
שילם 4,200 ש' למוסך על תיקון שלא בוצע - וזה הפיצוי שיקבל
אחרי שהגיע למוסך אחר, גילה התובע שהתיקון שעבורו הוא שילם כלל לא בוצע. המוסך השיב את הכסף, אבל האם זה מספיק? הרשם הבכיר אדי לכנר קבע שהפרת האמון מצדיקה פיצוי, אך דחה את רוב התביעה של האיש
ירדן מרציאנו הגיע למוסך אדמונד עשה לי טוב בבת ים ב-7 למאי 2025 לצורך ביצוע תיקון ברכבו, ושילם על כך 4,200 שקל. מה שקרה אחר כך נהפך לסיפור שמוכר לצרכנים רבים מדי: לאחר זמן מה, כשפנה למוסך אחר, התברר לו שהתיקון שעבורו הוא שילם כלל לא בוצע בפועל.
מרציאנו פנה למוסך, ולאחר בירור בין הצדדים, המוסך השיב לו את מלוא הסכום ששולם. אבל מבחינתו של מרציאנו, השבת הכסף לא סגרה את העניין. הוא הגיש תביעה קטנה בבית משפט לתביעות קטנות בבת ים על סכום של 10,000 שקל, שכללה שלושה רכיבים: 4,000 שקל עבור הפסד ימי עבודה, 4,000 שקל עבור עוגמת נפש, ו-2,000 שקל עבור זמן והוצאות נוספות.
מנגד, המוסך טען כי התובע שהה אצלו שעה וחצי בלבד, וכי לאחר שהושב לו מלוא כספו, החל מרציאנו במסכת של איומים והטרדות. לטענת המוסך, הוא פעל בשקיפות מלאה והשיב את הכסף מיד עם בירור העניין, ולכן מטרת התביעה אינה אלא ניסיון של התובע להתעשר שלא כדין על חשבונו.
הפסד ימי עבודה? תוכיח
הרשם הבכיר אדי לכנר, שדן בתיק, דחה את רוב התביעה. ראשית, לגבי הרכיב של הפסד ימי העבודה, קבע הרשם כי מדובר בדבר שדורש הוכחה קונקרטית ומדויקת. על התובע, כך נקבע, להוכיח לא רק שנעדר מהעבודה, אלא גם את הקשר הסיבתי בין ההפרה לבין ההפסד בפועל, ואת שיעור הנזק. צירוף תלוש שכר בלבד אינו מספיק.
מרציאנו אמנם צירף לתביעתו מסמך שמהווה יציאה לחופשה ללא תשלום, אבל הרשם ציין שלא ברור מה הקשר הסיבתי של המסמך לטענת הפסד ימי עבודה. מעבר לכך, התובע לא פירט כיצד חישב את הנזק הנטען, ולא הוכיח כמה זמן בפועל הוא שהה במוסך, או כיצד נגרם לו הפסד השתכרות. הרשם קבע כי מרציאנו לא הניח תשתית ראייתית מספקת, ודחה את הרכיב.
דווקא ברכיב של עוגמת הנפש, מצא הרשם בסיס לפיצוי. בפסק הדין נקבע כי בעל דין עשוי להיות זכאי לפיצוי בגין עוגמת נפש גם במקרים שבהם הושב לו מלוא הסכום ששילם, כשנגרמו לו אי נוחות ממשית, תסכול, בזבוז זמן משמעותי או פגיעה בשגרת החיים. הדבר מקבל משנה תוקף, כך כתב הרשם, במקרים שנוגעים לרכב, שעשויים לגרום להפרעה ממשית להתנהלות היומיומית.
הרשם קבע כי המוסך הפר את התחייבויותיו כלפי התובע ופגע באמון הבסיסי המצופה מיחסי מוסך ולקוח, בכך שהציג מצג לפיו בוצע תיקון ברכב, בעוד שבפועל התברר כי התיקון לא בוצע כנדרש. ההתנהלות הזו גרמה לתובע אי נוחות, תסכול ובזבוז זמן, והובילה אותו לפעול באופן אקטיבי לבירור מצב הדברים, כולל פנייה למוסך אחר שחשפה את הבעיה. עם זאת, הרשם איזן בין הנסיבות, ובהתחשב בכך שהסכום ששולם הושב לתובע במלואו, הוא פסק פיצוי חלקי עבור עוגמת נפש, בסכום של 1,000 שקל בלבד.
