
רשות המסים: מ-1 ביוני גם חשבונית של 5,000 שקלים תידרש לאישור
רשות המסים מורידה עוד מדרגה ברפורמת "חשבוניות ישראל": בלי מספר הקצאה דיגיטלי העסקה לא תאפשר קיזוז מע"מ, וגם ההוצאה עלולה לא להיות מוכרת במס הכנסה; וגם ככה נלחמת רשות המסים בהון השחור
החל מ-1 ביוני 2026 יורד הרף לדיווח על חשבוניות לרשות המסים מ-10,000 שקל ל-5,000 שקל. עסקאות שסכומן עולה על 5,000 שקל יחייבו קבלת מספר הקצאה דיגיטלי מרשות המסים. בלי המספר, הקונה לא יוכל לקזז מע"מ והחשבונית לא תוכר כהוצאה מוכרת במס הכנסה. עשרות אלפי פרילנסרים, בעלי מקצוע וחברות קטנות שעד היום לא היו חייבים בדיווח מקוון ייכנסו למעגל החדש תוך שבועיים.
הרף ירד בהדרגה מאז השקת רפורמת "חשבוניות ישראל" במאי 2024. בתחילה נקבעה תקרת ביניים של 25,000 שקל בגלל ביקורת עזה ממשק העסקים והחשש מעיכוב עסקאות. בינואר ירד הרף ל-10,000 שקל, ועכשיו מגיע לתחנה האחרונה - 5,000 שקל. ברף הזה, כמעט כל עוסק בישראל ייכנס לחובת ההקצאה.
המערכת חסכה עד כה מיליארדים לקופת המדינה. היקף העסקאות הפיקטיביות שנבלמו ונחשפו עומד על כ-35 מיליארד שקל. שווי המע"מ של החשבוניות שנעצרו מתחילת 2025 עלה על 6 מיליארד שקל. בכל חודש נחסמות מעל 4,000 חשבוניות חשודות של מעל 500 עוסקים שונים, ועשרות תיקים נפתחו ביחידות החקירה והשומה. נתון אחד שרשות המסים מדגישה: ביותר מ-90% מהמקרים שבהם עסקה נדחית, מפיץ החשבונית לא מגיש ערעור - מה שמרמז שחלק גדול מהדחיות מונעות פעילות בעייתית ולא פוגעות בעוסקים לגיטימיים.
לבעלי עסקים זו לא רק עוד פרוצדורה. לקוח עסקי שירצה לקזז מע"מ ידרוש חשבונית עם מספר הקצאה, ואם המספר לא מתקבל בזמן אמת העסקה עלולה להיתקע. מי שישלם את המחיר על חשבונית ללא מספר הוא הקונה שיישאר בלי קיזוז.
מצד אחד זו עוד בירוקרטיה וכאב ראש לעסקים, מצד שני זה מנגנון לעצירה ותפיסה של הון שחור. יש הטוענים שהמוקד המרכזי של ההון הלא מדווח נמצא בעסקאות הגדולות ולא בקטנות, ושגורמים עברייניים כבר עברו לשיטות עקיפה - כגון השתלטות על פרטי הזדהות של עסקים לגיטימיים והוצאת מספרי הקצאה דרכם. לפי גישה זו, הורדת הרף מסרבלת בעיקר את מי שפועל כחוק, בלי לפגוע ממשית בעברייני המס.
מנגד, רף הדיווח שירד סוגר פרצה שנוצלה שנים לרבות במעילות עובדים בארגונים. מנהלי חשבונות ורכש שניצלו את הסף הגבוה כדי להזרים חשבוניות פיקטיביות בסכומים שנשארו מתחת לרדאר לא יוכלו להמשיך בכך. ברף של 5,000 שקל, הפרצה נסגרת.
רשות המסים מקבלת גישה לדאטה ענק
כלי נוסף למלחמה בהון השחור שמתקבל בזכות הורדת רף הדיווח הוא יצירת מסד נתונים בזמן אמת של כל עסקה בישראל מעל 5,000 שקל. כל בקשת הקצאה מכילה פרטי המוכר, הקונה, הסכום והתאריך. זה לא רק כלי לעצירת חשבוניות פיקטיביות - זו תשתית מידע שמאפשרת לרשות המסים לקבל מידע מלא על פעילות עסקית, לזהות דפוסים חריגים, ולאתר עסקים שמדווחים פחות ממה שהם מוכרים.
להרחבה: המלחמה בהון השחור - ככה מתכננים באוצר להילחם בהעלמות המס
לרשות המסים יש כבר היום גישה לנתונים ממקורות רבים - דיווחי מע"מ, דוחות שנתיים, נתוני בנקים ומשכנתאות, ורישומי מקרקעין. המערכת החדשה מוסיפה מידע רב שלא היה קיים: תדירות העסקאות, מועדיהן, והתפלגות הלקוחות של כל עוסק. עסק שמדווח על הכנסה שנתית של 400,000 שקל, אבל מבקש מספרי הקצאה על 800 עסקאות בשנה בממוצע של 3,000 שקל מעלה שאלות שלא היה אפשר לשאול לפני הרפורמה.
