טיב טעם רוצה להיות זולה לחברים: מורידה מחירים ל-150 מוצרים
רשת טיב טעם מודיעה היום (א') על הורדת מחירים לחברי המועדון עבור סל של 150 מוצרים בסיסים ("מוצרי סופרמרקט" כגון סוכר, אורז, אבקת כביסה, קורנפלקס, חיתולים חד פעמיים ועוד), זאת במסגרת השקה מחדש של מועדון לקוחות הרשת.
לצד זה, הורחבה משמעותית מחלקת הסופרמרקט בכל סניפי הרשת המציעה, לצד המוצרים ומותגי המזון הייחודיים של טיב טעם, מגוון מורחב של מוצרים המאפשרים הרכבת סל קניה שבועי במחיר העומד בכל קנה מידה תחרותי מול הרשתות האזוריות האחרות בהן תפיסת המחיר זולה יותר. טיב טעם משקיעה במהלך למעלה מ-5 מיליון שקלים.
דן איתמר, מנכ"ל טיב טעם רשתות אמר היום כי השקת מועדון הלקוחות החדש הוא חלק מהאסטרטגיה העסקית של הרשת שמטרתה הפיכת טיב טעם למקום כדאי עבור ה"קנייה השבועית" לצד הרחבה משמעותית של ציבור חברי המועדון. "כרטיס המועדון החדש מעניק הטבות משמעותיות על סל המוצרים הבסיסיים, והטבות על הגדלת סל הקניות של חברי המועדון. זוהי אחת מהדרכים של טיב טעם ללכת יד ביד עם לקוחותיה הקבועים בתקופת המיתון לצד קידום מטרה מוצהרת של הגדלת קהל הלקוחות המשתמשים בסניפים הגדולים לקניה המשפחתית השבועית".
במסגרת זאת משיקה טיב טעם כרטיס מועדון חכם המעניק 1000 שקל הנחות לחברי מועדון, הניתנות למימוש במגוון אפשרויות מימוש. כמדובר בכרטיס הנטען מראש בסכום של – 1000 שקל הנחות, אותן ניתן לממש כבר בקנייה הראשונה.
הכרטיס, שעלותו 49 שקל מתפרק לשלושה חלקים ומאפשר לכל המשפחה ליהנות מההטבות, במגוון דרכים ובהתאם להרגלי הקניה של כל אחד. 1000 השקלים ישמשו ל: 10% הנחה על כ-150 מוצרי סופרמרקט בסיסיים; 5% הנחה על קניה מעל 500 שקל (מעבר לקניית המוצרים הבסיסיים); 10% הנחה על קניה מעל 1000 שקל (מעבר לקניית המוצרים הבסיסיים), מגוון מבצעים שוטפים לחברי המועדון שיעניקו לעיתים גם כפל הנחות, ובנוסף סל הטבות לחיים הטובים בשיתוף עם מגוון חברות מובילות בתחומי הבילוי והפנאי. הכרטיס ניתן לטעינה מחדש בתום שנה או בתום מימוש ההטבות.
איתמר הוסיף עוד כי טיב טעם הציבה לה השנה למטרה, יצירת מועדון לקוחות פעיל ורחב באמצעות גיוס והכפלת כמות החברים הפעילים מ – 150,000 ל – 300,000 לצד יצירת כדאיות אמיתית מול אלו שאינם חברים וזאת בעיקר על ידי הרחבת ההנחות של סל הקניות השבועיות
השקת המועדון תלווה בקמפיין תומך במדיה תחת הסלוגן "שלם פחות-תתחיל לחיות" בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. משרד הפרסום GPS יוביל את המהלך.

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.