זמן והוצאות? כבר נכלל
לגבי הרכיב השלישי, של זמן והוצאות נוספות בסכום כולל של 2,000 שקל, הרשם קבע בהחלטתו כי אין מקום לפסיקה נפרדת, מכיוון שמדובר בטענות שנכללות במהותן כבר ברכיב של עוגמת הנפש שכבר נפסק עבורו פיצוי.
בסיכומו של דבר, התביעה התקבלה באופן חלקי. המוסך חויב לשלם לתובע סכום כולל של 1,000 שקל פיצוי עבור עוגמת נפש, בתוספת של 500 שקל הוצאות משפט. מתוך תביעה של 10,000 שקל, מרציאנו יקבל 1,500 שקל בלבד.
- 120.דוד נחום 28/05/2026 07:56הגב לתגובה זוממש לא נכון אני מכיר את המקרה וזה ממש לא כפי שתיאר הלקוח מוסך אמין וישר והגון אני חותם עליו בעיניים עצומות חבל שאי אפשר לשמוע את 2 הצדדים הייתם מבינים מיד שהאמת נמצאת עם המוסך
- 119.דניאל בן שבת 28/05/2026 07:54הגב לתגובה זואני מכיר את המוסך הזה כבר שנים אנשים טובים מקצועיים והגונים לא נתקלתי אף פעם בבעיה כלשהי איתם לכן האצבע היום קלה על המקלדת ובטח לא כל דבר נכון בטח איתם שהם אחלה של אנשים ובעלי מקצוע מדהימים
- 118.יהודה קמחי 26/05/2026 14:07הגב לתגובה זוממליץ באהבה עליהם מוסך הכי מקצועי לגירים ומחשבים אני כבר שנים עובד איתו ופתר לי ולבני המשפחה שלי בעיות שאף 1 אחר לא פתר ומעבר לזה תיקן רק מה שצריך
- 117.רפאל בלו 26/05/2026 08:39הגב לתגובה זומניסיוני מוסך אמין פתר לי בעיה בתיקון מוח גיר בלבד כשבמוסך מורשה ביקשו ממני על שיפוץ גיר 9200 שח והרכב נוסע כבר שניה וחצי הם היו הגונים ועזרו לי מאוד אני ממליץ בחום על מוסך אדמונד
- 116.אנונימי 26/05/2026 08:38הגב לתגובה זומניסיוני מוסך אמין ופתר לי בעיה בלי לשפץ גיר כשבמוסך אחר ביקשנו ממני על השיפוץ 9000 שח והן פתרו את הבעיה כשתיקנו רק את המוח של הגיר בסכום של 3100 שח והרכב נוסע כבר שניה וחצי בלי בעיה
- 115.עמירם רוזנר 25/05/2026 19:43הגב לתגובה זובעל מוסך גונב מלקוח 4200 הסיכוי להיתפס קטן ואם הוא נתפס הוא נקנס בסך הכל 1500 בטוח שגנב בעבר עוד לקוחות רבים ועם עונש כזה מגוחך ימשיך לגנוב עוד ועוד.מעניין מה היה השופטרשם הזה היה עושה אם מישהו היה דופק אותו ב 4200
- 114.הציוני 25/05/2026 15:45הגב לתגובה זובעל המוסך השפל צריך להתרושש ולאכול מפחי אשפה בלבד תחת והשגחה ברוטאלית צמודה לגרון עד לפגישתו עם הבורא!
- 113.אנונימיגק פרקש 25/05/2026 09:47הגב לתגובה זואין צורך שהפיצוי כולו יגיע לנפגעיותר חשוב שהפוגע ישלם ביוקר על נוכלותו ולא לשוב בכלל לאיזו עמותה יועבר הפיצוימה שהכי חשוב ויותר חשוב שהפוגע ישלם ביוקר זה יביא לצדק ופחות נוכלים !
