
8 נכסים במרכז הארץ, 3.3 מיליון שקל בחו"ל - ואפס דיווח לרשות המסים
גולן יומטוביאן, שכיר בתחום הטקסטיל, נעצר בחשד להסתרת הכנסות שכירות של מאות אלפי שקלים בשנה לאורך שנים. החקירה נמשכת
רשות המסים עצרה את גולן יומטוביאן בחשד שרכש שמונה נכסי נדל"ן במרכז הארץ בין השנים 2010-2023, גבה שכירות של מאות אלפי שקלים בשנה - ולא דיווח על כך לרשויות. לפי בקשת המעצר, בחשבונות הבנק שלו נמצאו כניסות כספים מחזוריות ובסכומים דומים שמעידות על הכנסות שכירות, שסך הצטברותן בין 2018-2025 הגיע לכ-3.3 מיליון שקל - כספים שלפי החשד נשארו בחו"ל ושימשו לפעילות עסקית מבלי שהוחזרו לישראל או דווחו.
הפרט שמאפיין את התיק: יומטוביאן רשום כשכיר בטקסטיל וללא תיק במס הכנסה. לפי החקירה, דיווח על הכנסות שכירות בשנים 2018-2019 בלבד, ומאז הפסיק לדווח כנדרש. בחקירתו הודה שלא הגיש דוחות, אך טען שהכנסותיו ממסחר בטקסטיל הסתכמו לפחות ל-150,000 דולר, וכי הכספים נשארו בחו"ל לצרכים עסקיים.
במהלך חיפוש בביתו, ניסה יומטוביאן להסתיר את טלפונו וטען שאיבד אותו יום קודם לכן. הטלפון נמצא בסוף מוסלק בביתו. פרט זה שימש אחד הנימוקים המרכזיים בבקשה המקורית למעצר ללא תנאים מגבילים.
שופטת בית משפט השלום בתל אביב-יפו, שרית קריספין, שמעה את הצדדים שהגיעו להסכמה על שחרור בתנאים: ערבות עצמית של 200,000 שקל, ערבות צד ג' של 100,000 שקל, הפקדת ערבות בנקאית של 30,000 שקל עד ה-21.5.2026, והגשת דרכון לרשות המסים. כל יציאה מהארץ מחייבת אישור מראש.
רשות המסים מגבירה בשנה האחרונה את האכיפה נגד בעלי נכסים שמפיקים הכנסות שכירות בישראל ובחו"ל ולא מדווחים. התיק הנוכחי בולט: שמונה נכסים, פעילות של כ-15 שנה, וסיווג רשמי כשכיר. המסר שהרשות שולחת חד: היותו של אדם עובד שכיר אינו פוטר אותו מחובת דיווח על הכנסות נוספות.
- 67.א.ש. מיפו 25/05/2026 13:54הגב לתגובה זומה לכם להתלונן קיבוצים שופטיםקפלניסטים חרדים המלך חברים המלך לא הגיש הצהרת הון ההוא שצריך לתת דוגמא אישית לעם מסרב בכל תוקף לעשות זאת מה בדיוק אתם רוצים מהאזרח הפשוט
- 66.אנונימי 24/05/2026 06:04הגב לתגובה זווילות ועסקים להם מותר אהה. מדינה של ..
- 65.אנונימי 24/05/2026 05:34הגב לתגובה זולבדוק אצל ערבים
- 64.שילמתי לו 8.5 אלף שח על אחת הדירות לחודש (ל"ת)בנץ 23/05/2026 09:29הגב לתגובה זו
- 63.אנונימי 23/05/2026 03:49הגב לתגובה זויש המון בעלי דירות חרדים שלא מדווחים בנוסף רושמים אחרים כאנשי קש כבעלי דירות. כדי לא לחשוף כי רכשו מספר רב של דירות בכסף שהרוויחו ולא דווח.