- רשות המסים בערעור לעליון: "עסקאות מחיר למשתכן הן מכירה ומחויבות במס רכישה"
- פס"ד: פעילות עסקית ענפה בניגריה - אבל מרכז החיים לצורכי מס הוא בישראל
הורדת הרף יכולה לעזור לרשות המסים לאתר דפוסים כמו קבלן שנותן הנחה על תשלום במזומן, נותן שירות שמחויב בחלק מהמקרים בלבד, או בעל עסק שמגלגל חלק מהפעילות דרך חשבון אישי. עסקאות כאלה משאירות עכשיו יותר עקבות מבעבר.
הורדת רף הדיווח תגביר את העסקאות המדווחות ותאפשר לרשות המסים לזהות רוכשים "חשודים". כשאדם פרטי רוכש שירותים או מוצרים יקרים בסכום שעולה על הרף, לדוגמה: שיפוץ דירה ב-200,000 שקל, רכב יד שנייה ב-90,000 שקל מסוחר רכב, ציוד מקצועי, תכשיטים, אזי הרכישות האלה מתועדות עכשיו במערכת ממשלתית בזמן אמת. רשות המסים יכולה להצליב את הנתונים האלה מול תלוש השכר המדווח, דוח ההכנסות השנתי, ומצבת הנכסים הרשומים. מי שמרוויח 10,000 שקל בחודש על הנייר אבל מבצע רכישות של 200 אלף שקל בשנה, עשוי לתת הסברים לרשות המס על מקור הכסף. הפער נהיה גלוי בצורה שלא הייתה קודם.
זה שינוי מהותי. עד היום, חלק גדול מהכסף השחור בישראל לא "נכנס" לשום מערכת - הוא עבר מיד ליד, שולם במזומן, ולא השאיר עקבות דיגיטליים. מרף של 5,000 שקל ומעלה, הרבה יותר עסקאות נכנסות למערכת. זה כבר לא רק מאבק בחשבוניות פיקטיביות, אלא שינוי בדרך שבה רשות המסים רואה פעילות עסקית וצריכה פרטית בישראל.
- 118.אנונימי 27/05/2026 05:47הגב לתגובה זותחפשו מי ינענע אותכם
- 117.אנונימי 26/05/2026 10:05הגב לתגובה זוחרא תמיד ישאר חרא לא יעזור הסרחון שיוצא משם מריחים רחוק רחוק גועל נפש
- 116.אנונימי 25/05/2026 19:14הגב לתגובה זושוב מתנכלים לקונים הקטנים.
- 115.אנונימי 25/05/2026 14:22הגב לתגובה זומתעלמים מהמשתמטים והמגזר
- 114.אנונימי 25/05/2026 13:37הגב לתגובה זוהוא דואג רק לעצמו יש עובדים שסובלים הוא המנהל הגרוע ביותר שיש מפחד מסמנכל ללוגיסטיקה וממנהל המכס.וכך הורס את הרשות לגמרייי
- 113.נתן שטראוס 23/05/2026 18:13הגב לתגובה זוהשלב הבא הורדה ל 3000 שח ...
- 112.אריה דרעי לכלא 23/05/2026 16:13הגב לתגובה זווגם את האזרחים ה קטנים אתם רודפים .! שהמערכת גונבת כסף צריך לגייס כסף מכל מקור שאפשר לכן גם על כלים שנושרים מהעץ יש מיסים .!! חרא על הראש של הרעים האלה .!!!
- 111.אנונימי 23/05/2026 13:23הגב לתגובה זוכדי שהממשלה תממן משתמטים ופרזיטים במיליארדים מעמלם של העובדיח
- 110.בקרוב אישור מראש להפליץ (ל"ת)אנונימי 23/05/2026 11:53הגב לתגובה זו
- 109.ארקדי 23/05/2026 11:09הגב לתגובה זוצריך לממן את החרדים הפרזיטים
- 108.עבד משועבד 23/05/2026 09:53הגב לתגובה זוכל פעם שאומרים לכם שהכל מתוכנן לפי אגנדה 2030 אתם צוחקים אבל מבשלים אותנו לאט לאט בדרך לשם ככה אנחנו לא מרגישים. לילה טוב לחיים בשיעבוד רק חשבנו שיצאנו ממצרים אנחנו עדיין במצרים תחת פרעה
- 107.אנונימי 23/05/2026 08:37הגב לתגובה זותעזבו אותנו בשקט נמאסתם
- 106.אנונימי 23/05/2026 07:39הגב לתגובה זוחקיקות בזק מהירות כנגד בעלי עסקים והגבלת חופש העיסוק מבוצעות במהירות ויעילות כצריך לשלם לעסקים פיצויים התהליך ארוך ומסורבל גמדוני הבחירות קרבות ובקלפי מתקנים
- 105.חסין יוסף 23/05/2026 05:55הגב לתגובה זומשרד האוצר צריך לימסור איך מקבלים מיספר הקצאה .רוב העצמאים מבוגרים ולא הכי דיגיטל.ולא כל רגע צריך להיתקשר להנהלת חשבונות לקבל עזרה
- 104.אנונימי 22/05/2026 17:36הגב לתגובה זורשות המיסים יצרה כזה עומס על המערכת ששום דבר לא עובד!
- 103.אנונימי 22/05/2026 17:15הגב לתגובה זומה עים הפנסיונרים איזה מפלגה תלחם עבורם הם 10 מנדטים אני צעיר אבל מפלגה שתלחם עבור הפנסיונרים להשוות שכר מינימום לחסרי אמצעים לפנסייה אני יבחר בה אפילו רעם על הזיבי כל המדינה הזאת
- 102.אנונימי 22/05/2026 15:59הגב לתגובה זובהצלחה חחחאתם צריכים צבע
- 101.זו כבר מדינת משטרה! (ל"ת)אנונימי 22/05/2026 15:46הגב לתגובה זו
- 100.רוצים לשלוט על הכסף שלנו בבנקים (ל"ת)אנונימי 22/05/2026 15:46הגב לתגובה זו
- 99.אנונימי 22/05/2026 14:44הגב לתגובה זומי שמתעסק בכסף שחור זה לא משנה חשבונית עסקהעבריניים לא עובדים באותו מסלול כמו רובו הציבור.חשבונית עסקה בדיחה ממשלה של דפוקים תפסיקו להכנס לנו לכיס
- 98.אנונימי 21/05/2026 14:48הגב לתגובה זוהאם עסקאות הכסף עם הקטארים של הבוגדים בלשכת ראש הממשלה קיבלו את אישור רשות המיסים ושולם עבורן מס כחוק
- 97.שמעיה 21/05/2026 14:20הגב לתגובה זוהעם הזה פראייר שלא שורף את בית המשפט והכנסת די לשכר העתק על חשבוננו
- אנונימי 21/05/2026 15:16הגב לתגובה זואז את ההנהגה החרדית הארורה שבוזזת את קופת המדינה ומסרבת לתת לאברכים לשרת בצבא
- אתה עדר קלאסי 22/05/2026 11:59נתנו ועוד נותנים להם. מה אתה רוצה מהםתבוא בטענות למי שנותן.תגיד לפני 2דק לפיד היה בממשלה ללא חרדים בכלל נדיר למה הוא לא עצר את הסבסוד של החרדים לא העביר חוק גיוסהלוחם הגדול בחרדים...חח... לפיד זה אדם ללא יכולת בסיסית.תצביע למי שיתן קבלות ואם לא פורע תחליף!
- 96.אנונימי 21/05/2026 11:34הגב לתגובה זוהפחתת רגולציה מה לא עושים כדי לחלוב עוד ועוד את המגזר העובד לטובת... אתם יודעים מי
- 95.אנונימיאור 21/05/2026 11:10הגב לתגובה זוהאם חייב גם לקבל מס ממס הכנסה מוציא חש אחת בחודש פחות מ10 אלף שקל אשמח לתשובה
- אבי 27/05/2026 16:01הגב לתגובה זוכן
- עודד 23/05/2026 13:07הגב לתגובה זותעבור לחשבונית שבועית בסך 2500 שח. עדיף לך
- אנונימי 21/05/2026 12:55הגב לתגובה זומיוני מ5000 מעמ כן חייב מס הקצאה
- כן. מ10 אלף מעמ חייב מספר הקצאה. מנהחש (ל"ת)אנונימי 21/05/2026 12:54הגב לתגובה זו
- 94.בא 21/05/2026 08:20הגב לתגובה זובחורים . כמו גבינה שווצרית...במקום לבנוצ סכר טוב גדול וחזקמשחקים בקקי המודל הסינגפורי עובד שם ואין פשע כול שהוא
- 93.בא 21/05/2026 08:13הגב לתגובה זוהגדולה ..החוק חלש מאוד השופטים כמו האום האזרחים אפילו לא מבינים מה נכון לעשות יש פשיעה קבועה..אם זה מוכר דירה שמשקר לקונה או אירגוני פשע של 500 איש....בסינגפור מצאו פיתרון מזמן אז למה לא בישראל!!
- 92.אנונימי 21/05/2026 07:35הגב לתגובה זובואו נגמור את מעמ מס הכנסה וכל הגופים הדפוקים האלה
- 91.חייבים חוק כמו בסינגפור (ל"ת)בא 21/05/2026 04:31הגב לתגובה זו
- 90.אנונימי 21/05/2026 01:15הגב לתגובה זובמיליונים במקום לחקור הפקיד הרוסי של לא עשה כלום בעיקר מקשקשים
- אנונימי 23/05/2026 15:47הגב לתגובה זויש מייל של משרד האוצרללחימה בהון שחור
- מערב פרוע בישראל (ל"ת)בא 21/05/2026 08:14הגב לתגובה זו
- 89.אנונימי 20/05/2026 22:25הגב לתגובה זומתי הןרידו מיסים רק גוביםמוגובים ועןשקים עם יוקר מחייה ומיסים הגיע הזמן לצאת לרחובות בכל עיר יש בניין של משרדי האוצר
- 88.אנונימי 20/05/2026 22:11הגב לתגובה זולא ניתן לשלם משרד הפנים במזומן חצופים
- 87.אנונימי 20/05/2026 22:09הגב לתגובה זולעבור עם צוותים בבנינים בכל גוש דן ולכל בית שיש מצלמות שיביאו צו ויהפכו את הדירה על כל חלקיה.תמצאו שם עוד חצי תקציב מדינה.זה תיהיה מלחמה בשחור.
- 86.אנונימי 20/05/2026 20:51הגב לתגובה זואף אחד לא מזייף חשבוניות ב5000 שח רק יוצר עלויות נוספות לעסקים .ויגדיל את שעובדים בשחור
- 85.שמעון 20/05/2026 20:14הגב לתגובה זוכדי להיות עצמאי צריך מנהל חשבונות . יועץ מס. רואה חשבון.עורך דין.זה לא נורמאלי. המדינה חייבת להקל על העצמאים.
- 84.אנונימי 20/05/2026 20:01הגב לתגובה זומקווה שיצמצמו את ההתמודדות עם חידוש חשבוניות. ישראל כל 3 חודשים
- 83.יש המון עסקים שאפשר לפתור אותם מיזה פשוט לא חושבים שם (ל"ת)ציון 20/05/2026 19:36הגב לתגובה זו
- 82.יונתי 20/05/2026 16:44הגב לתגובה זוהכל בסדר רק שיאפשרו גם לחיות בכבוד ולהגיע מתי שהו לבית. לפקידים שמנהלים את המדינה יש אינטרס פוליטי להרעיב את העם.
- יובל הממוקד 22/05/2026 08:36הגב לתגובה זובסוף פקידים עושים מה שאומרים להם ומה שהם מקבלים גיבוי מהשר האחראי.ברור שזה לא מושלם יש פקידים שמרשים לעצמם לפעמים אבל בסוף הם לא קובעים לבד.
- 81.אנונימי 20/05/2026 16:40הגב לתגובה זויש ענפים שחייבים להעלים מסים אחרת אין הצדקה קיומית אחד מהם נהגי מונית. המדינה קובעת את מחיר הנסיעה ומטילה אין סוף הוצאות ובסוף לנהג למטה אין אפשרות להחליף רכב נהגים שעובדים 8 שעות לא חיים וזו הסיבה שיש מלא מוניות גרוטאות ומתווכים שמחזיקים הרבה מוניות ונהגים שכירים ולמתווכים את בית משלהם כלום לא רשום על שמם כדי להתחמק ממס.
- 80.בא 20/05/2026 16:03הגב לתגובה זוהפרוע בישראל.
- 79.סנה בוער 20/05/2026 14:01הגב לתגובה זואנשי רשות המיסים משתפים פעולה עם המדיניות של הקרסת עסקים קטנים. נושא החשבוניות צמצום שימוש במזומן הכל זה כדי להגביר את השליטה סטייל סין על האזרח. מאבק בהון שחור זה רק תרוץ
- 78.שוחדניק 20/05/2026 13:53הגב לתגובה זוהגנב האחרון שישאר במערכת היא הממשלה על כל אגפיה וסניפיה....
- 77.מקס 20/05/2026 13:31הגב לתגובה זואם כך יתחילו להנפיק עס 4999 שח
- 76.אנונימי 20/05/2026 12:55הגב לתגובה זוזה עוזר רק לבנקים וחברות האשראי המטרה שנבזבז את הכסף דרך כרטיסי האשראי ובעצם זה גורם לכסף שלנו להישחק על כול 100 שח שהרווחנו אחרי מיסים ממשיכים לשלם עמלות זה פשוט לא ניגמרחזרנו למצריים עבדים הינו ועבדים נשאר
- 75.צדק 20/05/2026 12:19הגב לתגובה זואגנדה 2030 העדר רדום
- 74.עוד צעד לאגנדת 2030. שליטה מלאה בנתינים (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 10:09הגב לתגובה זו
- 73.מצויין. שידווחו על כל שקל. (ל"ת)אנונימשהמי 20/05/2026 10:01הגב לתגובה זו
- 72.ארקדי 20/05/2026 09:15הגב לתגובה זוצריך לממן את החרדים הפרזיטים
- 71.אנונימי 20/05/2026 08:22הגב לתגובה זוממילא כולם עברו לעבוד בשחור ואף אחד לא באמת אוכף את זה
- 70.אנונימי 20/05/2026 07:57הגב לתגובה זומעניין מתיי נגיע לשלב שהמדינה תעצור לעסק הקצאות לחשבונית אם הוא לא מתיישב עם האגנדה הפוליוית של הממשלה. הממדלה תשלוט בכול העסקים במדינה. בלחיצת כפתור היא יכולה לסגור כל עסק
- לא רחוק היום הזה.סין זה כאן (ל"ת)צדק 20/05/2026 12:20הגב לתגובה זו
- אנונימי 22/05/2026 11:11העסקים בסין פורחים ומשגשגים בעידוד המדינה.
- אנונימיצבי הנביא 20/05/2026 22:15המדינה פשטה רגל אנחנו בדרך לדיקטטורה . כמה מעציב
- 69.כשבאוצר מעלים מיסים גם אני מעלים מיסים (ל"ת)ארטי 20/05/2026 07:51הגב לתגובה זו
- 68.תסגרו אמותות תלכו לדתיים שם הכסף הגדול מנובלים (ל"ת)יאנוש 20/05/2026 06:46הגב לתגובה זו
- החרדים הורסים את המדינה (ל"ת)מרינה 21/05/2026 15:17הגב לתגובה זו
- פיטר פן גותמן 20/05/2026 12:31הגב לתגובה זועוד מעט ממש בקרוב הערב רב והעמלקי יסורו מן הארץ
- לא למדת ליבה. תראה את הטעויות כתיב שלך ח ח ח... (ל"ת)אנונימי 20/05/2026 08:58הגב לתגובה זו
- 67.מנ 20/05/2026 06:09הגב לתגובה זואלה הפקידים שחיים על חשבון הציבור וממאיסים את החיים כאן.
- 66.אנונימי 20/05/2026 06:06הגב לתגובה זוגיבורים עלובים מעודדים ירידה מהארץ
- 65.אחד 20/05/2026 04:00הגב לתגובה זואם לא תצביאו זליכה שיחתוך בבשר החי של העלוקות והמונופולים אתם תמשיכו להתבכיין ככה בתגובות...
- חננאל 21/05/2026 15:18הגב לתגובה זוהעמלק הזה גומר אותנו
- 64.אבי ובר 20/05/2026 03:21הגב לתגובה זומקווה רק שיעצרו ב 5 k כי אם לא המשמעות שכל בזמן נצטרך להמציא מספר הקצאה וגם כך אתר מס הכנסה עמוס
- 63.מטבע דיגיטלי בדרך אז עושים כאילו... (ל"ת)שרון 20/05/2026 00:31הגב לתגובה זו
- 62.שרון 20/05/2026 00:30הגב לתגובה זומס הכנסה מעמ ביטוח לאומי הנוגסים בכסף מבלי לנקוף אצבע.דמי שכירות חודשית תחזוקה למבנה..חברת חשמל עירייה שילוט מים ארנונהחברות הביטוח.. עוד.עכשיו מזה תתחילו להתעשר! איזה הון איזה שלטון למה לעבוד בכלל
- 61.רעיון מצוין ומבורך (ל"ת)ציוני 19/05/2026 23:32הגב לתגובה זו
- 60.מיקי 19/05/2026 23:13הגב לתגובה זואנחנו על הקצה.שליטה מלאה של המדינה על האזרח.מצלמות בכל חור שליטה על עסקאות כסף דיגיטלי חיסונים לדילול ועוד ועוד.
- 59.אנונימי 19/05/2026 23:12הגב לתגובה זורק במדינת גנבים שבראשם מנהלי המדינה מתנהגים בצורה כזו .
- 58.אנונימי 19/05/2026 23:09הגב לתגובה זואם רשות המיסים היו מתייעלים כנראה שהיה אפשר להוריד את המסולהקל על ציבור העובדים
- 57.ככה המדינה נלחמת בנתונים. בושה (ל"ת)שוואב לכלא 19/05/2026 22:59הגב לתגובה זו
- 56.יוני 19/05/2026 22:37הגב לתגובה זושבוזזים את קופת המדינה ומסרבים לשרת בצבא.
- סבטלנה 19/05/2026 23:48הגב לתגובה זואצל ליברמן הפרזיטים החרדים יתחננו להתגייס לצבא.
- ליברמן .. תזכיר לי מה הוא עשה בשבילי (ל"ת)בא 21/05/2026 08:22
- אנונימי 20/05/2026 12:48עוד שלוש שנים יהיה רמטכל חרדי ואז תכילו לבכות למה
- 55.אזרח ישר 19/05/2026 21:46הגב לתגובה זואיכשהו הצליחו למשוך פרטים של העסק שלי והנפיקו חשבוניות עם מספר הקצאה על סך 6 מיליון שקלעשו את זה תוך יומיים. כשהייתי בחקירה במשרדי מס הכנסה אמרו לי שזה כסף קטן והתופעה הזאת בהיקפים יותר גדולים...אז אני שואל למה זה טוב חוץ מזה שאין לנו כבר זמן להתעסק בכל הדבר הזה לא מספיק שלוקחים המון מיסים בלי לעבוד נותנים לנו עוד ועוד עבודה... נמאס כבר!
- 54.אנונימי 19/05/2026 21:45הגב לתגובה זויופי יופי תמשיכו תתעמרו תתעללו ממשיכים לעוד אך ורק עבור המולך.אוטוטו ולא יהיו יותר עסקים מתפקדים כי פשוט יעבדו בלדווח יום יום שעה שעה ודקה דקה.
- 53.מדינה אוכלת עסקיה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 21:21הגב לתגובה זו
- 52.שחר 19/05/2026 21:10הגב לתגובה זובלקחת עוד כסף.אני לא אומר שזה לא צודק אני אומר שאם הם היו משקיעים חצי מהמאמץ הזה בהורדת יוקר המחייה היינו במצב טוב יותר.
- 51.אבח 19/05/2026 20:25הגב לתגובה זולכאורה מלחמה בארגוני פשיעה ונוכלים. בפועל לא מזיז לארגוני פשע מי שסובל זה האזרח התמים. פשיזם בתחפושת מלחמה בהון השחור.
- 50.אנונימי 19/05/2026 20:22הגב לתגובה זושנתיים שאין לי הכנסה נורמלית ועכשיו מציקים לנו עוד. החזירו לי 11 אלף שקל על הגניבה מ2024 יעני גונבים ממני ומחזירים אחרי שנה וחצי. גנבים טפי
- 49.יותר בכפרים אין ארנונה אין מיסים (ל"ת)יהודי 19/05/2026 20:10הגב לתגובה זו
- 48.אנונימי 19/05/2026 20:09הגב לתגובה זומדבר מ נסיון
- אנונימי 20/05/2026 08:24הגב לתגובה זולך עד בני ברק ותצטרף למשפיענים החדשים שמלמדים את קהלם איך לעבוד מתחת לרדאר ולא לשלם מיסים. אהה וגם על הדרך לקבל תמיכות בגלל הכנסה נמוכה
- 47.לכו תיפלו על אירגוני הפרוטקשין שם נימצא הכסף הגדול (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 20:08הגב לתגובה זו
- סוסתיאל 19/05/2026 23:49הגב לתגובה זוסדום ועמורה. כולם מעלימים מס ומרמים באישור הרבנים.
- 46.באם תרומות של 50שח או 100שח לעמותות צדקה יוכרו במס הכנסה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 20:07הגב לתגובה זו
- 45.אנונימי 19/05/2026 19:43הגב לתגובה זוהמעלימים הגנבים שרובם ערבים לאט לאט נלכדים . עגשיו ילכדו עוד ועוד. ואני זה שמשלם מיסים ולא מעלים אפילו שקל רק מרוויח. כל הבכיינים הם פושעים שגונבים מהציבור הישראלי
- אנונימי 20/05/2026 06:45הגב לתגובה זוכלום.הם מפחדים
- 44.שאולי 19/05/2026 19:34הגב לתגובה זולמי יש כוח לכל הבירוקרטיה הזו.
- 43.עמאר 19/05/2026 19:27הגב לתגובה זואיך יכול להיות
- 42.ביבי 19/05/2026 19:15הגב לתגובה זומעניין אם רשות המיסים דורשת גם מיסים מכל חברות הבנייה של הבדואים והערבים
- 41.אנונימי 19/05/2026 19:13הגב לתגובה זוככה רשות המיסים עוזרת ליוקר המחיה שיהיה עוד מיליוני עניים במדינת ישראל בייחד רם נתניהו שכולם שם חבורת גנבים למשפחת עופר ...ותשובה כל האוליגרכים של מדינת ישראל לא רק שלא דורשים מהם מיסים מותרים להם ומוחקים להם מליארדים הון שלטון
- 40.כותב 19/05/2026 18:59הגב לתגובה זובמדינה ישראל הצדקנות מתחסדת והסטנדרטים כפולים הון שחור לעומת כובע שחור חוקים דרקוניים הופכים לחוסר דרך ארץ והסכנה היא שחבל התלייה יקום על יוצרו
- 39.השכן מחמעלה 19/05/2026 18:31הגב לתגובה זודיקטטורים גם הימין 20 שנה בשלטון מדכאים את האזרחים
- 38.אנונימי 19/05/2026 17:54הגב לתגובה זוהוא לא מבין כלום ופןלד מכפיר ופוחד מהוועד הוא הורס את רשות המיסים פוחד מסתכל ללוגיסטיקה
- אנונימי 20/05/2026 17:04הגב לתגובה זוהמנהל הכי גרוע שהיה ברשות המיסים מפחד מהמשנה שלו כפיר ובגלל זה נותן לו להפריט את המכס מרשות המיסים והסמנכל ללוגיסטיקה נגדו וצוחק עליו הוא לא שווה אגורה
- 37.אנונימי 19/05/2026 17:48הגב לתגובה זוהבית שלי נהרס עי טיל בעם כלביא אני אזרח פנסיונר נדרש להוציא הקצאות לפי דרישת מס רכוש. מה החוק קובע לגבי
- 36.עד שהעם יתהפך עליהם. (ל"ת)ירון אמסלם 19/05/2026 17:23הגב לתגובה זו
- 35.ומה עם כל אלה שאינם נותנים חשבונית (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 17:21הגב לתגובה זו
- 34.הפראייר 19/05/2026 16:52הגב לתגובה זולחקור את נתניהו ובניו בחשד להעלמת הכנסות.
- 33.גיא 19/05/2026 16:51הגב לתגובה זובגץ בשיתוף ממשלת ישראל הופכים אותנו לעכברי עבודה בזמן שהם נהנים ממשכורות עתק ופנסיה של חזירים בעוד אנחנו ממנים להם הכל מדינת פח !!
- 32.אהרון 19/05/2026 16:50הגב לתגובה זודיייייי. רוב המעלימים זה נותני חסות פרוטקשין ערבים
- 31.איציק רם 19/05/2026 16:50הגב לתגובה זואלה יהודיםהם יעקפו את הבדיחה הזו בתוך יומיים.אתם חושבים יהודים זה עם מטומטםפשוטיותר כסף שחור.מדינה מטומטמת
- 30.אנונימי 19/05/2026 16:43הגב לתגובה זוחכמים על אנשים עובדים ומדווחים. ומה עם כל העובדים בשחור כעיקרון מגזרים שלמים עובדים רק עם מזומן. אין בעחה לבדוק בביטוח לאומי מי באמת משלם כחוק
- צדק 20/05/2026 12:26הגב לתגובה זואו האזרח יפחד להתשמש במזומן אם הוא עובד כחוקזה הכל רצון שליטה ומעקב אחרי האזרח לכן המזומן זה אחת הדרכים נורא פשוט בדיוק כמו שהפכו את המונים של חברת חשמל לדיגטלי ככה שולטים בהכל
- 29.אני 19/05/2026 16:39הגב לתגובה זורק להכביד על עסקים קטנים ומאלץ אותם בכח להעלים. ממילא אתם לא מסוגלים לעשות דבר מול עבריינים אמיתיים מהמרים כנופיות פרוטקשן הם מחרבנים עליכם מלמעלה אז מהתיסכול שלכם אתם מקשים עוד יותר על מי שבדרך כלל משלם . סתם חארות זה מה שרשות המיסים חארות
- 28.אנונימי 19/05/2026 16:29הגב לתגובה זותמיד היה ניתן להצליב מידע בלי קשר לרף של ה 5000 זה שינוי חשיבה מערכתית ולא מהלך כפי שמוצג. השאלה מי מרוויח
- 27.אליהו 19/05/2026 16:23הגב לתגובה זומה הקשר אישור לחשבונית מס לא הבנתי את הרעיון מה עוזר רק מכביד
- 26.לא להצביע 19/05/2026 15:45הגב לתגובה זוסמוטריץ הרס את הכלכלה בישראל נלחם באזרח הקטן דופק אותנו יום יום. לא להצביע לסמוטריץ !!!
- 25.אנונימי 19/05/2026 15:42הגב לתגובה זוהגנבים הכי גדולים זה הבנקים תלכו עליהן עלובים
- 24.אנונימי 19/05/2026 15:23הגב לתגובה זותמשיכו לישון על האף המדינה הזו גמורה
- 23.רודף צדק 19/05/2026 15:08הגב לתגובה זומעניין אם יש מעקב גם במגזר החרדיכל התרומות והגמחים שמשמים אותם לקניית נדלן והלוואות פנימיות במגזר תלושי שכר פיקטיביים לקבלת משכנתא ועוד כהנא וכהנא קומבינות כלכליות
- 22.אנונימי 19/05/2026 14:46הגב לתגובה זוומטרטרים אותו. האח הגדול עובד
- ההפך גוטה (ל"ת)ערן 19/05/2026 15:50הגב לתגובה זו
- 21.אנונימי 19/05/2026 14:45הגב לתגובה זוהיום שיודיעו לאזרחים על דד ליין לשימוש במזומן.תמשיכו לשתוק כבשים.
- 20.מטאור 19/05/2026 14:27הגב לתגובה זוכמו שמקבלים אישורים לעיסקאות בכרטיסי אשראי זה מעניין רק את המעלימי מס לכל השאר זה שקוף ככל שהמנגנון יהיה סגור תהיה אפשרות להכיר ביותר הוצאות למטרת הכנסות כגון גנים לימודים וצהרונים
- 19.עמי 19/05/2026 14:03הגב לתגובה זומסבריאותמס הכנסה מס ערך מוסףמס חברות מס רכישה מס אמא שלכם מס אבא שלכם מס נמאסתםםםם
- שכחת מס שבח (ל"ת)שאול 19/05/2026 17:34הגב לתגובה זו
- 18.רונן 19/05/2026 13:51הגב לתגובה זולחברת SPS יש מוצר שנקרא ITAX שנותן מענה שמי שאין לו מס הקצאה אוטומטי במערכת שלו. httpssps.co.ilitax
- 17.YL 19/05/2026 13:25הגב לתגובה זוכבר לפני כ 30 שנה ראיתי אך דומקס גונב כ 160 מליון מ רשויות המס ברח ל ברזיל ו לא מזמן חזר ללא ענישה גנב וטוב לו
- בול (ל"ת)ערן 19/05/2026 15:50הגב לתגובה זו
- 16.חחח.. אשכרה ממשלה אוכלת יושביה (ל"ת)אנונימי 19/05/2026 13:10הגב לתגובה זו
- אנונימי 19/05/2026 13:55הגב לתגובה זולרסק את הנוכלים הגנבים מעלימי המס
- 15.אנונימיvv 19/05/2026 12:34הגב לתגובה זועודף כוח אדם אצלם באמצעות ai מגיע אינצלטור צבעי שיפוצניק חשמלאי אצלם הכל נקי לכיס
- 14.אנונימי 19/05/2026 12:26הגב לתגובה זולגנוב בשביל התיקונים או בשביל הכנסת לא מספיק לכם
- 13.אנונימי 19/05/2026 11:50הגב לתגובה זולא ייתכן שבגלל פושעים כל האזרחים צריכים לסבול!! אנחנו לא מסכימים לכל הגזירות שלכם. תבטלו הכול. מי שצריך לעשות את השינוי זה השופטים שגזרו עונשים מגוחכים למעלימי המס ולמלביני ההון. זה הכול! תקנו את מערכת המשפט וכך האזרחים יוכלו להשתמש במזומן ככל אדם חופשי.
- 12.אנונימי 19/05/2026 11:20הגב לתגובה זוחצופים אתם בוכים שלא יהיה אפשר להעלים מס
- רמת ההבנה שלך שואפת לאפס אתה לא מבין כלום כנראה (ל"ת)צדק 20/05/2026 12:24הגב לתגובה זו
- 11.אנונימי 19/05/2026 11:12הגב לתגובה זואסופת יהודים פראייארים משלמי מיסים משרתי מילואים עובדים קשה מגדלים משפחה ובתמורה מקבלים כלום. לעומת זאת מי מגדיר עצמו פלסטינאי או מי שלא טורח לשרת במילואים או שרות לאומי חי כמו מלך על חשבון היהודים הפראיירים.
- ש 19/05/2026 16:21הגב לתגובה זוקודם שהמגזר ידווח חח
- פלשתינאי 19/05/2026 13:08הגב לתגובה זואז אתם תסכנו את החיים שלכם בשבילה רוצה שגם אני אלך לצבא תסכים למדינת כל אזרחיה. זה כזה פשוט.לגבי מיסים אנחנו ציבור צעיר אנחנו העתודה הפיננסית והמקצועית של המשק.
- שאול 19/05/2026 17:39אל תגיד שלא.הרשימה ארוכה. החל מבניה בלתי חוקית ועד אי שרות בצבא.
- 10.אנונימי 19/05/2026 11:06הגב לתגובה זוהיגיע הזמן
- 9.אנונימי 19/05/2026 11:04הגב לתגובה זומי שרשם אגנדה 2030 לא טעה.יש כרגע 30 דאטה סנטרים חוות שרתים.כל זה בונים כדי לישלוט בציבור באזרחים.מכינים לנו כלא דיגיטלי.עד 27 50 יהיו בארץ.
- די להאמין בשטויות (ל"ת)סבטלנה 23/05/2026 22:36הגב לתגובה זו
- 8.אנונימי 19/05/2026 10:11הגב לתגובה זולמה כל תקנה דורסנית הכנסת מאשרת מה הם חותמת גומי
- אנונימי 19/05/2026 11:02הגב לתגובה זוישראל היא לא מדינה ריבונית היא עסק שנמכר ב7 בקוטוברחמור וטנדר טויטה מנצחים F35
- 7.אנונימי 19/05/2026 10:00הגב לתגובה זוחכו תכף עיר 15 דקות דירוג חברתי כמו בסין
- 6.אנונימי 19/05/2026 09:22הגב לתגובה זואניצחושב שאנו לאט לאט הופכים מאזרחים לנתינים.
- 5.אנונימי 19/05/2026 09:20הגב לתגובה זואנשים לא יפתחו פה עסקים. יעברו לחול
- 4.אנונימי 19/05/2026 09:19הגב לתגובה זוכל הרבה בעיות זה יוצר אצל העסקים הקטנים
- 3.אנונימי עם מוח 19/05/2026 09:06הגב לתגובה זולא מצליחים ךתפוס את הפושעים אז כולם ישלמו ויעבדו יותר..בדיחה
- אנונימי 19/05/2026 12:55הגב לתגובה זוהחכמה היא להסתפק במועט לצרוך רק מה שמוכרחים לעשות פחות עסקאות ולתת לשודדים עבודה שחורה
- 2.פשוט צודק 19/05/2026 08:37הגב לתגובה זואין שום הצדקה לשטר של 200 ביטול שלו יכניס למדינה מיליארדים פלוס מלחמה יעילה ונקייה בהון שחור ועבריינים
- צדק 20/05/2026 12:22הגב לתגובה זובכסף שהשיגו בזיעת אפם יחצוף
- אנונימי 19/05/2026 11:45הגב לתגובה זואתה טועה. מזומן זה דבר חשוב לאנשים שאין להם כרטיס אשראי! וגם לילדים אין כרטיס אשראי כשהם רוצים לקנות גלידה או ארטיק. ברור שצריך מזומן. ובמקום להחזיק שטרות של 100 שטר של 200 מאוד עוזר בארנק. באירופה היה אפילו שטר של 500 יורו. אז תרד מהעץ. כן צריך שטר 200 שח!
- 1.שמעון 19/05/2026 07:47הגב לתגובה זוכל הכבוד לא להפסיק למחוק את כל מעלימי המיסים איפה הייתם עד היום
- שי 19/05/2026 11:23הגב לתגובה זוכך אמר אחד הסמנכלים ברשות
- אפיאנונימי 19/05/2026 15:57לא מספריםכמה צעירים ומשפחות צעירות עוזבים את הארץואחוז המשטמתים עולה ועולה.