- 112.להגיש ערעור מיידי על פיצויי (ל"ת)סול 25/05/2026 06:32הגב לתגובה זו
- 111.חוצפה . הרשם לא יודע את עבודתו ומה אם לא היה בודק. ומה אם סיכן את הנהג בכך שחשב כי הרכב תוקן (ל"ת)אנונימי 24/05/2026 22:12הגב לתגובה זו
- 110.דרומי 24/05/2026 22:02הגב לתגובה זומי שיתקרב למוסך אדמונד הזה הוא אפס
- 109.דרומי 24/05/2026 22:01הגב לתגובה זורק על זה שהמוסל שיקר ללקוח היה צריך לפסוק לו פיצוי של לפחות 20 אלף שקל למען ייראו ויראו ולהעניש את המוסךחבל שהשופטים פה כאלה עלוסים ורופסים רחמנים שבסוף יביאו עלינו את הסוף שלנו
- אשכרה מוזר (ל"ת)שי 25/05/2026 09:48הגב לתגובה זו
- 108.לסגור להם את המוסך. (ל"ת)אנונימי 24/05/2026 19:26הגב לתגובה זו
- 107.אנונימי 24/05/2026 17:23הגב לתגובה זולהעיף את הרשם צריך לפסוק עונש למען יפחדו לעשות שוב
- 106.אנומיואשתנימי 24/05/2026 16:07הגב לתגובה זוהמוסך גנב כהרגלו.הלקוח רצה להנות גם הוא וניסה לסחוט את עטיני המוסך.השופט התעצבן שהוא לא בחגיגה גםואז החליט להיות סחבק עם המוסך אולי מזה לכאורה יעשה קופה קטנה וארמונוד יתקן זאות אומרת יעשה לו טוב לכאורה.ורק אנחנו צדיקים אין לנו מאיפה לגנוב.
- 105.שופט שמועל באמון הציבור 24/05/2026 15:05הגב לתגובה זוהם מפספסים אותה. מדוע יש פיצויים עונשיים. מדוע לא להחיל אותם במקרה כזה לא מצליח להבין את הרציונל
- 104.אנונימימיכה 24/05/2026 14:12הגב לתגובה זוזה רק מראה שכדאי לרמות ולגנוב אם תפסו אותך העונש סימלי
- 103.אנונימי 24/05/2026 11:23הגב לתגובה זואז מה למדנו מהשופט הנכבד. מוסכים כדאי לכם להמשיך לרמות. מקסימום אם יעלו עליכם וישקיעו זמן ומשאבים לתבוע אתכם.תשלמו בקטנה עוד אלף אלפיים שח. שאת זה תכסו מייד עי הלקוח הבא
- 102.אנונימי 24/05/2026 10:47הגב לתגובה זואם השופט היה מאשר את כל הסכום אף בעל מוסך לא היה מעז לרמותמעבר לקומבינות שהם עושיפ
- 101.אנונימי 24/05/2026 09:33הגב לתגובה זוזאת גניבה ברישיון!
- 100.חיים 24/05/2026 05:58הגב לתגובה זובנדינה נורמלית.היה נקבל לפחות 50 אלף שח השופטים בארץ מפחדים מתמיד קשטחה וזה קורה גם בעבירות פליליות
- 99.יוסי פוקס 23/05/2026 12:22הגב לתגובה זורשע וטוב לוומה עם אלמנט ההרתעה עם פיצוי כזה עלוב המסקנה של בעל המוסך בהכרח תהיה שהפשע משתלם!
- 98.ושוב אנו עדים לפסיקה של בית משפט אשר מעודדת פשיעה במדינת ישראל... מה חדש (ל"ת)משנ 23/05/2026 06:06הגב לתגובה זו
- 97.נהג מקצועי ומכונאי 23/05/2026 00:07הגב לתגובה זובמיוחד לאלה שמשאירים את הרכב וחוזרים אחרי כמה שעות.
- 96.ציון 22/05/2026 22:01הגב לתגובה זורשם אידיוט נותן פרס למוסך על רמאות
- 95.אנונימי 22/05/2026 19:42הגב לתגובה זופסק דין מהוה סתירת לכי לזכות הבסיסית של אזרח למיצוי צדק וגישת אזרח לבית המשפט. בנוסף זה מתן רשיון לרמעים להמשיך ולרמאת
- 94.אדם מהישוב 22/05/2026 19:39הגב לתגובה זורבותי אחרי מקרה כזה העונש הכי יעיל זה לזכור את שם המוסך ולהחרים אותו. אחרת ימשיכו להונות אותנו.
- 93.עכברון 22/05/2026 19:22הגב לתגובה זומהבנתי הנאיבית לכל מעשהמחדל יש תשלום.לעתים הוא מוחשי וגלוי ולעתיםנסתר.מעניין מה יהיה מאזן הכסף של המוסך בחלוף הזמן....
- 92.אורן 22/05/2026 18:36הגב לתגובה זוכסף בלי לבצע תיקון !!!!! לא מבין איך עדיין יש לו לקוחות
- 91.גדעון 22/05/2026 18:04הגב לתגובה זועד היום חשבתי שקבלת דבר במרמה היא עבירה פלילית. פסק הדין הזה הוא הכשרת השרץ
- 90.אנונימי 22/05/2026 14:52הגב לתגובה זואת העונש יקבל המוסך הזה מכל מי שקרא את הכתבה שלא יגיע לעולם למוסך לא הוא ולא חבריו.
- 89.אנונימי 21/05/2026 19:16הגב לתגובה זוחבל שמכשירים את העוול זה כמו לאמר בעל עסק תרמה בכל הזדמנות מקסימום תתפס תחזיר את הכסף וזהו.. בושה
- 88.רובין 21/05/2026 18:49הגב לתגובה זוהיה צריך לפחות לפסוק 2000 שח עבור עוגמת נפש ועוד 500 שח הוצאות משפט.יותר מדי מרחמים על הפשעים !!!
- 87.אלי 21/05/2026 17:55הגב לתגובה זואני בדיוק בדרך לתקן את האוטו שלי במוסך הזה
- 86.שומו שמיים 21/05/2026 17:45הגב לתגובה זויצא לי להיות בפסקי דין שהתובע פשוט עמך ופסקי דין שהתובע עסקן ציבורי או בעל תואר דר ואדון הפרופסור וכבוד השופט הפליג בפסק דין נדיב לעין שיעור לעומת הפרור שזרק לפשוט העם .
- 85.אנונימי 21/05/2026 14:14הגב לתגובה זוכמה פעמים בעל המוסך הצליח להערים על לקוחות עם עונש כזה שווה לו לנסות שוב בשיטת מצליח.שפיטה לקוייה שמעודדת עבריינים.
- אנונימי 21/05/2026 17:32הגב לתגובה זומערכת המשפט בישראל רקובה מהיסוד.
- אנונימי 22/05/2026 21:26צריך שהחכ יחוקקו חוקים שאף שופט לא יוכל לכופף. כדוגמאת עונש מינימום על מעשי מרמה ללא הוכחת נזק כמו בחוק הטכנאים.אבל מפלגות הימין כי הם הרוב בכנסת עסוקות בדברים אחרים האזרח מעניין להם את התחת
- 84.אנונימי 21/05/2026 13:07הגב לתגובה זוהאירוניה קפצה ראש לטענת המוסך הוא פעל בשקיפות מלאה.
- 83.עם שופטים רקובים כאלה אין פלא שיש יותר ויותר נוכלים (ל"ת)מוסכניק 21/05/2026 11:50הגב לתגובה זו
- 82.טמטום! היה צריך לפסוק 20 אלף פיצוי (ל"ת)פשוט מעודדים פשיעה 21/05/2026 10:50הגב לתגובה זו
- 81.בעל המוסך נוכל רמאי לפחות היה צריך לשלם על זה שאימא את בעל הרכב לפחות 5000 שח כך שופט מינימלי היה צר (ל"ת)אנונימישמעון 21/05/2026 10:27הגב לתגובה זו
- 80.uurr 21/05/2026 09:58הגב לתגובה זושופטי קקה יש לנו במדינה .תופסים רמאים בגדול ...ומקבלים עונש לפי אגנדה ואפילו חושד בגזענות.ככה זה השופטים במדינה ..אין אמון
- 79.בא 21/05/2026 08:25הגב לתגובה זובסינגםור אין פשע מכול סוג .. למה כאן התרגלו האזרחים לפשע .. החוק חלש מאוד בארץ
- 78.אנונימי 21/05/2026 08:09הגב לתגובה זומעניין מה היה פוסק אם המוסך היה עושה זאת לבן משפחתו או לא עצמו.
- 77.אדמונד עשה לי טוב... (ל"ת)אנונימיאדמונד עשה לי טוב 21/05/2026 07:14הגב לתגובה זו
- 76.אנונימי 21/05/2026 07:08הגב לתגובה זוכדאי לגנוב
- 75.חבל שהפיצוי נמוך. המוסך ימשיך לרממות כי הפיצוי נמוך ולא מזיז למוסך (ל"ת)אנונימי 21/05/2026 07:04הגב לתגובה זו
- 74.והמוסך ימשיך לעקוץ איפה העונש (ל"ת)יקי 21/05/2026 06:25הגב לתגובה זו
- צודק 100 אחוז אין הרתעה ..החוק עלוב וחלש (ל"ת)בא 21/05/2026 08:26הגב לתגובה זו
- 73.אילן האקדמאי 21/05/2026 05:26הגב לתגובה זוכל עבריין ינסה את מזלו. כי לא מחכה לו שום כי עונש אמיתי
- רז 21/05/2026 07:42הגב לתגובה זואם היה מרמה שופט היה משלם מיליון וחצי
- 72.לפי בית המשפט שיטת מצליח חייבת להצליח (ל"ת)אנונימי 21/05/2026 04:54הגב לתגובה זו
- 71.לא נכנסים למוסך שאי אפשר לראות את העבודה (ל"ת)אנונימי 21/05/2026 04:06הגב לתגובה זו
- 70.מנחם 21/05/2026 00:18הגב לתגובה זוחוק הגנת הצרכן עד 10000 שח ללא הוכחת נזק. גם התובע ולבטח הרשם הבכיר כדאי שנלמד את החוק. עלוב
- 69.אנונימי 20/05/2026 22:45הגב לתגובה זומוסך המרמה ומתעמר בלקוח ראוי לקנס יותר משמעותי מהפסיקה המוזרה.
- 68.אנונימי 20/05/2026 22:32הגב לתגובה זומזעזע
- 67.איל 20/05/2026 22:21הגב לתגובה זווהמוסך יעשו את זה לעוד צריך עונש מרתיע
- 66.חיים 20/05/2026 21:19הגב לתגובה זורק במדינת ישראל במקום שהשופט או הרשם יוציא לגנב שלא הכחיש את מעשה הגניבה את החשק לגנוב שובנהפוך הוא מבהירים לגנב שהכל בסדר הכל מותר הכי הרבה זה קנס של 1500 שח
- 65.מספיק להתלהם הסיבה שגבו ממנו תשלום זה יכולה להיות טעות של פקיד שבמקום בדיקה גבה פעולה (ל"ת)אין לנו את העובדות 20/05/2026 20:30הגב לתגובה זו
- 64.אנונימי 20/05/2026 20:26הגב לתגובה זואיך לקחתם 4200 שקל על עבודה שלא נעשתה רק על זה הייתי סוגר להם את המוסך.
- 63.אנונימי 20/05/2026 19:49הגב לתגובה זומעניין אם זה היה הרכב של הרשם כמה הוא היה תובע והאם היה מסתפק ב1500 שח...
- 62.אנונימי 20/05/2026 19:44הגב לתגובה זובעל הרכב יכול גם להגיש תלונה למשרד התחבורה והמוסך עלול לאבד את רשיונו במיוחד אם מדובר על תיקון שלא בוצע שיש לו השפעה על היבטים בטיחותיים. כמו כן להגיש תלונה במשטרה על הונאה.
- 61.אנונימייעק ק 20/05/2026 19:05הגב לתגובה זומסכנים היהודים. בתי החונטה לא למדו מזה צדק. לוין תציל את היהודים מהחונטה השולטת במדינה
- בן 20/05/2026 20:26הגב לתגובה זותתעורר כבר
- 60.אמיר 20/05/2026 18:33הגב לתגובה זוהסיפור הזה עם המוסך הזה צריך להתפרסם בתקשורת בטלוויזיה שכולם ידעו מי זה המוסך הזה וירתיע גם בעלי מוסך אחרים שמתנהלים ברמאות
- 59.סאם 20/05/2026 18:30הגב לתגובה זושיטת מצליח. ניסו לעקוץ ב4 אלף שקל ולהסתכן ב 1000 שקל קנס. מי אמר בית משפט לצדק ולא קיבל בושה וחרפה!!!!!
- 58.אנונימי 20/05/2026 18:28הגב לתגובה זושיטת מצליח ניסו לעקוץ בארבע אלף ויסכנו אלף שקל קנס.מי אמר בית משפט לצדק ולא קיבל
- 57.אנונימי 20/05/2026 18:26הגב לתגובה זומתברר כמו תמיד שהפשע משתלם הגנבים מוגנים עיי בתי הנשפט כי שורה תחתונה במקום לתת לו פיצוי 1500 ועוד מה ששילם סתם 4500 שח על עבודה שלא בוצעה אין לי כבר כוח מדינה זבל. . לא יאומן.
- 56.אנונשלומיימי 20/05/2026 16:45הגב לתגובה זובית משפט מזמן חשף את פרצופו האמיתי עוכר ישראל מעודד פשיעה ולא חותר לאמת בכלל
- מה הקשר (ל"ת)פצ 20/05/2026 17:26הגב לתגובה זו
- 55.מדינה שמעודדת פשע ושחיתות בחסות החוק (ל"ת)ארס 20/05/2026 16:42הגב לתגובה זו
- 54.אנונימי 20/05/2026 16:35הגב לתגובה זובטוח שאת ה1500 שקל האלו הוא כבר גילגל על הלקוח הבא
- 53.בית משפט של סדום (ל"ת)אהרון ברק 20/05/2026 16:22הגב לתגובה זו
- 52.אנונימי 20/05/2026 15:45הגב לתגובה זובית משפט אלאק הפר את חובת הנאמנות זה קלסיקה של פשע פלילי אין יותר פלילי מזה אלאק הפר חובת נאמנות אדוני השופט יש לך מושג עוד כמה חוקים המוסכניק ביצע כמו מרמה הונאה עושק.
- 51.אנונימ 20/05/2026 15:17הגב לתגובה זוזה פשוט פרס העבריינים.
- 50.משה 20/05/2026 14:49הגב לתגובה זובארצות הברית מוסך כזה נסגר תוך שלילת רשיון וקנס עצום
- 49.אנונימי 20/05/2026 14:41הגב לתגובה זוהחוק הוא נגד שומרי החוק הוא נותן קרקע פוריה לגנוב לרמאיות הכל בחסות השופטים
- 48.אלי 20/05/2026 14:27הגב לתגובה זוהיו צריכים לנסות ולעזור לה אנושיות היא חלק משירות טוב. אולי הם צודקים אבל מי שקורא מבין שצריך לנפוש במקומות עם שירות טוב.
- 47.אנונימייופר 20/05/2026 14:23הגב לתגובה זוזה שופטזה משחית לא שופט. השופט הזה לא ראוי והוא יענש בידי שמיים.
- 46.אנונימי 20/05/2026 14:05הגב לתגובה זומגיע למוסך הזה למה הם משקרים לא צריך לבוא ולתקן אצלם את המכוניות חרם כללי עליהם בושה גנבים וחסרי בושה
- 45.רונן 20/05/2026 14:01הגב לתגובה זויש לקבל את התביעה במלואה למען יראו וייראו
- 44.אנונימי 20/05/2026 13:12הגב לתגובה זוהמוסך גנב במודע השופט לדעתי היה צריך להחמיר עם. מוסך רק כדי להזהיר בעלי מוסכים ונותני שירות שאין הפקרות.
- 43.אנונימי 20/05/2026 13:11הגב לתגובה זולכנר חכם אבל שופט אידיוט.את המוסך הגנב יש להוקיע ואם פעם אחת היה גנב חוטף הוצאות בסכום ניכר אזי הגנבים היו מפסיקים .מדינת ישראל היא גן עדן לרמאים
- 42.אנונימי 20/05/2026 13:08הגב לתגובה זו1500 שח זה עדיין יפה.
- 41.אנונימי 20/05/2026 13:07הגב לתגובה זוגם אם הטעות היתה בתום לב.... נניח. אם השופט פוסק למוסך כפל קנס . חד פעמי. המוסך לעתיד היה בודק עצמו 7 עיניים הלקוח התמימים היה שקט יותר.
- 40.קינו 20/05/2026 12:48הגב לתגובה זולמה לרחם על עבריין שמשקר .המןסכניק שיקר ורימה .ועל זה הוא צריך לשלם והרבה .למען יבינו המוסכניקים שאמון הוא דבר ייקר ..
- 39.אנונימי 20/05/2026 12:34הגב לתגובה זובית משפט נותן לגיטימציה לנוכליםאחר כך לא מפליא שהם ממשיכים לעקוץ אותנו
- 38.בא 20/05/2026 12:06הגב לתגובה זולישראל מי שרוצה להתעדכן יכנס לאחד הצטים...גימיני או גיפיטי
- 37.אנונימימוטי 20/05/2026 12:00הגב לתגובה זובושה שכך המשפט מתנהל
- 36.H. K 20/05/2026 09:53הגב לתגובה זואם למעלה בהנהגה מותר לשדוד אותנו אזמה אתם מתפלאים.
- 35.ירחמיאל 20/05/2026 09:15הגב לתגובה זועם כל הכבוד מעשה הרמאות של המוסך יצא בחסד. אזרח תמים שילם עבור תיקון שלא נעשה. היה כאן מעשה מרמה מכוער ועל הפוסק היה להעניש את המוסך ברמה של יראו ויראו. אבל למי במערכת המשפט אכפת מהעוול שנעשה לאזרח הפשוט.
- בא 20/05/2026 12:07הגב לתגובה זוזה מה שקורה כאן
- מר ציפן 20/05/2026 10:40הגב לתגובה זוהמוסך בכלל לא נתבע על הונאה אלא על נושאים כספיים. פסק הדין ברור מאד ומנומק היטב. מה בדיוק אתה רוצה מבית המשפט שילך האיש למשטרה ויתלונן על הונאה המשטרה תחקור ואז בית המשפט יאמר את דברו.
- 34.איתמר 20/05/2026 09:14הגב לתגובה זואיזה הרתעה יש כאן כלפי מוסכים שמרמים לקוחות
- 33.איציק 20/05/2026 09:09הגב לתגובה זושודדים נימאסתם גם מבתי המשפט המטומטמים שמאפשרים להם לשדוד זה עונש בטח שדדו עוד 100 לפניו
- 32.אנונימי 20/05/2026 09:00הגב לתגובה זוכך מעודדים רמאות ושרלטנות
- 31.יוני 20/05/2026 09:00הגב לתגובה זואין ענישה אין הרתעה אני מכיר עוד בן אדם שעשו לו מקרה דומה להחזיר כסף זה לא מספיק צריך עונש מרתיע גם על דברים כאלה הרי האנשים האלה חיים מכל התחמונים האלה. לפעמים זה מצליח ולפעמים זה לא...
- 30.אנונימי 20/05/2026 08:50הגב לתגובה זובה הפושע הוא תמיד הקורבן! מערכת בתי משפט רקובה... גן עדן לפושעים ונוכלים
- 29.המסקנה למוסכים כדאי לנסות ולגנוב (ל"ת)אלף 20/05/2026 08:47הגב לתגובה זו
- 28.אנונימי 20/05/2026 08:42הגב לתגובה זושמחה שאתם מפרסמים מעשים כאלה שמחה שיש אנשים שנלחמים בעוולות.
- 27.גם לי זה קרה (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 08:31הגב לתגובה זו
- 26.אנונימי 20/05/2026 08:17הגב לתגובה זונזכור כולנו את הבושה 4200מאד לא מכיבד
- 25.אנונימי 20/05/2026 08:09הגב לתגובה זולרכב שלא מטופל בזמן יש נזק מצטבר
- 24.אני תובע את. הרשם על בזבוז זמני היקר (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 08:09הגב לתגובה זו
- 23.משה רבנו 20/05/2026 08:01הגב לתגובה זומערכת משפט מושכתת...במקום ללמד את בעל המוסך לקח למען יראו ויראו נתן לו פרס.נוכל נשאר נוכל.בטוח עשה את זה לעוד עשרות לקוחות.אני עומד ליד הרכב בטיפול וכל חלק שמוחלף זה שלי אני לוקח אותו וזורק לפח לא משאיר במוסך זה חלקים שלי.
- אנונימי 20/05/2026 09:13הגב לתגובה זוביביסט תלמד קרוא וכתוב.
- 22.אורן 20/05/2026 07:49הגב לתגובה זואני הייתי קורא להם רשמים שכירים.מעניין אם זה היה קורה לבת של השכיר...רק על זה ששיקרו לו וכאילו החליפו לו צריכים לשלם קנס 100 אלף. לפחות! גם למען יראו ויראוואבל הרשמים השכירים פחדנים
- 21.אנונימי 20/05/2026 07:33הגב לתגובה זופסק דין כזה מעודד מוסכים ובעלי מקצוע אחרים לעבוד על הלקוחות שלהם.
- 20.רןנן 20/05/2026 07:31הגב לתגובה זולצערנו המוסכים רובם גזלנים עושקים את הצבור על ימין ושמאל גזל פשוט מאוד גזל בחול זה פחות מחצי מחיר מאשר פה בגלל זה אנשים מסתכנים ומתקנים את הרכב בשטחים.
- 19.אנונימי 20/05/2026 07:26הגב לתגובה זוכמה לקוחות לא יודעים שהמוסך עבד עליהם
- 18.בא 20/05/2026 07:22הגב לתגובה זוהתחילו לשים אוכפים על חמורים...בתי המשפטההפכו לאום.
- 17.בא 20/05/2026 07:21הגב לתגובה זויש כאן סלט של פושעים אם זה במוסך...או אירגוני פשע של 400 איש.. השופטים מתנהגים כמו האום ..ואין הרתעה...בסינגפור אין פושעים ולמה כאן יש
- 16.אחד 20/05/2026 07:16הגב לתגובה זולפי דבריו של הרשם על כל אדם להיות עוד הבקיא בכל פילפולי הדין בכדי להיות זכאי לקבלת החזר. כמו כן כאשר הוא דחה את פיצוי הלקוח ונתן סכום מזערי כפיצוי הוא העביר מסר שבעלי מקצוע יכולים להתרשללשקר ללקוח תוך סיכון מזערי שאם נתפס ישלם קנס מגוחך.
- 15.אנונימי 20/05/2026 07:03הגב לתגובה זומה צופה ממערכת משפטמושחתת שנותנת עוצמה וגב לרמאים וגנבים עם פסיקות תמוהות
- 14.אנונימי 20/05/2026 06:53הגב לתגובה זוהשופט היה צריך לגזור על המוסך המרמה קנס של יותר מ 10000 שח לטובת המדינה ושלילת רשיון המוסך לפחות לשנה.
- 13.אנונימי 20/05/2026 06:46הגב לתגובה זוכדאי להיות נוכל בישראל
- 12.אלפרד 20/05/2026 06:41הגב לתגובה זומרגע שהכסף הושב במלואו אזי הצרכן הספציפי הזה בעצם מודיע שהדבר מקובל עליו וסגור. היה צריך להגיש יצוגית בשם כל אלה שנעקצו עד כה ולא ידעו שנעקצו. זה מקרה קלאסי ליצוגית.
- אנונימי 20/05/2026 10:35הגב לתגובה זוכדי לתבוע יצוגית צריך להוכיח שעוד צרכנים נפגעו.. לא מספיקה ההנחה שאם אני נפגעתי גם אחרים נפגעו.. צריך הוכחות על מדגם מייצג ואז אפשר לתבוע גם על אלו שלא נבדקו. אבל במצב הזה אין קייס לייצוגית.אכן ההרתעה לעבריינים כאלו היא מינימלית והיה צריך להחמיר בעונש ולטעמי אם ניתן להוכיח זדון גם להכניס לכלא
- 11.טוני 20/05/2026 06:40הגב לתגובה זורימו את הלקוח ויצאו ללא פגע.
- 10.אנונימי 20/05/2026 06:30הגב לתגובה זוצריך.לפטר את הרשם מיידית
- 9.אנונימי 20/05/2026 06:30הגב לתגובה זוככה מעודדים בתי המשפט רמאות!!
- 8.קאלווין 20/05/2026 06:28הגב לתגובה זוזה פלילי
- 7.אזרח 20/05/2026 06:07הגב לתגובה זושווה לרמות אפילו שאתה מגיע לבית משפט עם הוכחות מוצקות על רמאות העונש אפסי. אין צדק הרמאות משתלמת. ואין קשר להפכה המשפטית שתגרום לעוד פחות צדק עם שופטים מטעם
- 6.אנונימי 20/05/2026 06:02הגב לתגובה זותודה לביזפורטל שעשה לי טוב בכך שפרסם את הידיעה. ברור לי שלמוסך הזה לא אלך.
- 5.JH 20/05/2026 05:04הגב לתגובה זולסגור לחודש ימים
- 4.אנונימי 20/05/2026 04:24הגב לתגובה זוהכסף אומנם הושב אך נכון היה להגיש תלונה במשטרה על גניבה. מעשה הרמיה היה צריך להיות מטופל במישור הפלילי.
- 3.צדקיהו 20/05/2026 04:21הגב לתגובה זומוסך שגובה כסף ולא עושה עבודה הרי איפה נשמע הדבר הזה מדובר בנוכלים שככל הנראה זו פרקטיקה ידועה אצלהם. ובית המשפט לא קונס ונשיט את הנוכל עונש. שופטים מושחתים. בזכותם מדינת ישראל היא גן עדן לנוכלים.מערכת רקובה
- אנונימי 20/05/2026 19:38הגב לתגובה זולא חסרים מוסכים כאלה בארץ
- 2.בית המשפט מגן על נוכלים איפה ההרתעה (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 03:33הגב לתגובה זו
- אנונימי 20/05/2026 14:09הגב לתגובה זוהמשטרה אמורה להגיש תביעה על הונאה
- 1.אנונימי 20/05/2026 01:47הגב לתגובה זוהיתה לי בעיה בגיר נכנסתי למוסך ברחובות וכשהוא פירק את הגיר אמר לי מישהו נגע בגיר כבר..והוא לא טיפל בו כהוגן אלא רימה אותך והוא הראה לי מה.. נחרדתי..