מוסך, רכב, חלקי חילוף. קרדיט: נוצר על ידי AI
מוסך, רכב, חלקי חילוף. קרדיט: נוצר על ידי AI

שילם 4,200 ש' למוסך על תיקון שלא בוצע - וזה הפיצוי שיקבל

אחרי שהגיע למוסך אחר, גילה התובע שהתיקון שעבורו הוא שילם כלל לא בוצע. המוסך השיב את הכסף, אבל האם זה מספיק? הרשם הבכיר אדי לכנר קבע שהפרת האמון מצדיקה פיצוי, אך דחה את רוב התביעה של האיש

עוזי גרסטמן | (133)

ירדן מרציאנו הגיע למוסך אדמונד עשה לי טוב בבת ים ב-7 למאי 2025 לצורך ביצוע תיקון ברכבו, ושילם על כך 4,200 שקל. מה שקרה אחר כך נהפך לסיפור שמוכר לצרכנים רבים מדי: לאחר זמן מה, כשפנה למוסך אחר, התברר לו שהתיקון שעבורו הוא שילם כלל לא בוצע בפועל.

מרציאנו פנה למוסך, ולאחר בירור בין הצדדים, המוסך השיב לו את מלוא הסכום ששולם. אבל מבחינתו של מרציאנו, השבת הכסף לא סגרה את העניין. הוא הגיש תביעה קטנה בבית משפט לתביעות קטנות בבת ים על סכום של 10,000 שקל, שכללה שלושה רכיבים: 4,000 שקל עבור הפסד ימי עבודה, 4,000 שקל עבור עוגמת נפש, ו-2,000 שקל עבור זמן והוצאות נוספות.

מנגד, המוסך טען כי התובע שהה אצלו שעה וחצי בלבד, וכי לאחר שהושב לו מלוא כספו, החל מרציאנו במסכת של איומים והטרדות. לטענת המוסך, הוא פעל בשקיפות מלאה והשיב את הכסף מיד עם בירור העניין, ולכן מטרת התביעה אינה אלא ניסיון של התובע להתעשר שלא כדין על חשבונו.

הפסד ימי עבודה? תוכיח

הרשם הבכיר אדי לכנר, שדן בתיק, דחה את רוב התביעה. ראשית, לגבי הרכיב של הפסד ימי העבודה, קבע הרשם כי מדובר בדבר שדורש הוכחה קונקרטית ומדויקת. על התובע, כך נקבע, להוכיח לא רק שנעדר מהעבודה, אלא גם את הקשר הסיבתי בין ההפרה לבין ההפסד בפועל, ואת שיעור הנזק. צירוף תלוש שכר בלבד אינו מספיק.

מרציאנו אמנם צירף לתביעתו מסמך שמהווה יציאה לחופשה ללא תשלום, אבל הרשם ציין שלא ברור מה הקשר הסיבתי של המסמך לטענת הפסד ימי עבודה. מעבר לכך, התובע לא פירט כיצד חישב את הנזק הנטען, ולא הוכיח כמה זמן בפועל הוא שהה במוסך, או כיצד נגרם לו הפסד השתכרות. הרשם קבע כי מרציאנו לא הניח תשתית ראייתית מספקת, ודחה את הרכיב.

דווקא ברכיב של עוגמת הנפש, מצא הרשם בסיס לפיצוי. בפסק הדין נקבע כי בעל דין עשוי להיות זכאי לפיצוי בגין עוגמת נפש גם במקרים שבהם הושב לו מלוא הסכום ששילם, כשנגרמו לו אי נוחות ממשית, תסכול, בזבוז זמן משמעותי או פגיעה בשגרת החיים. הדבר מקבל משנה תוקף, כך כתב הרשם, במקרים שנוגעים לרכב, שעשויים לגרום להפרעה ממשית להתנהלות היומיומית.

הרשם קבע כי המוסך הפר את התחייבויותיו כלפי התובע ופגע באמון הבסיסי המצופה מיחסי מוסך ולקוח, בכך שהציג מצג לפיו בוצע תיקון ברכב, בעוד שבפועל התברר כי התיקון לא בוצע כנדרש. ההתנהלות הזו גרמה לתובע אי נוחות, תסכול ובזבוז זמן, והובילה אותו לפעול באופן אקטיבי לבירור מצב הדברים, כולל פנייה למוסך אחר שחשפה את הבעיה. עם זאת, הרשם איזן בין הנסיבות, ובהתחשב בכך שהסכום ששולם הושב לתובע במלואו, הוא פסק פיצוי חלקי עבור עוגמת נפש, בסכום של 1,000 שקל בלבד.

זמן והוצאות? כבר נכלל

לגבי הרכיב השלישי, של זמן והוצאות נוספות בסכום כולל של 2,000 שקל, הרשם קבע בהחלטתו כי אין מקום לפסיקה נפרדת, מכיוון שמדובר בטענות שנכללות במהותן כבר ברכיב של עוגמת הנפש שכבר נפסק עבורו פיצוי.

בסיכומו של דבר, התביעה התקבלה באופן חלקי. המוסך חויב לשלם לתובע סכום כולל של 1,000 שקל פיצוי עבור עוגמת נפש, בתוספת של 500 שקל הוצאות משפט. מתוך תביעה של 10,000 שקל, מרציאנו יקבל 1,500 שקל בלבד.

הוספת תגובה
133 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(133):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 120.
    דוד נחום 28/05/2026 07:56
    הגב לתגובה זו
    ממש לא נכון אני מכיר את המקרה וזה ממש לא כפי שתיאר הלקוח מוסך אמין וישר והגון אני חותם עליו בעיניים עצומות חבל שאי אפשר לשמוע את 2 הצדדים הייתם מבינים מיד שהאמת נמצאת עם המוסך
  • 119.
    דניאל בן שבת 28/05/2026 07:54
    הגב לתגובה זו
    אני מכיר את המוסך הזה כבר שנים אנשים טובים מקצועיים והגונים לא נתקלתי אף פעם בבעיה כלשהי איתם לכן האצבע היום קלה על המקלדת ובטח לא כל דבר נכון בטח איתם שהם אחלה של אנשים ובעלי מקצוע מדהימים
  • 118.
    יהודה קמחי 26/05/2026 14:07
    הגב לתגובה זו
    ממליץ באהבה עליהם מוסך הכי מקצועי לגירים ומחשבים אני כבר שנים עובד איתו ופתר לי ולבני המשפחה שלי בעיות שאף 1 אחר לא פתר ומעבר לזה תיקן רק מה שצריך
  • 117.
    רפאל בלו 26/05/2026 08:39
    הגב לתגובה זו
    מניסיוני מוסך אמין פתר לי בעיה בתיקון מוח גיר בלבד כשבמוסך מורשה ביקשו ממני על שיפוץ גיר 9200 שח והרכב נוסע כבר שניה וחצי הם היו הגונים ועזרו לי מאוד אני ממליץ בחום על מוסך אדמונד
  • 116.
    אנונימי 26/05/2026 08:38
    הגב לתגובה זו
    מניסיוני מוסך אמין ופתר לי בעיה בלי לשפץ גיר כשבמוסך אחר ביקשנו ממני על השיפוץ 9000 שח והן פתרו את הבעיה כשתיקנו רק את המוח של הגיר בסכום של 3100 שח והרכב נוסע כבר שניה וחצי בלי בעיה
  • 115.
    עמירם רוזנר 25/05/2026 19:43
    הגב לתגובה זו
    בעל מוסך גונב מלקוח 4200 הסיכוי להיתפס קטן ואם הוא נתפס הוא נקנס בסך הכל 1500 בטוח שגנב בעבר עוד לקוחות רבים ועם עונש כזה מגוחך ימשיך לגנוב עוד ועוד.מעניין מה היה השופטרשם הזה היה עושה אם מישהו היה דופק אותו ב 4200
  • 114.
    הציוני 25/05/2026 15:45
    הגב לתגובה זו
    בעל המוסך השפל צריך להתרושש ולאכול מפחי אשפה בלבד תחת והשגחה ברוטאלית צמודה לגרון עד לפגישתו עם הבורא!
  • 113.
    אנונימיגק פרקש 25/05/2026 09:47
    הגב לתגובה זו
    אין צורך שהפיצוי כולו יגיע לנפגעיותר חשוב שהפוגע ישלם ביוקר על נוכלותו ולא לשוב בכלל לאיזו עמותה יועבר הפיצוימה שהכי חשוב ויותר חשוב שהפוגע ישלם ביוקר זה יביא לצדק ופחות נוכלים !
  • 112.
    להגיש ערעור מיידי על פיצויי (ל"ת)
    סול 25/05/2026 06:32
    הגב לתגובה זו
  • 111.
    חוצפה . הרשם לא יודע את עבודתו ומה אם לא היה בודק. ומה אם סיכן את הנהג בכך שחשב כי הרכב תוקן (ל"ת)
    אנונימי 24/05/2026 22:12
    הגב לתגובה זו
  • 110.
    דרומי 24/05/2026 22:02
    הגב לתגובה זו
    מי שיתקרב למוסך אדמונד הזה הוא אפס
  • 109.
    דרומי 24/05/2026 22:01
    הגב לתגובה זו
    רק על זה שהמוסל שיקר ללקוח היה צריך לפסוק לו פיצוי של לפחות 20 אלף שקל למען ייראו ויראו ולהעניש את המוסךחבל שהשופטים פה כאלה עלוסים ורופסים רחמנים שבסוף יביאו עלינו את הסוף שלנו
  • אשכרה מוזר (ל"ת)
    שי 25/05/2026 09:48
    הגב לתגובה זו
  • 108.
    לסגור להם את המוסך. (ל"ת)
    אנונימי 24/05/2026 19:26
    הגב לתגובה זו
  • 107.
    אנונימי 24/05/2026 17:23
    הגב לתגובה זו
    להעיף את הרשם צריך לפסוק עונש למען יפחדו לעשות שוב
  • 106.
    אנומיואשתנימי 24/05/2026 16:07
    הגב לתגובה זו
    המוסך גנב כהרגלו.הלקוח רצה להנות גם הוא וניסה לסחוט את עטיני המוסך.השופט התעצבן שהוא לא בחגיגה גםואז החליט להיות סחבק עם המוסך אולי מזה לכאורה יעשה קופה קטנה וארמונוד יתקן זאות אומרת יעשה לו טוב לכאורה.ורק אנחנו צדיקים אין לנו מאיפה לגנוב.
  • 105.
    שופט שמועל באמון הציבור 24/05/2026 15:05
    הגב לתגובה זו
    הם מפספסים אותה. מדוע יש פיצויים עונשיים. מדוע לא להחיל אותם במקרה כזה לא מצליח להבין את הרציונל
  • 104.
    אנונימימיכה 24/05/2026 14:12
    הגב לתגובה זו
    זה רק מראה שכדאי לרמות ולגנוב אם תפסו אותך העונש סימלי
  • 103.
    אנונימי 24/05/2026 11:23
    הגב לתגובה זו
    אז מה למדנו מהשופט הנכבד. מוסכים כדאי לכם להמשיך לרמות. מקסימום אם יעלו עליכם וישקיעו זמן ומשאבים לתבוע אתכם.תשלמו בקטנה עוד אלף אלפיים שח. שאת זה תכסו מייד עי הלקוח הבא
  • 102.
    אנונימי 24/05/2026 10:47
    הגב לתגובה זו
    אם השופט היה מאשר את כל הסכום אף בעל מוסך לא היה מעז לרמותמעבר לקומבינות שהם עושיפ
  • 101.
    אנונימי 24/05/2026 09:33
    הגב לתגובה זו
    זאת גניבה ברישיון!
  • 100.
    חיים 24/05/2026 05:58
    הגב לתגובה זו
    בנדינה נורמלית.היה נקבל לפחות 50 אלף שח השופטים בארץ מפחדים מתמיד קשטחה וזה קורה גם בעבירות פליליות
  • 99.
    יוסי פוקס 23/05/2026 12:22
    הגב לתגובה זו
    רשע וטוב לוומה עם אלמנט ההרתעה עם פיצוי כזה עלוב המסקנה של בעל המוסך בהכרח תהיה שהפשע משתלם!
  • 98.
    ושוב אנו עדים לפסיקה של בית משפט אשר מעודדת פשיעה במדינת ישראל... מה חדש (ל"ת)
    משנ 23/05/2026 06:06
    הגב לתגובה זו
  • 97.
    נהג מקצועי ומכונאי 23/05/2026 00:07
    הגב לתגובה זו
    במיוחד לאלה שמשאירים את הרכב וחוזרים אחרי כמה שעות.
  • 96.
    ציון 22/05/2026 22:01
    הגב לתגובה זו
    רשם אידיוט נותן פרס למוסך על רמאות
  • 95.
    אנונימי 22/05/2026 19:42
    הגב לתגובה זו
    פסק דין מהוה סתירת לכי לזכות הבסיסית של אזרח למיצוי צדק וגישת אזרח לבית המשפט. בנוסף זה מתן רשיון לרמעים להמשיך ולרמאת
  • 94.
    אדם מהישוב 22/05/2026 19:39
    הגב לתגובה זו
    רבותי אחרי מקרה כזה העונש הכי יעיל זה לזכור את שם המוסך ולהחרים אותו. אחרת ימשיכו להונות אותנו.
  • 93.
    עכברון 22/05/2026 19:22
    הגב לתגובה זו
    מהבנתי הנאיבית לכל מעשהמחדל יש תשלום.לעתים הוא מוחשי וגלוי ולעתיםנסתר.מעניין מה יהיה מאזן הכסף של המוסך בחלוף הזמן....
  • 92.
    אורן 22/05/2026 18:36
    הגב לתגובה זו
    כסף בלי לבצע תיקון !!!!! לא מבין איך עדיין יש לו לקוחות
  • 91.
    גדעון 22/05/2026 18:04
    הגב לתגובה זו
    עד היום חשבתי שקבלת דבר במרמה היא עבירה פלילית. פסק הדין הזה הוא הכשרת השרץ
  • 90.
    אנונימי 22/05/2026 14:52
    הגב לתגובה זו
    את העונש יקבל המוסך הזה מכל מי שקרא את הכתבה שלא יגיע לעולם למוסך לא הוא ולא חבריו.
  • 89.
    אנונימי 21/05/2026 19:16
    הגב לתגובה זו
    חבל שמכשירים את העוול זה כמו לאמר בעל עסק תרמה בכל הזדמנות מקסימום תתפס תחזיר את הכסף וזהו.. בושה
  • 88.
    רובין 21/05/2026 18:49
    הגב לתגובה זו
    היה צריך לפחות לפסוק 2000 שח עבור עוגמת נפש ועוד 500 שח הוצאות משפט.יותר מדי מרחמים על הפשעים !!!
  • 87.
    אלי 21/05/2026 17:55
    הגב לתגובה זו
    אני בדיוק בדרך לתקן את האוטו שלי במוסך הזה
  • 86.
    שומו שמיים 21/05/2026 17:45
    הגב לתגובה זו
    יצא לי להיות בפסקי דין שהתובע פשוט עמך ופסקי דין שהתובע עסקן ציבורי או בעל תואר דר ואדון הפרופסור וכבוד השופט הפליג בפסק דין נדיב לעין שיעור לעומת הפרור שזרק לפשוט העם .
  • 85.
    אנונימי 21/05/2026 14:14
    הגב לתגובה זו
    כמה פעמים בעל המוסך הצליח להערים על לקוחות עם עונש כזה שווה לו לנסות שוב בשיטת מצליח.שפיטה לקוייה שמעודדת עבריינים.
  • אנונימי 21/05/2026 17:32
    הגב לתגובה זו
    מערכת המשפט בישראל רקובה מהיסוד.
  • אנונימי 22/05/2026 21:26
    צריך שהחכ יחוקקו חוקים שאף שופט לא יוכל לכופף. כדוגמאת עונש מינימום על מעשי מרמה ללא הוכחת נזק כמו בחוק הטכנאים.אבל מפלגות הימין כי הם הרוב בכנסת עסוקות בדברים אחרים האזרח מעניין להם את התחת
  • 84.
    אנונימי 21/05/2026 13:07
    הגב לתגובה זו
    האירוניה קפצה ראש לטענת המוסך הוא פעל בשקיפות מלאה.
  • 83.
    עם שופטים רקובים כאלה אין פלא שיש יותר ויותר נוכלים (ל"ת)
    מוסכניק 21/05/2026 11:50
    הגב לתגובה זו
  • 82.
    טמטום! היה צריך לפסוק 20 אלף פיצוי (ל"ת)
    פשוט מעודדים פשיעה 21/05/2026 10:50
    הגב לתגובה זו
  • 81.
    בעל המוסך נוכל רמאי לפחות היה צריך לשלם על זה שאימא את בעל הרכב לפחות 5000 שח כך שופט מינימלי היה צר (ל"ת)
    אנונימישמעון 21/05/2026 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 80.
    uurr 21/05/2026 09:58
    הגב לתגובה זו
    שופטי קקה יש לנו במדינה .תופסים רמאים בגדול ...ומקבלים עונש לפי אגנדה ואפילו חושד בגזענות.ככה זה השופטים במדינה ..אין אמון
  • 79.
    בא 21/05/2026 08:25
    הגב לתגובה זו
    בסינגםור אין פשע מכול סוג .. למה כאן התרגלו האזרחים לפשע .. החוק חלש מאוד בארץ
  • 78.
    אנונימי 21/05/2026 08:09
    הגב לתגובה זו
    מעניין מה היה פוסק אם המוסך היה עושה זאת לבן משפחתו או לא עצמו.
  • 77.
    אדמונד עשה לי טוב... (ל"ת)
    אנונימיאדמונד עשה לי טוב 21/05/2026 07:14
    הגב לתגובה זו
  • 76.
    אנונימי 21/05/2026 07:08
    הגב לתגובה זו
    כדאי לגנוב
  • 75.
    חבל שהפיצוי נמוך. המוסך ימשיך לרממות כי הפיצוי נמוך ולא מזיז למוסך (ל"ת)
    אנונימי 21/05/2026 07:04
    הגב לתגובה זו
  • 74.
    והמוסך ימשיך לעקוץ איפה העונש (ל"ת)
    יקי 21/05/2026 06:25
    הגב לתגובה זו
  • צודק 100 אחוז אין הרתעה ..החוק עלוב וחלש (ל"ת)
    בא 21/05/2026 08:26
    הגב לתגובה זו
  • 73.
    אילן האקדמאי 21/05/2026 05:26
    הגב לתגובה זו
    כל עבריין ינסה את מזלו. כי לא מחכה לו שום כי עונש אמיתי
  • רז 21/05/2026 07:42
    הגב לתגובה זו
    אם היה מרמה שופט היה משלם מיליון וחצי
  • 72.
    לפי בית המשפט שיטת מצליח חייבת להצליח (ל"ת)
    אנונימי 21/05/2026 04:54
    הגב לתגובה זו
  • 71.
    לא נכנסים למוסך שאי אפשר לראות את העבודה (ל"ת)
    אנונימי 21/05/2026 04:06
    הגב לתגובה זו
  • 70.
    מנחם 21/05/2026 00:18
    הגב לתגובה זו
    חוק הגנת הצרכן עד 10000 שח ללא הוכחת נזק. גם התובע ולבטח הרשם הבכיר כדאי שנלמד את החוק. עלוב
  • 69.
    אנונימי 20/05/2026 22:45
    הגב לתגובה זו
    מוסך המרמה ומתעמר בלקוח ראוי לקנס יותר משמעותי מהפסיקה המוזרה.
  • 68.
    אנונימי 20/05/2026 22:32
    הגב לתגובה זו
    מזעזע
  • 67.
    איל 20/05/2026 22:21
    הגב לתגובה זו
    והמוסך יעשו את זה לעוד צריך עונש מרתיע
  • 66.
    חיים 20/05/2026 21:19
    הגב לתגובה זו
    רק במדינת ישראל במקום שהשופט או הרשם יוציא לגנב שלא הכחיש את מעשה הגניבה את החשק לגנוב שובנהפוך הוא מבהירים לגנב שהכל בסדר הכל מותר הכי הרבה זה קנס של 1500 שח
  • 65.
    מספיק להתלהם הסיבה שגבו ממנו תשלום זה יכולה להיות טעות של פקיד שבמקום בדיקה גבה פעולה (ל"ת)
    אין לנו את העובדות 20/05/2026 20:30
    הגב לתגובה זו
  • 64.
    אנונימי 20/05/2026 20:26
    הגב לתגובה זו
    איך לקחתם 4200 שקל על עבודה שלא נעשתה רק על זה הייתי סוגר להם את המוסך.
  • 63.
    אנונימי 20/05/2026 19:49
    הגב לתגובה זו
    מעניין אם זה היה הרכב של הרשם כמה הוא היה תובע והאם היה מסתפק ב1500 שח...
  • 62.
    אנונימי 20/05/2026 19:44
    הגב לתגובה זו
    בעל הרכב יכול גם להגיש תלונה למשרד התחבורה והמוסך עלול לאבד את רשיונו במיוחד אם מדובר על תיקון שלא בוצע שיש לו השפעה על היבטים בטיחותיים. כמו כן להגיש תלונה במשטרה על הונאה.
  • 61.
    אנונימייעק ק 20/05/2026 19:05
    הגב לתגובה זו
    מסכנים היהודים. בתי החונטה לא למדו מזה צדק. לוין תציל את היהודים מהחונטה השולטת במדינה
  • בן 20/05/2026 20:26
    הגב לתגובה זו
    תתעורר כבר
  • 60.
    אמיר 20/05/2026 18:33
    הגב לתגובה זו
    הסיפור הזה עם המוסך הזה צריך להתפרסם בתקשורת בטלוויזיה שכולם ידעו מי זה המוסך הזה וירתיע גם בעלי מוסך אחרים שמתנהלים ברמאות
  • 59.
    סאם 20/05/2026 18:30
    הגב לתגובה זו
    שיטת מצליח. ניסו לעקוץ ב4 אלף שקל ולהסתכן ב 1000 שקל קנס. מי אמר בית משפט לצדק ולא קיבל בושה וחרפה!!!!!
  • 58.
    אנונימי 20/05/2026 18:28
    הגב לתגובה זו
    שיטת מצליח ניסו לעקוץ בארבע אלף ויסכנו אלף שקל קנס.מי אמר בית משפט לצדק ולא קיבל
  • 57.
    אנונימי 20/05/2026 18:26
    הגב לתגובה זו
    מתברר כמו תמיד שהפשע משתלם הגנבים מוגנים עיי בתי הנשפט כי שורה תחתונה במקום לתת לו פיצוי 1500 ועוד מה ששילם סתם 4500 שח על עבודה שלא בוצעה אין לי כבר כוח מדינה זבל. . לא יאומן.
  • 56.
    אנונשלומיימי 20/05/2026 16:45
    הגב לתגובה זו
    בית משפט מזמן חשף את פרצופו האמיתי עוכר ישראל מעודד פשיעה ולא חותר לאמת בכלל
  • מה הקשר (ל"ת)
    פצ 20/05/2026 17:26
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    מדינה שמעודדת פשע ושחיתות בחסות החוק (ל"ת)
    ארס 20/05/2026 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    אנונימי 20/05/2026 16:35
    הגב לתגובה זו
    בטוח שאת ה1500 שקל האלו הוא כבר גילגל על הלקוח הבא
  • 53.
    בית משפט של סדום (ל"ת)
    אהרון ברק 20/05/2026 16:22
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    אנונימי 20/05/2026 15:45
    הגב לתגובה זו
    בית משפט אלאק הפר את חובת הנאמנות זה קלסיקה של פשע פלילי אין יותר פלילי מזה אלאק הפר חובת נאמנות אדוני השופט יש לך מושג עוד כמה חוקים המוסכניק ביצע כמו מרמה הונאה עושק.
  • 51.
    אנונימ 20/05/2026 15:17
    הגב לתגובה זו
    זה פשוט פרס העבריינים.
  • 50.
    משה 20/05/2026 14:49
    הגב לתגובה זו
    בארצות הברית מוסך כזה נסגר תוך שלילת רשיון וקנס עצום
  • 49.
    אנונימי 20/05/2026 14:41
    הגב לתגובה זו
    החוק הוא נגד שומרי החוק הוא נותן קרקע פוריה לגנוב לרמאיות הכל בחסות השופטים
  • 48.
    אלי 20/05/2026 14:27
    הגב לתגובה זו
    היו צריכים לנסות ולעזור לה אנושיות היא חלק משירות טוב. אולי הם צודקים אבל מי שקורא מבין שצריך לנפוש במקומות עם שירות טוב.
  • 47.
    אנונימייופר 20/05/2026 14:23
    הגב לתגובה זו
    זה שופטזה משחית לא שופט. השופט הזה לא ראוי והוא יענש בידי שמיים.
  • 46.
    אנונימי 20/05/2026 14:05
    הגב לתגובה זו
    מגיע למוסך הזה למה הם משקרים לא צריך לבוא ולתקן אצלם את המכוניות חרם כללי עליהם בושה גנבים וחסרי בושה
  • 45.
    רונן 20/05/2026 14:01
    הגב לתגובה זו
    יש לקבל את התביעה במלואה למען יראו וייראו
  • 44.
    אנונימי 20/05/2026 13:12
    הגב לתגובה זו
    המוסך גנב במודע השופט לדעתי היה צריך להחמיר עם. מוסך רק כדי להזהיר בעלי מוסכים ונותני שירות שאין הפקרות.
  • 43.
    אנונימי 20/05/2026 13:11
    הגב לתגובה זו
    לכנר חכם אבל שופט אידיוט.את המוסך הגנב יש להוקיע ואם פעם אחת היה גנב חוטף הוצאות בסכום ניכר אזי הגנבים היו מפסיקים .מדינת ישראל היא גן עדן לרמאים
  • 42.
    אנונימי 20/05/2026 13:08
    הגב לתגובה זו
    1500 שח זה עדיין יפה.
  • 41.
    אנונימי 20/05/2026 13:07
    הגב לתגובה זו
    גם אם הטעות היתה בתום לב.... נניח. אם השופט פוסק למוסך כפל קנס . חד פעמי. המוסך לעתיד היה בודק עצמו 7 עיניים הלקוח התמימים היה שקט יותר.
  • 40.
    קינו 20/05/2026 12:48
    הגב לתגובה זו
    למה לרחם על עבריין שמשקר .המןסכניק שיקר ורימה .ועל זה הוא צריך לשלם והרבה .למען יבינו המוסכניקים שאמון הוא דבר ייקר ..
  • 39.
    אנונימי 20/05/2026 12:34
    הגב לתגובה זו
    בית משפט נותן לגיטימציה לנוכליםאחר כך לא מפליא שהם ממשיכים לעקוץ אותנו
  • 38.
    בא 20/05/2026 12:06
    הגב לתגובה זו
    לישראל מי שרוצה להתעדכן יכנס לאחד הצטים...גימיני או גיפיטי
  • 37.
    אנונימימוטי 20/05/2026 12:00
    הגב לתגובה זו
    בושה שכך המשפט מתנהל
  • 36.
    H. K 20/05/2026 09:53
    הגב לתגובה זו
    אם למעלה בהנהגה מותר לשדוד אותנו אזמה אתם מתפלאים.
  • 35.
    ירחמיאל 20/05/2026 09:15
    הגב לתגובה זו
    עם כל הכבוד מעשה הרמאות של המוסך יצא בחסד. אזרח תמים שילם עבור תיקון שלא נעשה. היה כאן מעשה מרמה מכוער ועל הפוסק היה להעניש את המוסך ברמה של יראו ויראו. אבל למי במערכת המשפט אכפת מהעוול שנעשה לאזרח הפשוט.
  • בא 20/05/2026 12:07
    הגב לתגובה זו
    זה מה שקורה כאן
  • מר ציפן 20/05/2026 10:40
    הגב לתגובה זו
    המוסך בכלל לא נתבע על הונאה אלא על נושאים כספיים. פסק הדין ברור מאד ומנומק היטב. מה בדיוק אתה רוצה מבית המשפט שילך האיש למשטרה ויתלונן על הונאה המשטרה תחקור ואז בית המשפט יאמר את דברו.
  • 34.
    איתמר 20/05/2026 09:14
    הגב לתגובה זו
    איזה הרתעה יש כאן כלפי מוסכים שמרמים לקוחות
  • 33.
    איציק 20/05/2026 09:09
    הגב לתגובה זו
    שודדים נימאסתם גם מבתי המשפט המטומטמים שמאפשרים להם לשדוד זה עונש בטח שדדו עוד 100 לפניו
  • 32.
    אנונימי 20/05/2026 09:00
    הגב לתגובה זו
    כך מעודדים רמאות ושרלטנות
  • 31.
    יוני 20/05/2026 09:00
    הגב לתגובה זו
    אין ענישה אין הרתעה אני מכיר עוד בן אדם שעשו לו מקרה דומה להחזיר כסף זה לא מספיק צריך עונש מרתיע גם על דברים כאלה הרי האנשים האלה חיים מכל התחמונים האלה. לפעמים זה מצליח ולפעמים זה לא...
  • 30.
    אנונימי 20/05/2026 08:50
    הגב לתגובה זו
    בה הפושע הוא תמיד הקורבן! מערכת בתי משפט רקובה... גן עדן לפושעים ונוכלים
  • 29.
    המסקנה למוסכים כדאי לנסות ולגנוב (ל"ת)
    אלף 20/05/2026 08:47
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    אנונימי 20/05/2026 08:42
    הגב לתגובה זו
    שמחה שאתם מפרסמים מעשים כאלה שמחה שיש אנשים שנלחמים בעוולות.
  • 27.
    גם לי זה קרה (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 08:31
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    אנונימי 20/05/2026 08:17
    הגב לתגובה זו
    נזכור כולנו את הבושה 4200מאד לא מכיבד
  • 25.
    אנונימי 20/05/2026 08:09
    הגב לתגובה זו
    לרכב שלא מטופל בזמן יש נזק מצטבר
  • 24.
    אני תובע את. הרשם על בזבוז זמני היקר (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 08:09
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    משה רבנו 20/05/2026 08:01
    הגב לתגובה זו
    מערכת משפט מושכתת...במקום ללמד את בעל המוסך לקח למען יראו ויראו נתן לו פרס.נוכל נשאר נוכל.בטוח עשה את זה לעוד עשרות לקוחות.אני עומד ליד הרכב בטיפול וכל חלק שמוחלף זה שלי אני לוקח אותו וזורק לפח לא משאיר במוסך זה חלקים שלי.
  • אנונימי 20/05/2026 09:13
    הגב לתגובה זו
    ביביסט תלמד קרוא וכתוב.
  • 22.
    אורן 20/05/2026 07:49
    הגב לתגובה זו
    אני הייתי קורא להם רשמים שכירים.מעניין אם זה היה קורה לבת של השכיר...רק על זה ששיקרו לו וכאילו החליפו לו צריכים לשלם קנס 100 אלף. לפחות! גם למען יראו ויראוואבל הרשמים השכירים פחדנים
  • 21.
    אנונימי 20/05/2026 07:33
    הגב לתגובה זו
    פסק דין כזה מעודד מוסכים ובעלי מקצוע אחרים לעבוד על הלקוחות שלהם.
  • 20.
    רןנן 20/05/2026 07:31
    הגב לתגובה זו
    לצערנו המוסכים רובם גזלנים עושקים את הצבור על ימין ושמאל גזל פשוט מאוד גזל בחול זה פחות מחצי מחיר מאשר פה בגלל זה אנשים מסתכנים ומתקנים את הרכב בשטחים.
  • 19.
    אנונימי 20/05/2026 07:26
    הגב לתגובה זו
    כמה לקוחות לא יודעים שהמוסך עבד עליהם
  • 18.
    בא 20/05/2026 07:22
    הגב לתגובה זו
    התחילו לשים אוכפים על חמורים...בתי המשפטההפכו לאום.
  • 17.
    בא 20/05/2026 07:21
    הגב לתגובה זו
    יש כאן סלט של פושעים אם זה במוסך...או אירגוני פשע של 400 איש.. השופטים מתנהגים כמו האום ..ואין הרתעה...בסינגפור אין פושעים ולמה כאן יש
  • 16.
    אחד 20/05/2026 07:16
    הגב לתגובה זו
    לפי דבריו של הרשם על כל אדם להיות עוד הבקיא בכל פילפולי הדין בכדי להיות זכאי לקבלת החזר. כמו כן כאשר הוא דחה את פיצוי הלקוח ונתן סכום מזערי כפיצוי הוא העביר מסר שבעלי מקצוע יכולים להתרשללשקר ללקוח תוך סיכון מזערי שאם נתפס ישלם קנס מגוחך.
  • 15.
    אנונימי 20/05/2026 07:03
    הגב לתגובה זו
    מה צופה ממערכת משפטמושחתת שנותנת עוצמה וגב לרמאים וגנבים עם פסיקות תמוהות
  • 14.
    אנונימי 20/05/2026 06:53
    הגב לתגובה זו
    השופט היה צריך לגזור על המוסך המרמה קנס של יותר מ 10000 שח לטובת המדינה ושלילת רשיון המוסך לפחות לשנה.
  • 13.
    אנונימי 20/05/2026 06:46
    הגב לתגובה זו
    כדאי להיות נוכל בישראל
  • 12.
    אלפרד 20/05/2026 06:41
    הגב לתגובה זו
    מרגע שהכסף הושב במלואו אזי הצרכן הספציפי הזה בעצם מודיע שהדבר מקובל עליו וסגור. היה צריך להגיש יצוגית בשם כל אלה שנעקצו עד כה ולא ידעו שנעקצו. זה מקרה קלאסי ליצוגית.
  • אנונימי 20/05/2026 10:35
    הגב לתגובה זו
    כדי לתבוע יצוגית צריך להוכיח שעוד צרכנים נפגעו.. לא מספיקה ההנחה שאם אני נפגעתי גם אחרים נפגעו.. צריך הוכחות על מדגם מייצג ואז אפשר לתבוע גם על אלו שלא נבדקו. אבל במצב הזה אין קייס לייצוגית.אכן ההרתעה לעבריינים כאלו היא מינימלית והיה צריך להחמיר בעונש ולטעמי אם ניתן להוכיח זדון גם להכניס לכלא
  • 11.
    טוני 20/05/2026 06:40
    הגב לתגובה זו
    רימו את הלקוח ויצאו ללא פגע.
  • 10.
    אנונימי 20/05/2026 06:30
    הגב לתגובה זו
    צריך.לפטר את הרשם מיידית
  • 9.
    אנונימי 20/05/2026 06:30
    הגב לתגובה זו
    ככה מעודדים בתי המשפט רמאות!!
  • 8.
    קאלווין 20/05/2026 06:28
    הגב לתגובה זו
    זה פלילי
  • 7.
    אזרח 20/05/2026 06:07
    הגב לתגובה זו
    שווה לרמות אפילו שאתה מגיע לבית משפט עם הוכחות מוצקות על רמאות העונש אפסי. אין צדק הרמאות משתלמת. ואין קשר להפכה המשפטית שתגרום לעוד פחות צדק עם שופטים מטעם
  • 6.
    אנונימי 20/05/2026 06:02
    הגב לתגובה זו
    תודה לביזפורטל שעשה לי טוב בכך שפרסם את הידיעה. ברור לי שלמוסך הזה לא אלך.
  • 5.
    JH 20/05/2026 05:04
    הגב לתגובה זו
    לסגור לחודש ימים
  • 4.
    אנונימי 20/05/2026 04:24
    הגב לתגובה זו
    הכסף אומנם הושב אך נכון היה להגיש תלונה במשטרה על גניבה. מעשה הרמיה היה צריך להיות מטופל במישור הפלילי.
  • 3.
    צדקיהו 20/05/2026 04:21
    הגב לתגובה זו
    מוסך שגובה כסף ולא עושה עבודה הרי איפה נשמע הדבר הזה מדובר בנוכלים שככל הנראה זו פרקטיקה ידועה אצלהם. ובית המשפט לא קונס ונשיט את הנוכל עונש. שופטים מושחתים. בזכותם מדינת ישראל היא גן עדן לנוכלים.מערכת רקובה
  • אנונימי 20/05/2026 19:38
    הגב לתגובה זו
    לא חסרים מוסכים כאלה בארץ
  • 2.
    בית המשפט מגן על נוכלים איפה ההרתעה (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 03:33
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 20/05/2026 14:09
    הגב לתגובה זו
    המשטרה אמורה להגיש תביעה על הונאה
  • 1.
    אנונימי 20/05/2026 01:47
    הגב לתגובה זו
    היתה לי בעיה בגיר נכנסתי למוסך ברחובות וכשהוא פירק את הגיר אמר לי מישהו נגע בגיר כבר..והוא לא טיפל בו כהוגן אלא רימה אותך והוא הראה לי מה.. נחרדתי..