- 62.אנונימי 22/05/2026 18:04הגב לתגובה זוזאת הצהרה חולשה של רשות המיסים. אם לא ישלחו עבריינים מעלימי מס לכמה שנים בכלא כולל חילוט רכוש התופעה לא תמוגר
- 61.בא 22/05/2026 10:21הגב לתגובה זושום דבר אחר לא משא ומתן לא אום בבתי המשפט לא שיקום עבריינים כמו בחברות המערביות החוק כמו בסינגפור הוא עם שיניים כמו רוטווילר.
- 60.בדקו את התשלומים על הדירות של השופט אהרון ברק (ל"ת)אנונימי 22/05/2026 06:32הגב לתגובה זו
- אנונימי 25/05/2026 07:11הגב לתגובה זובעיקר על הדירות בלונדון שקנה במזומן על שם אבנר
- אנונימי 23/05/2026 17:04הגב לתגובה זואהרון ברק מותר לו להחזיק דירות ללא דיוןח.
- 59.רביטל 22/05/2026 00:09הגב לתגובה זואני בטוחה שיש עוד מלא גדולים ממנו באלפיון העליון שגונבים יותר למה לא בודקים אותם זה רק טיפה בים ...חוץ מזה לא כדאי להעלים מס לשלם באהבה אם צריך יש לך שקט .
- 58.אנויונינימי 21/05/2026 22:12הגב לתגובה זוכמו בכל תחום אין ענישה איןן הרתעה
- 57.אנונימי 21/05/2026 19:55הגב לתגובה זומטאסר 5 שנים לפחות
- 56.רובין 21/05/2026 18:25הגב לתגובה זוהמדינה צריכה לעקל נכסים בסכום גבוה פי 4 או יותר מגובה ההעלמות.זאתבכדי להרתיע מפני הפעילות העבריינית.לא מספיק להטיל הערבויות שהוטלו.
- 55.מכיר אותו הוא מלבין כסף של אחיו חבר מרכז הליכוד (ל"ת)עבריין אחר 21/05/2026 17:57הגב לתגובה זו
- 54.צריך לעבור למודל האמריקאי שבו כל אדם חייב בדיווח (ל"ת)אנונימי 21/05/2026 11:20הגב לתגובה זו
- 53.אנונימי 21/05/2026 11:18הגב לתגובה זויפה מאוד לשלם במזומן לא לקחת קבלות ולהעלים מס זו מצווה. כל עוד לא יגיע לפה והיד של הדתי המסריח והחזיר
- 52.אנונימי 21/05/2026 10:59הגב לתגובה זוהישראלים הם לאסינגפורים. דיי כבר. יש לנו מספיק על הראש להם אין מלחמות. הממשלה דןאגת רד לאזרחים ומעסקים בשטויות. אנחנו כל הזמן בהשרדות של מלחמות ויש פה מגוון אוכלוסיה
- 51.כל הכבוד לרשות המיסים. אם כולם ישלמו כחוק כולנו נשלם פחות (ל"ת)אנונימי 21/05/2026 10:19הגב לתגובה זו
- רק יקחו יותר . (ל"ת)אנונימי 21/05/2026 21:33הגב לתגובה זו
- 50.האוהב לאכול 21/05/2026 10:14הגב לתגובה זונו בא לרשות המיסים כבש. תחזירו אותו לגנון וחלטו לו את כול הכסף והרכוש. הרי מחממי הכיסאות ואוכלי החינם גם צריכים לאכול
- 49.יוסי 21/05/2026 08:03הגב לתגובה זואפשר לחשוב שהוא היחידי בארץ ...בכל עיר שכונה ואפילו רחוב בארץ יש כמוהו .לו רשות המיסים הייתה מתפקדת היו עולים על מיליארדים שלא מדווחים בשנה מציבור מסויים .
- החוקר 21/05/2026 11:25הגב לתגובה זולכן רשות המסים לא מטפלת במשכירי הדירות !!!
- 48.אנונימי 21/05/2026 01:15הגב לתגובה זוכל הכבוד שקל לא הייתי משלם מדינה של גנבים עשה בשכל שהעביר את כל הכסף גנב מגנב פטור
- 47.ביבי 20/05/2026 21:08הגב לתגובה זושכיר בתחופ הטקסטיל עליק
- 46.אנונימי 20/05/2026 17:37הגב לתגובה זואם הייתה חובת דיווח כללית על כל תושבי ישראל אז המדינה היייתה גובה עוד כמה מיליארדי שח בשנה. הכסף על הרצפה. אבל אין כוח אדם לאסוף אותו
- אנונימי 24/05/2026 20:04הגב לתגובה זומשה גפני התנגד להצעת החוק לדיווח חובה על שכירות
- 45.בא 20/05/2026 16:02הגב לתגובה זוגם בגלל ש120 המושחתים בעצמם פושעים ברובם...מתי יגיע גבר שיסדר את העניינים בישראל במודל הסינגפורי!!!
- 44.בא 20/05/2026 15:57הגב לתגובה זוזאת מדינת מערב פרוע והשופטים מתנהגים כמו האום ולא מסוגלים או רוצים לשמור על האזרחים.
- 43.חישוב מהיר 20/05/2026 14:47הגב לתגובה זוכל הסיפור על 2200 שח לנכס בחודש בממוצע או במילות מס הכנסה 3 מיליון 300 אלף שח על 15 שנה ל8 דירות רווח ברוטואחרי תיקונים והוצאות עוד יתברר שחייבים לו כסף
- 42.אנונימי 20/05/2026 14:37הגב לתגובה זואיך יכול להיות דבר כזה כנראה יש כאן מאפיה של עורכי דין וכמה אנשי מס הכנסה עבריינים
- 41.אין ענישה עוד מס ימים הגנב יהיה בבית (ל"ת)מני 20/05/2026 14:24הגב לתגובה זו
- אנונימי 20/05/2026 17:30הגב לתגובה זויש גנבים ברישיון
- הפוך לך תלמד היסטוריה בזכותם אתה פה ולא בהרי האטלס רועה עיזים (ל"ת)איתן 21/05/2026 18:44
- מרוקו בן זונה 21/05/2026 17:33להציל את המדינה
- אנונימירונן 21/05/2026 13:36למה לעצור באדמות
- אנונימי 20/05/2026 23:46שיחזירו מיד הכל היה בחכירה ואין להם בעלות על האדמות!!!
- אנונימי 20/05/2026 20:02ואתה צריך לחזור לרחם של אמא שלך. יהיה לך חם ונעים ויאהבו אותך. מה שהפסיקו לעשות כשנולדת.
- 40.אנונימיטוני 20/05/2026 14:04הגב לתגובה זונראה שהחוק נהיה המלצה בלבד לא חשב שיתפסו
- 39.אנונימי 20/05/2026 13:55הגב לתגובה זומס הכנסה גיבור על נוכלים קטנים. נראה אותם מתעסקים עם ארגוני הפשע הגדולים שם יש מעילות במאות מיליונים אבל יש להם את עוד הכי טובים בארץ והם משליטים פחד על הפקידים ועל השופטים והמשטרה ועל בן גבר גבר
- בא 20/05/2026 15:58הגב לתגובה זואו גדול .
- 38.אנונימי 20/05/2026 12:10הגב לתגובה זואם זה הסיפור .... מזל טוב מדינת ישראל ... את מאבדת עד אדם חרוץ שהצליח לבנות את עצמו .... למה שלטון חושב ש חייבים לו משהו ... מה תועלת ! רק גזירות .... פשוט חוצפה !!כפרים שלמים לא משלמים לא מס לא מעמ לא ארנונה לא חשמל .... פרוטקשיין בכל מקום גם חוקי גם לא חוקי . גונבים ב מיליארדים מ משאבים שלנו .... ו לא עושים דבר ... ו בחור ש הצליח להרים את עצמו התנפלתם ....
- שיבנה את עצמו ירוויח מיליארדים אבל שישלם כחוק מה הקשר (ל"ת)שי 21/05/2026 10:20הגב לתגובה זו
- בא 20/05/2026 16:00הגב לתגובה זודבר קרוב לזה ....העניין שרוב העם כבר לא מבין אפילו מה לא בסדר ...וזה הכי גרוע.
- 37.120 עלובים חסרי ביציםמי צריך אותם (ל"ת)בא 20/05/2026 12:09הגב לתגובה זו
- 36.יוסף 20/05/2026 10:39הגב לתגובה זובן אדם בנה בהרבה עבודה קשה וכישרון מיני אימפרית נדלן.תפרגנו לו אל תהרגו אותו.
- חביבי ..או שיש חוק או שאין...תחליט ! (ל"ת)בא 20/05/2026 12:10הגב לתגובה זו
- 35.אנונימי 20/05/2026 10:28הגב לתגובה זותמונת AI
- 34.אנשמונימי 20/05/2026 09:24הגב לתגובה זומוחלט של כל הנכסים.שיביא את כל ההוכחות על הרכישות יקנס כראוי ויקבל החזר על מה שרכש כחוקישלם כל התשלומים הנדרשים למדינה ומה שישאר למדינה.
- 33.אנונימי 20/05/2026 09:23הגב לתגובה זולכו לטפל באירגוני הפשיעה והפרטקשין .שם אין לכם אומץ לטפל
- זה בדיוק מה שעשו. הוא ארגון פשיעה של אדם אחד (ל"ת)דני 21/05/2026 10:20הגב לתגובה זו
- 32.אנונימי 20/05/2026 09:23הגב לתגובה זוברור שיתפס עם רכוש מושכר בשלב מסויים
- 31.אנונימי 20/05/2026 08:23הגב לתגובה זוהמדינה רוצה חצי מימה שאתה מכניס אז איך לא יילחמו לפחות המדינה היית שולחת עובד
- אנונימי 20/05/2026 12:41הגב לתגובה זומעלימי המס הם עבריינים וצריכים להיענש החומרה!נכון שצריך גם לבחון לאן הולכים כספי המיסים הנגבים ושלא ילכו לאמטרות שאינן תורמות לכלכלה אלא לבטלנים.
- 30.עצמאי 20/05/2026 08:15הגב לתגובה זוהעצמאים נמצאים תחת פיקוח תמידי מוזמניםמלעיתים לחקירות מדגמיות עם כל הספרים מגישים דוח שנתי והצהרת הון. כל חיי שאלתי את עצמי מדוע לא בודקים את השכירים שחלק מהם מתעשרים ללא כל מתן דיווח לרשויות. הגיע הזמן לאכיפה שיטתית.
- 29.אנונימי 20/05/2026 06:17הגב לתגובה זואיך ידווח על הכנסה משכירות כאשר אינו יכול לספר כיצד רכש נכסים אלו
- 28.אנונימי 20/05/2026 05:02הגב לתגובה זוכל מי שעשיר בארץ זה רק מהעלמת מס אך ורק.בואו לחנויות ותראו קונים שמשלמים במזומן מאות אלפי שקלים!!!
- 27.והפצרית יותרגרועה ולא חוקרים (ל"ת)איפה ואיפה 20/05/2026 04:19הגב לתגובה זו
- אידיוט (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 15:47הגב לתגובה זו
- 26.הפראייר 20/05/2026 02:53הגב לתגובה זולחקור את נתניהו ובניו בחשד להעלמת הכנסות
- 25.בא 20/05/2026 02:37הגב לתגובה זוהאזרחים חיים בשקט המדינה מסגסגת אז למה בישראל זה לא ככה...כנסו לצט גימיני ותבינו איך עושים את זה.
- 24.כל פרסי נחש ארסי (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 01:48הגב לתגובה זו
- 23.אנונימיאיש 19/05/2026 23:15הגב לתגובה זוכמה שאפשר להסתיר מרשות גניבת מיסים יותר טוב.
- 22.אנונימי 19/05/2026 23:03הגב לתגובה זודירות בארץ אבל הכסף בחול. שכיר אבל יש לו מחזור מכירות. גיבוב של נתונים בלי קשר בינהם
- 21.רעב (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 22:06הגב לתגובה זו
- 20.יועץ מס 19/05/2026 21:03הגב לתגובה זונראה לי שיועץ מס לא יעזור לך עכשיו. אתה צריך עורך דין... תתחיל למכור את הדירות תשלם קנסות ותחזיר לי את הכסף שלקחת ממני למי שלא הבין אני משלם יותר מס כי הוא לא
- צין 20/05/2026 06:19הגב לתגובה זואתה לא משלם יותר מס בגלל אותו אדם.בכל מקרה יגבו ממך את המקסימום אחרת איך יממנו את המלחמות
- ואת החרדים והערבים (ל"ת)א 21/05/2026 21:37
- 19.באמת יום טוב ליומטוביאן! 8 דירות שאפו! (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 20:36הגב לתגובה זו
- אנונימי 20/05/2026 08:26הגב לתגובה זוסיפרו שיש לו 18 דירות. אז למה ליום טוביאן אסור 8
- די לבכות ולך לעבוד 25/05/2026 07:16אם הוא היה אשכנזי לא היה לך בעיה חחחחחרק לביבי וגפני מותר
- לא אסור רק שישלם מסים כדין! (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 14:43
- 18.אנונימי 19/05/2026 20:03הגב לתגובה זויתרה מכך כך מי שקונה דירה ב 3 מליון ומעלה צריך גם לבדוק אותו ברגע נעלה על ההון השחור
- אזרח 20/05/2026 00:23הגב לתגובה זוכי זוהי מדינה של גנבים.אלה שצריכים לאכוף את החוק בעצמם מעלימי הכנסות.....
- אנונימי 19/05/2026 23:23הגב לתגובה זולוקחים דירת 4 חדרים עולים שתי יחידות דיור של 2 חדרים.
- 17.אודי 19/05/2026 19:43הגב לתגובה זומי שקנה דירה שילם מיסים מדוע על שכר הדירה צריך לשלם מס בנוסף הוא לא מזדכה בירידת ערך הנכס מהישנות ואין סוף תיקונים . מי שבוחר את מסלול עשרה אחוזים זה יותר מחודש בשנה . הרשות לא הוגנת .
- פפם 20/05/2026 02:34הגב לתגובה זובישראל ה20 שנה האחרונות
- בדיוק ככה המדינה הכי נוכלת שיש (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 22:59הגב לתגובה זו
- 16.לחקור איך ברדוגו מכר דירה ב48 מליון שח (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 18:44הגב לתגובה זו
- טעית 58 מליון . הוא עבד במפעל הפיס שם כנראה יש זכיות בלי לקנות כרטיס (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 10:32הגב לתגובה זו
- גיא 20/05/2026 06:25הגב לתגובה זושמחקו להם מליארדים חובות וקראו לזה תספורות
- אנונימי 20/05/2026 01:53הגב לתגובה זוקנה אותה מכספו עם שותף דיווח הכל הכל כשר מה אתה מוציא לשון הרע הוא ישר הרבה יותר ממך.. שישרוף לך..
- 58 מיליון (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 19:37הגב לתגובה זו
- 98k (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 01:12
- 68 (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 21:22
- 15.אנונימי 19/05/2026 18:24הגב לתגובה זונראה אותם נכנסים לערים ערביות או כפרים ערבים.
- הכסף השחור חוגג שם (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 08:10הגב לתגובה זו
- 14.אנונימי 19/05/2026 18:21הגב לתגובה זו20 שנות מאסר ללא ניכוי שליש. וקנס של 10 מליון שקלים
- 13.אנונימי 19/05/2026 17:58הגב לתגובה זוהאם בדקו פעם כמה נכסים יש לראש הממשלה או לשרים או חברי הכנסת ואם הם מצהירים על זה הגשש היה עושה על זה מערכון
- למה שיבדקו את ראהמ שיפריעו להם ממלאכתם הנאמנה!! תעזבו אותם בשקט הם עושים כבוד בכל העולם (ל"ת)אאא 20/05/2026 11:25הגב לתגובה זו
- משה כהן המקורי 20/05/2026 23:59עושים לנו כבוד בכל העולםהרגת אותי מצחוק ובטח עוד כמה אלפי אנשים. תדליק משואה ותטוס לבית הדין הבינלאומי בהאג
- 12.מי שגומב כאן זאת המדינה את האזרחים הפשוטים (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 17:52הגב לתגובה זו
- רוב המס משולם למדינה עי העשירים (ל"ת)דמע 20/05/2026 00:04הגב לתגובה זו
- 11.אנונימי 19/05/2026 17:13הגב לתגובה זווחשוב להוסיף שהוא משתמש פרזיט בהד אחדניק שמאלני
- אנונימי 20/05/2026 06:10הגב לתגובה זויומטוביאן זה פרסי עד כמה שידוע לי..
- 10.אנונימי אוס 19/05/2026 17:12הגב לתגובה זומה שורה אם הוא יוצא מהארץ בכל זאת
- 9.למה 15 שנה עד שמגלים (ל"ת)שגיא 19/05/2026 16:51הגב לתגובה זו
- 8.אבי 19/05/2026 16:50הגב לתגובה זואולי לא
- 7.אנונימי 19/05/2026 16:25הגב לתגובה זומה עם ברדוגו כדאי מאוד לזמן אותו לשאול שאלות ברשות המיסים האיש שכיר יושב על בין 1 ל 10 דירות ציטוט מפיו של ברדוגו בפגישה אצל רוני קובן איך איש כזה מגיע לסכומים כאלה כשכיר חייבים לזמן אותו חייבים
- מה הקשר. כנראה עשה עסקים ומדווח. כואב לראות מישהו מצליח (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 11:24הגב לתגובה זו
- פידל 20/05/2026 05:32הגב לתגובה זותחזור לשם תועיל יותר
- 6.אנונימי 19/05/2026 16:14הגב לתגובה זוזאת גם אמת שחייבת להאמר. הם לא צדיקים בעצמם.יוקר המחיה הגבוה כאןזה הרבה בזכותם.
- 5.אנונימי 19/05/2026 16:04הגב לתגובה זומתי יתחילו לבדוק הצהרות הון של חברי הכנסת
- 4.צריך שהנוכלים שמוכרים דירות להשקעה ישארו מובטלים הם מוחקים את כספי הצבור (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 15:46הגב לתגובה זו
- אנונימי 19/05/2026 17:29הגב לתגובה זוומי יקנה דירות וישכיר לשוכרים..תראה מה אנשים כמוך עם חשיבה לקוייה הביאו את המחירים של השכירויות למצב גבוהה.. איש חכם מי יקנה דירת 3 ח ב 2 מיליון ישלם מיסים ותווך 12 אחוז וישלם משכנתה פי 3 משכירות וישכיר .אתה תעשה זאת..לפני שאתה זורק שטויות אתה חושב מה יוצא לך מהלשון
- 3.למה הפרוטקשיין לא מוכר כהוצאה לצורכיי מס (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 15:14הגב לתגובה זו
- היום הם כבר נותנים חשבונית שאולי גם היא פקטיבית (ל"ת)משה 20/05/2026 10:34הגב לתגובה זו
- 2.חייט 19/05/2026 15:01הגב לתגובה זולמה לתפור תיקים !
- דווקא נראה כמו מישהו שמצביע ללפידוט (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 17:13הגב לתגובה זו
- 1.בא 19/05/2026 14:45הגב לתגובה זומכול הסוגים ...והוא ממש לא הגרוע ביניהם הפיתרון קיים.. המודל הסינגפורי ..זה עובד שם וזה יעבוד גם כאן ...יחסוך סבל חיים והמון כסף ממדינה שכרגע הולך לפשיעה ולא לאוצר!! !
- צודק עדיף לחיות בחששות מאשר לאבד את החיים בגלל עבריין או לשלם פרוטקשן כל החיים. (ל"ת)דוד 19/05/2026 16:09הגב לתגובה זו
- בא 20/05/2026 02:59בשקט המדינה פורחת ..אין פשע ...אז למה לא בישראל