שוב ווידן וקנדי: פרסומת חדשה של נוקיה למכשיר N8 רושמת שיא גינס

תודות לשימוש במיקרוסקופ מיוחד שפותח עבור נוקיה - שיא הגינס נרשם עבור דמות האנימציה הקטנה ביותר אי-פעם בטכנולוגיית 'סטופ-מואושן'
משה בנימין |

הפרסומת החדשה של נוקיה עבור המכשיר הסלולרי N8 בה נעשה שימוש במיקרוסקופ סלולרי הצליחה לרשום שיא גינס עבור דמות האנימציה הקטנה ביותר בטכנולוגיית 'סטופ-מואושן שצולמה בסרט.

סרטון הפרסומת הייחודי הופק על-ידי יוצרי וואלאס וגרומיט 'ארדמן אנימציה' עבור משרד הפרסום Wieden + Kennedy London. בסרטון מופיעה הדמות 'דוט' (נקודה), ילדה בגודל 9 מ"מ אשר מתעוררת בעולם קסום ובו פריטים מוגדלים ולהפתעתה מגלה כי סביבתה מתחילה להקיפה ולסגור עליה.

דוט בורחת מסביבתה העוינת במסלול שמורכב מכל מיני פריטים קטנים כגון, מטבעות, כפתורים, מחדדים ועוד עד שהיא מוצאות זוג מסרגות בעזרתן היא סורגת לעצמה שמיכה מאותו החומר שרודף אחריה.

הסרטון מסתיים בכך שהמצלמה מתרחקת לאחור וחושפת עד כמה קטנה הדמות ואת העובדה שהסרטון צולם באמצעות מכשיר הסלולר N8 וסלוסקופ - מיקרוסקופ שמותאם ומתחבר למכשיר הסלולרי של נוקיה.

מארק מ'קול וריצ'רד דורי, אנשי קריאייטיב מווידן וקנדי אומרים: "השגת המטרה שהצבנו לעצמנו על-ידי רישום שיא גינס בעזרת הסרטון ביא החגיגה המושלמת של המסר המרכזי של הקמפיין - זה לא הטכנולוגיה, זה מה שאתה עושה איתה".

הסרטון שהביא לנוקיה שיא גינס

מאחורי המצאת הסלווסקופ הייחודי עומד פרופסור דניאל פלטשר שפיתח את המיקרוסקופ באופן בלעדי למכשיר הנוקיה. המצאתו היוותה את ההשראה עבור אנשי ארדמן. במכשיר ה-N8 של נוקיה יש איכות צילום של 12 מגה-פיקסל ועדשות 'קארל זייס' בעזרתן התאפשר צילום הסרטון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה