ריספקט: מכונת ה'לייק' של לנדנברג וטל מצליחה להיכנס לאתר Advertising age

אחרי שכבר זכו לכבוד מסביב לעולם ואף להתעניינות אישית של מארק צוקרברג מייסד פייסבוק, דורון טל וינון לנדנברג מאידיאולוג'יק זוכים לכתבה על מכונת הלייקים באתר הפרסום המוביל
משה בנימין |

זה לבטח לא האזכור הבינלאומי הראשון של מכונת ה'לייק' שהושקה השנה על-ידי ינון לנדברג מאידיאולוג'יק-פובליסיס אבל זה אחד האזכורים היותר ראויים לכבוד. אתר הפרסום Advertising age הקדיש כתבה למכונת הלייק של לנדנברג שהוצבה השנה בכפר של קוקה קולה.

"הקיץ, תודות למכונת הלייק שנהגתה בדמיונו של ינון לנדנברג בני הנוער שבילו בכפר של קוקה-קולה יכלו להשתמש בצמידים כדי לסמן 'לייק' על הפעילויות אותן הם אהבו". כך נכתב באתר.

דורון טל, שותפו של לנדנברג באידיאולוג'יק התראיין לאתר ואמר: "כאשר ינון הציג בפני את הרעיון חשבתי שהוא יותר מדי מתוחכם אבל יש לנו כאן באידיאולוג'יק אנשים כשרוניים בעלי חזון. אני מנסה שלא להשוויץ אבל יצרנו כאן מהפכה קטנה. בקוקה-קולה אוהבים שאנחנו מציגים בפניהם מהלכים חדשניים".

באתר המשיכו לפרגן לחבר'ה של אידיאולוג'יק מישראל וציינו גם את הפעילות שהשיקה החברה עבור גילאי ה-20-30 לדיאט קולה במדבר ואת הפעילות האינטראקטיבית של עיצוב הפחיות של קוקה-קולה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה