בית משפט למעצרים    (רשתות)
בית משפט למעצרים (רשתות)

8 נכסים במרכז הארץ, 3.3 מיליון שקל בחו"ל - ואפס דיווח לרשות המסים

גולן יומטוביאן, שכיר בתחום הטקסטיל, נעצר בחשד להסתרת הכנסות שכירות של מאות אלפי שקלים בשנה לאורך שנים. החקירה נמשכת

מירב ארד | (112)

רשות המסים עצרה את גולן יומטוביאן בחשד שרכש שמונה נכסי נדל"ן במרכז הארץ בין השנים 2010-2023, גבה שכירות של מאות אלפי שקלים בשנה - ולא דיווח על כך לרשויות. לפי בקשת המעצר, בחשבונות הבנק שלו נמצאו כניסות כספים מחזוריות ובסכומים דומים שמעידות על הכנסות שכירות, שסך הצטברותן בין 2018-2025 הגיע לכ-3.3 מיליון שקל - כספים שלפי החשד נשארו בחו"ל ושימשו לפעילות עסקית מבלי שהוחזרו לישראל או דווחו.

הפרט שמאפיין את התיק: יומטוביאן רשום כשכיר בטקסטיל וללא תיק במס הכנסה. לפי החקירה, דיווח על הכנסות שכירות בשנים 2018-2019 בלבד, ומאז הפסיק לדווח כנדרש. בחקירתו הודה שלא הגיש דוחות, אך טען שהכנסותיו ממסחר בטקסטיל הסתכמו לפחות ל-150,000 דולר, וכי הכספים נשארו בחו"ל לצרכים עסקיים.

במהלך חיפוש בביתו, ניסה יומטוביאן להסתיר את טלפונו וטען שאיבד אותו יום קודם לכן. הטלפון נמצא בסוף מוסלק בביתו. פרט זה שימש אחד הנימוקים המרכזיים בבקשה המקורית למעצר ללא תנאים מגבילים.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב-יפו, שרית קריספין, שמעה את הצדדים שהגיעו להסכמה על שחרור בתנאים: ערבות עצמית של 200,000 שקל, ערבות צד ג' של 100,000 שקל, הפקדת ערבות בנקאית של 30,000 שקל עד ה-21.5.2026, והגשת דרכון לרשות המסים. כל יציאה מהארץ מחייבת אישור מראש.

רשות המסים מגבירה בשנה האחרונה את האכיפה נגד בעלי נכסים שמפיקים הכנסות שכירות בישראל ובחו"ל ולא מדווחים. התיק הנוכחי בולט: שמונה נכסים, פעילות של כ-15 שנה, וסיווג רשמי כשכיר. המסר שהרשות שולחת חד: היותו של אדם עובד שכיר אינו פוטר אותו מחובת דיווח על הכנסות נוספות.

הוספת תגובה
112 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(112):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 67.
    א.ש. מיפו 25/05/2026 13:54
    הגב לתגובה זו
    מה לכם להתלונן קיבוצים שופטיםקפלניסטים חרדים המלך חברים המלך לא הגיש הצהרת הון ההוא שצריך לתת דוגמא אישית לעם מסרב בכל תוקף לעשות זאת מה בדיוק אתם רוצים מהאזרח הפשוט
  • 66.
    אנונימי 24/05/2026 06:04
    הגב לתגובה זו
    וילות ועסקים להם מותר אהה. מדינה של ..
  • 65.
    אנונימי 24/05/2026 05:34
    הגב לתגובה זו
    לבדוק אצל ערבים
  • 64.
    שילמתי לו 8.5 אלף שח על אחת הדירות לחודש (ל"ת)
    בנץ 23/05/2026 09:29
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    אנונימי 23/05/2026 03:49
    הגב לתגובה זו
    יש המון בעלי דירות חרדים שלא מדווחים בנוסף רושמים אחרים כאנשי קש כבעלי דירות. כדי לא לחשוף כי רכשו מספר רב של דירות בכסף שהרוויחו ולא דווח.
  • 62.
    אנונימי 22/05/2026 18:04
    הגב לתגובה זו
    זאת הצהרה חולשה של רשות המיסים. אם לא ישלחו עבריינים מעלימי מס לכמה שנים בכלא כולל חילוט רכוש התופעה לא תמוגר
  • 61.
    בא 22/05/2026 10:21
    הגב לתגובה זו
    שום דבר אחר לא משא ומתן לא אום בבתי המשפט לא שיקום עבריינים כמו בחברות המערביות החוק כמו בסינגפור הוא עם שיניים כמו רוטווילר.
  • 60.
    בדקו את התשלומים על הדירות של השופט אהרון ברק (ל"ת)
    אנונימי 22/05/2026 06:32
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 25/05/2026 07:11
    הגב לתגובה זו
    בעיקר על הדירות בלונדון שקנה במזומן על שם אבנר
  • אנונימי 23/05/2026 17:04
    הגב לתגובה זו
    אהרון ברק מותר לו להחזיק דירות ללא דיוןח.
  • 59.
    רביטל 22/05/2026 00:09
    הגב לתגובה זו
    אני בטוחה שיש עוד מלא גדולים ממנו באלפיון העליון שגונבים יותר למה לא בודקים אותם זה רק טיפה בים ...חוץ מזה לא כדאי להעלים מס לשלם באהבה אם צריך יש לך שקט .
  • 58.
    אנויונינימי 21/05/2026 22:12
    הגב לתגובה זו
    כמו בכל תחום אין ענישה איןן הרתעה
  • 57.
    אנונימי 21/05/2026 19:55
    הגב לתגובה זו
    מטאסר 5 שנים לפחות
  • 56.
    רובין 21/05/2026 18:25
    הגב לתגובה זו
    המדינה צריכה לעקל נכסים בסכום גבוה פי 4 או יותר מגובה ההעלמות.זאתבכדי להרתיע מפני הפעילות העבריינית.לא מספיק להטיל הערבויות שהוטלו.
  • 55.
    מכיר אותו הוא מלבין כסף של אחיו חבר מרכז הליכוד (ל"ת)
    עבריין אחר 21/05/2026 17:57
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    צריך לעבור למודל האמריקאי שבו כל אדם חייב בדיווח (ל"ת)
    אנונימי 21/05/2026 11:20
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    אנונימי 21/05/2026 11:18
    הגב לתגובה זו
    יפה מאוד לשלם במזומן לא לקחת קבלות ולהעלים מס זו מצווה. כל עוד לא יגיע לפה והיד של הדתי המסריח והחזיר
  • 52.
    אנונימי 21/05/2026 10:59
    הגב לתגובה זו
    הישראלים הם לאסינגפורים. דיי כבר. יש לנו מספיק על הראש להם אין מלחמות. הממשלה דןאגת רד לאזרחים ומעסקים בשטויות. אנחנו כל הזמן בהשרדות של מלחמות ויש פה מגוון אוכלוסיה
  • 51.
    כל הכבוד לרשות המיסים. אם כולם ישלמו כחוק כולנו נשלם פחות (ל"ת)
    אנונימי 21/05/2026 10:19
    הגב לתגובה זו
  • רק יקחו יותר . (ל"ת)
    אנונימי 21/05/2026 21:33
    הגב לתגובה זו
  • 50.
    האוהב לאכול 21/05/2026 10:14
    הגב לתגובה זו
    נו בא לרשות המיסים כבש. תחזירו אותו לגנון וחלטו לו את כול הכסף והרכוש. הרי מחממי הכיסאות ואוכלי החינם גם צריכים לאכול
  • 49.
    יוסי 21/05/2026 08:03
    הגב לתגובה זו
    אפשר לחשוב שהוא היחידי בארץ ...בכל עיר שכונה ואפילו רחוב בארץ יש כמוהו .לו רשות המיסים הייתה מתפקדת היו עולים על מיליארדים שלא מדווחים בשנה מציבור מסויים .
  • החוקר 21/05/2026 11:25
    הגב לתגובה זו
    לכן רשות המסים לא מטפלת במשכירי הדירות !!!
  • 48.
    אנונימי 21/05/2026 01:15
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד שקל לא הייתי משלם מדינה של גנבים עשה בשכל שהעביר את כל הכסף גנב מגנב פטור
  • 47.
    ביבי 20/05/2026 21:08
    הגב לתגובה זו
    שכיר בתחופ הטקסטיל עליק
  • 46.
    אנונימי 20/05/2026 17:37
    הגב לתגובה זו
    אם הייתה חובת דיווח כללית על כל תושבי ישראל אז המדינה היייתה גובה עוד כמה מיליארדי שח בשנה. הכסף על הרצפה. אבל אין כוח אדם לאסוף אותו
  • אנונימי 24/05/2026 20:04
    הגב לתגובה זו
    משה גפני התנגד להצעת החוק לדיווח חובה על שכירות
  • 45.
    בא 20/05/2026 16:02
    הגב לתגובה זו
    גם בגלל ש120 המושחתים בעצמם פושעים ברובם...מתי יגיע גבר שיסדר את העניינים בישראל במודל הסינגפורי!!!
  • 44.
    בא 20/05/2026 15:57
    הגב לתגובה זו
    זאת מדינת מערב פרוע והשופטים מתנהגים כמו האום ולא מסוגלים או רוצים לשמור על האזרחים.
  • 43.
    חישוב מהיר 20/05/2026 14:47
    הגב לתגובה זו
    כל הסיפור על 2200 שח לנכס בחודש בממוצע או במילות מס הכנסה 3 מיליון 300 אלף שח על 15 שנה ל8 דירות רווח ברוטואחרי תיקונים והוצאות עוד יתברר שחייבים לו כסף
  • 42.
    אנונימי 20/05/2026 14:37
    הגב לתגובה זו
    איך יכול להיות דבר כזה כנראה יש כאן מאפיה של עורכי דין וכמה אנשי מס הכנסה עבריינים
  • 41.
    אין ענישה עוד מס ימים הגנב יהיה בבית (ל"ת)
    מני 20/05/2026 14:24
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 20/05/2026 17:30
    הגב לתגובה זו
    יש גנבים ברישיון
  • הפוך לך תלמד היסטוריה בזכותם אתה פה ולא בהרי האטלס רועה עיזים (ל"ת)
    איתן 21/05/2026 18:44
  • מרוקו בן זונה 21/05/2026 17:33
    להציל את המדינה
  • אנונימירונן 21/05/2026 13:36
    למה לעצור באדמות
  • אנונימי 20/05/2026 23:46
    שיחזירו מיד הכל היה בחכירה ואין להם בעלות על האדמות!!!
  • אנונימי 20/05/2026 20:02
    ואתה צריך לחזור לרחם של אמא שלך. יהיה לך חם ונעים ויאהבו אותך. מה שהפסיקו לעשות כשנולדת.
  • 40.
    אנונימיטוני 20/05/2026 14:04
    הגב לתגובה זו
    נראה שהחוק נהיה המלצה בלבד לא חשב שיתפסו
  • 39.
    אנונימי 20/05/2026 13:55
    הגב לתגובה זו
    מס הכנסה גיבור על נוכלים קטנים. נראה אותם מתעסקים עם ארגוני הפשע הגדולים שם יש מעילות במאות מיליונים אבל יש להם את עוד הכי טובים בארץ והם משליטים פחד על הפקידים ועל השופטים והמשטרה ועל בן גבר גבר
  • בא 20/05/2026 15:58
    הגב לתגובה זו
    או גדול .
  • 38.
    אנונימי 20/05/2026 12:10
    הגב לתגובה זו
    אם זה הסיפור .... מזל טוב מדינת ישראל ... את מאבדת עד אדם חרוץ שהצליח לבנות את עצמו .... למה שלטון חושב ש חייבים לו משהו ... מה תועלת ! רק גזירות .... פשוט חוצפה !!כפרים שלמים לא משלמים לא מס לא מעמ לא ארנונה לא חשמל .... פרוטקשיין בכל מקום גם חוקי גם לא חוקי . גונבים ב מיליארדים מ משאבים שלנו .... ו לא עושים דבר ... ו בחור ש הצליח להרים את עצמו התנפלתם ....
  • שיבנה את עצמו ירוויח מיליארדים אבל שישלם כחוק מה הקשר (ל"ת)
    שי 21/05/2026 10:20
    הגב לתגובה זו
  • בא 20/05/2026 16:00
    הגב לתגובה זו
    דבר קרוב לזה ....העניין שרוב העם כבר לא מבין אפילו מה לא בסדר ...וזה הכי גרוע.
  • 37.
    120 עלובים חסרי ביציםמי צריך אותם (ל"ת)
    בא 20/05/2026 12:09
    הגב לתגובה זו
  • 36.
    יוסף 20/05/2026 10:39
    הגב לתגובה זו
    בן אדם בנה בהרבה עבודה קשה וכישרון מיני אימפרית נדלן.תפרגנו לו אל תהרגו אותו.
  • חביבי ..או שיש חוק או שאין...תחליט ! (ל"ת)
    בא 20/05/2026 12:10
    הגב לתגובה זו
  • 35.
    אנונימי 20/05/2026 10:28
    הגב לתגובה זו
    תמונת AI
  • 34.
    אנשמונימי 20/05/2026 09:24
    הגב לתגובה זו
    מוחלט של כל הנכסים.שיביא את כל ההוכחות על הרכישות יקנס כראוי ויקבל החזר על מה שרכש כחוקישלם כל התשלומים הנדרשים למדינה ומה שישאר למדינה.
  • 33.
    אנונימי 20/05/2026 09:23
    הגב לתגובה זו
    לכו לטפל באירגוני הפשיעה והפרטקשין .שם אין לכם אומץ לטפל
  • זה בדיוק מה שעשו. הוא ארגון פשיעה של אדם אחד (ל"ת)
    דני 21/05/2026 10:20
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    אנונימי 20/05/2026 09:23
    הגב לתגובה זו
    ברור שיתפס עם רכוש מושכר בשלב מסויים
  • 31.
    אנונימי 20/05/2026 08:23
    הגב לתגובה זו
    המדינה רוצה חצי מימה שאתה מכניס אז איך לא יילחמו לפחות המדינה היית שולחת עובד
  • אנונימי 20/05/2026 12:41
    הגב לתגובה זו
    מעלימי המס הם עבריינים וצריכים להיענש החומרה!נכון שצריך גם לבחון לאן הולכים כספי המיסים הנגבים ושלא ילכו לאמטרות שאינן תורמות לכלכלה אלא לבטלנים.
  • 30.
    עצמאי 20/05/2026 08:15
    הגב לתגובה זו
    העצמאים נמצאים תחת פיקוח תמידי מוזמניםמלעיתים לחקירות מדגמיות עם כל הספרים מגישים דוח שנתי והצהרת הון. כל חיי שאלתי את עצמי מדוע לא בודקים את השכירים שחלק מהם מתעשרים ללא כל מתן דיווח לרשויות. הגיע הזמן לאכיפה שיטתית.
  • 29.
    אנונימי 20/05/2026 06:17
    הגב לתגובה זו
    איך ידווח על הכנסה משכירות כאשר אינו יכול לספר כיצד רכש נכסים אלו
  • 28.
    אנונימי 20/05/2026 05:02
    הגב לתגובה זו
    כל מי שעשיר בארץ זה רק מהעלמת מס אך ורק.בואו לחנויות ותראו קונים שמשלמים במזומן מאות אלפי שקלים!!!
  • 27.
    והפצרית יותרגרועה ולא חוקרים (ל"ת)
    איפה ואיפה 20/05/2026 04:19
    הגב לתגובה זו
  • אידיוט (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 15:47
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    הפראייר 20/05/2026 02:53
    הגב לתגובה זו
    לחקור את נתניהו ובניו בחשד להעלמת הכנסות
  • 25.
    בא 20/05/2026 02:37
    הגב לתגובה זו
    האזרחים חיים בשקט המדינה מסגסגת אז למה בישראל זה לא ככה...כנסו לצט גימיני ותבינו איך עושים את זה.
  • 24.
    כל פרסי נחש ארסי (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 01:48
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    אנונימיאיש 19/05/2026 23:15
    הגב לתגובה זו
    כמה שאפשר להסתיר מרשות גניבת מיסים יותר טוב.
  • 22.
    אנונימי 19/05/2026 23:03
    הגב לתגובה זו
    דירות בארץ אבל הכסף בחול. שכיר אבל יש לו מחזור מכירות. גיבוב של נתונים בלי קשר בינהם
  • 21.
    רעב (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 22:06
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    יועץ מס 19/05/2026 21:03
    הגב לתגובה זו
    נראה לי שיועץ מס לא יעזור לך עכשיו. אתה צריך עורך דין... תתחיל למכור את הדירות תשלם קנסות ותחזיר לי את הכסף שלקחת ממני למי שלא הבין אני משלם יותר מס כי הוא לא
  • צין 20/05/2026 06:19
    הגב לתגובה זו
    אתה לא משלם יותר מס בגלל אותו אדם.בכל מקרה יגבו ממך את המקסימום אחרת איך יממנו את המלחמות
  • ואת החרדים והערבים (ל"ת)
    א 21/05/2026 21:37
  • 19.
    באמת יום טוב ליומטוביאן! 8 דירות שאפו! (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 20:36
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 20/05/2026 08:26
    הגב לתגובה זו
    סיפרו שיש לו 18 דירות. אז למה ליום טוביאן אסור 8
  • די לבכות ולך לעבוד 25/05/2026 07:16
    אם הוא היה אשכנזי לא היה לך בעיה חחחחחרק לביבי וגפני מותר
  • לא אסור רק שישלם מסים כדין! (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 14:43
  • 18.
    אנונימי 19/05/2026 20:03
    הגב לתגובה זו
    יתרה מכך כך מי שקונה דירה ב 3 מליון ומעלה צריך גם לבדוק אותו ברגע נעלה על ההון השחור
  • אזרח 20/05/2026 00:23
    הגב לתגובה זו
    כי זוהי מדינה של גנבים.אלה שצריכים לאכוף את החוק בעצמם מעלימי הכנסות.....
  • אנונימי 19/05/2026 23:23
    הגב לתגובה זו
    לוקחים דירת 4 חדרים עולים שתי יחידות דיור של 2 חדרים.
  • 17.
    אודי 19/05/2026 19:43
    הגב לתגובה זו
    מי שקנה דירה שילם מיסים מדוע על שכר הדירה צריך לשלם מס בנוסף הוא לא מזדכה בירידת ערך הנכס מהישנות ואין סוף תיקונים . מי שבוחר את מסלול עשרה אחוזים זה יותר מחודש בשנה . הרשות לא הוגנת .
  • פפם 20/05/2026 02:34
    הגב לתגובה זו
    בישראל ה20 שנה האחרונות
  • בדיוק ככה המדינה הכי נוכלת שיש (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 22:59
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    לחקור איך ברדוגו מכר דירה ב48 מליון שח (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 18:44
    הגב לתגובה זו
  • טעית 58 מליון . הוא עבד במפעל הפיס שם כנראה יש זכיות בלי לקנות כרטיס (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 10:32
    הגב לתגובה זו
  • גיא 20/05/2026 06:25
    הגב לתגובה זו
    שמחקו להם מליארדים חובות וקראו לזה תספורות
  • אנונימי 20/05/2026 01:53
    הגב לתגובה זו
    קנה אותה מכספו עם שותף דיווח הכל הכל כשר מה אתה מוציא לשון הרע הוא ישר הרבה יותר ממך.. שישרוף לך..
  • 58 מיליון (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 19:37
    הגב לתגובה זו
  • 98k (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 01:12
  • 68 (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 21:22
  • 15.
    אנונימי 19/05/2026 18:24
    הגב לתגובה זו
    נראה אותם נכנסים לערים ערביות או כפרים ערבים.
  • הכסף השחור חוגג שם (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 08:10
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אנונימי 19/05/2026 18:21
    הגב לתגובה זו
    20 שנות מאסר ללא ניכוי שליש. וקנס של 10 מליון שקלים
  • 13.
    אנונימי 19/05/2026 17:58
    הגב לתגובה זו
    האם בדקו פעם כמה נכסים יש לראש הממשלה או לשרים או חברי הכנסת ואם הם מצהירים על זה הגשש היה עושה על זה מערכון
  • למה שיבדקו את ראהמ שיפריעו להם ממלאכתם הנאמנה!! תעזבו אותם בשקט הם עושים כבוד בכל העולם (ל"ת)
    אאא 20/05/2026 11:25
    הגב לתגובה זו
  • משה כהן המקורי 20/05/2026 23:59
    עושים לנו כבוד בכל העולםהרגת אותי מצחוק ובטח עוד כמה אלפי אנשים. תדליק משואה ותטוס לבית הדין הבינלאומי בהאג
  • 12.
    מי שגומב כאן זאת המדינה את האזרחים הפשוטים (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 17:52
    הגב לתגובה זו
  • רוב המס משולם למדינה עי העשירים (ל"ת)
    דמע 20/05/2026 00:04
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אנונימי 19/05/2026 17:13
    הגב לתגובה זו
    וחשוב להוסיף שהוא משתמש פרזיט בהד אחדניק שמאלני
  • אנונימי 20/05/2026 06:10
    הגב לתגובה זו
    יומטוביאן זה פרסי עד כמה שידוע לי..
  • 10.
    אנונימי אוס 19/05/2026 17:12
    הגב לתגובה זו
    מה שורה אם הוא יוצא מהארץ בכל זאת
  • 9.
    למה 15 שנה עד שמגלים (ל"ת)
    שגיא 19/05/2026 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אבי 19/05/2026 16:50
    הגב לתגובה זו
    אולי לא
  • 7.
    אנונימי 19/05/2026 16:25
    הגב לתגובה זו
    מה עם ברדוגו כדאי מאוד לזמן אותו לשאול שאלות ברשות המיסים האיש שכיר יושב על בין 1 ל 10 דירות ציטוט מפיו של ברדוגו בפגישה אצל רוני קובן איך איש כזה מגיע לסכומים כאלה כשכיר חייבים לזמן אותו חייבים
  • מה הקשר. כנראה עשה עסקים ומדווח. כואב לראות מישהו מצליח (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2026 11:24
    הגב לתגובה זו
  • פידל 20/05/2026 05:32
    הגב לתגובה זו
    תחזור לשם תועיל יותר
  • 6.
    אנונימי 19/05/2026 16:14
    הגב לתגובה זו
    זאת גם אמת שחייבת להאמר. הם לא צדיקים בעצמם.יוקר המחיה הגבוה כאןזה הרבה בזכותם.
  • 5.
    אנונימי 19/05/2026 16:04
    הגב לתגובה זו
    מתי יתחילו לבדוק הצהרות הון של חברי הכנסת
  • 4.
    צריך שהנוכלים שמוכרים דירות להשקעה ישארו מובטלים הם מוחקים את כספי הצבור (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 15:46
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 19/05/2026 17:29
    הגב לתגובה זו
    ומי יקנה דירות וישכיר לשוכרים..תראה מה אנשים כמוך עם חשיבה לקוייה הביאו את המחירים של השכירויות למצב גבוהה.. איש חכם מי יקנה דירת 3 ח ב 2 מיליון ישלם מיסים ותווך 12 אחוז וישלם משכנתה פי 3 משכירות וישכיר .אתה תעשה זאת..לפני שאתה זורק שטויות אתה חושב מה יוצא לך מהלשון
  • 3.
    למה הפרוטקשיין לא מוכר כהוצאה לצורכיי מס (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 15:14
    הגב לתגובה זו
  • היום הם כבר נותנים חשבונית שאולי גם היא פקטיבית (ל"ת)
    משה 20/05/2026 10:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חייט 19/05/2026 15:01
    הגב לתגובה זו
    למה לתפור תיקים !
  • דווקא נראה כמו מישהו שמצביע ללפידוט (ל"ת)
    אנונימי 19/05/2026 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בא 19/05/2026 14:45
    הגב לתגובה זו
    מכול הסוגים ...והוא ממש לא הגרוע ביניהם הפיתרון קיים.. המודל הסינגפורי ..זה עובד שם וזה יעבוד גם כאן ...יחסוך סבל חיים והמון כסף ממדינה שכרגע הולך לפשיעה ולא לאוצר!! !
  • צודק עדיף לחיות בחששות מאשר לאבד את החיים בגלל עבריין או לשלם פרוטקשן כל החיים. (ל"ת)
    דוד 19/05/2026 16:09
    הגב לתגובה זו
  • בא 20/05/2026 02:59
    בשקט המדינה פורחת ..אין פשע ...אז למה לא בישראל