירות "VOICE TO SMS" ארך כשנה והושקעו בו כ-1.5 מיליון שקל במערכות IVR ו-CTI מתקדמות לניתוב שיחות ותוכנות ייעודיות שפותחו למטרה זו ע"י מחלקת הפיתוח של החברה. אילן פרידלנד, מנכ"ל ביפר מסר במסיבת עיתונאים מציין כי על פי התוכנית האסטרטגית], החברה צופה להגיע לכ-10% מהלקוחות העסקיים של חברות הסלולאר והכוונה היא להגיע לכ-100,000 מנויים על שירות זה.

נתי דרוטין, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ביפר מציין, כי החברה פיתחה את השירות לאחר שביצעה סקר שוק מקיף בקרב מנהלים בכירים, אנשי עסקים ועצמאיים בנושא ייעול העבודה בתקשורת הסלולארית. במחקר זה נמצא, כי ישנה בעייתיות, בזבוז זמן וסרבול יקר ומיותר בהתעסקות עם המשיבון הסלולארי. במיוחד נכון הדבר לאנשי עסקים הנמצאים רוב היום בפגישות ואין להם זמן מיותר להקשיב להודעות המשיבון. הלקוח מקבל מספר ייעודי ומכשיר הטלפון שלו מתוכנת כך שבאין מענה או אי זמינות, השיחה מופנית למוקד ביפר.

ברגע שהשיחה מגיעה למוקד נציג השירות מקבל את השיחה עבור הלקוח ומתרגם את ההודעה הקולית להודעת SMS קצרה המגיעה מיידית לצג מכשיר הטלפון של הלקוח (בין 70-108 תווים). זמן ההמתנה הממוצע לנציג שירות לקוחות במוקד "ביפר" עומד על 5-7 שניות. עלות השירות ? 69 ₪ לחודש ובמהלך ההשקה ינתן שירות "VOICE TO SMS" חינם וללא התחייבות למשך חודש התנסות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה