AIG: הנחות במילוי דלק לכל החיים למתדלקים בסונול
חברת הביטוח AIG ביטוח זהב יוצאת בקמפיין שאותו היא מגדירה גם כמהלך אסטרטגי, במטרה לבסס את נאמנותה ומחוייבותה כלפי לקוחותיה. חברת הביטוח מציעה מבצע משותף ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים שיצטרפו לחברה בשיתוף חברת סונול: הנחה במילוי דלק לכל החיים לבעלי ביטוח רכב בחברה ולמבוטחים חדשים, החל מחודש מארס, וללא כל התחייבות מצד הלקוחות כל עוד הם בוחרים להיות מבוטחים ב-AIG.
במסגרת המבצע תציע AIG ללקוחותיה הנחה במילוי דלק בתחנות חברת סונול ברחבי הארץ, הנחה צפויה להביא לחיסכון בשווי של עשרות שקלים בחודש בעת מילוי דלק. מימוש ההנחה יתבצע באמצעות כרטיס אותו תנפיק AIG בשיתוף עם סונול ואשר עם הצגתו תינתן ההטבה אוטומטית. הכרטיס יונפק ללקוחות AIG.
לדברי סמנכ"ל השיווק של AIG, מיקי ברקן, המבצע נועד "להמחיש את המחויבות ארוכת הטווח של AIG ללקוחותיה, כמו גם את החשיבות שמייחסת החברה לצרכנות נבונה המבוססת על בחירה חופשית ומושכלת של הלקוח את חברת הביטוח שלו".
AIG מעוניינת בלקוחות לשנים רבות - חדשים כקיימים, ומתוקף זאת, החברה היא זו שמחויבת בפני הלקוח לכל אורך שהייתו כמבוטח, ואילו הוא אינו נאלץ לחתום על שום מסמך הקושר אותו לחברה לשנים נוספות.
ברקן מוסיף כי כחברת ביטוח ישירה מקפידה AIG להקשיב ללקוחותיה ולהעניק להם את הערכים והתועלות החשובים להם ביותר. שיתוף הפעולה עם סונול הכולל הנחה קבועה במילוי דלק לכל החיים מממש את המסר האסטרטגי של החברה "ישר ולעניין. בשבילך." המוביל את קמפיין החברה.
מנכ"ל סונול יוסי אנטורג, אמר כי סונול שוקדת רבות על מתן ערך מוסף לקהל המתדלקים שלה ושיתוף הפעולה הנוכחי הוא חלק מתוכניתה של החברה להרחיב את פעילותה לתחומים נוספים מעבר לשוק הדלק ועל ידי כך להעניק ללקוח שירות מקיף וכולל.
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי
צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית
צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.
חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח
חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.
בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.
בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.
- ChatGPT נהפך לבסטי החדש - למה זה גם מרגש וגם מפחיד
- מנכ"ל סיילספורס מתגאה שהחליף 4,000 עובדים ב-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל
החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.
