AIG: הנחות במילוי דלק לכל החיים למתדלקים בסונול
חברת הביטוח AIG ביטוח זהב יוצאת בקמפיין שאותו היא מגדירה גם כמהלך אסטרטגי, במטרה לבסס את נאמנותה ומחוייבותה כלפי לקוחותיה. חברת הביטוח מציעה מבצע משותף ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים שיצטרפו לחברה בשיתוף חברת סונול: הנחה במילוי דלק לכל החיים לבעלי ביטוח רכב בחברה ולמבוטחים חדשים, החל מחודש מארס, וללא כל התחייבות מצד הלקוחות כל עוד הם בוחרים להיות מבוטחים ב-AIG.
במסגרת המבצע תציע AIG ללקוחותיה הנחה במילוי דלק בתחנות חברת סונול ברחבי הארץ, הנחה צפויה להביא לחיסכון בשווי של עשרות שקלים בחודש בעת מילוי דלק. מימוש ההנחה יתבצע באמצעות כרטיס אותו תנפיק AIG בשיתוף עם סונול ואשר עם הצגתו תינתן ההטבה אוטומטית. הכרטיס יונפק ללקוחות AIG.
לדברי סמנכ"ל השיווק של AIG, מיקי ברקן, המבצע נועד "להמחיש את המחויבות ארוכת הטווח של AIG ללקוחותיה, כמו גם את החשיבות שמייחסת החברה לצרכנות נבונה המבוססת על בחירה חופשית ומושכלת של הלקוח את חברת הביטוח שלו".
AIG מעוניינת בלקוחות לשנים רבות - חדשים כקיימים, ומתוקף זאת, החברה היא זו שמחויבת בפני הלקוח לכל אורך שהייתו כמבוטח, ואילו הוא אינו נאלץ לחתום על שום מסמך הקושר אותו לחברה לשנים נוספות.
ברקן מוסיף כי כחברת ביטוח ישירה מקפידה AIG להקשיב ללקוחותיה ולהעניק להם את הערכים והתועלות החשובים להם ביותר. שיתוף הפעולה עם סונול הכולל הנחה קבועה במילוי דלק לכל החיים מממש את המסר האסטרטגי של החברה "ישר ולעניין. בשבילך." המוביל את קמפיין החברה.
מנכ"ל סונול יוסי אנטורג, אמר כי סונול שוקדת רבות על מתן ערך מוסף לקהל המתדלקים שלה ושיתוף הפעולה הנוכחי הוא חלק מתוכניתה של החברה להרחיב את פעילותה לתחומים נוספים מעבר לשוק הדלק ועל ידי כך להעניק ללקוח שירות מקיף וכולל.
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
