טיב טעם רוצה להיות זולה לחברים: מורידה מחירים ל-150 מוצרים
רשת טיב טעם מודיעה היום (א') על הורדת מחירים לחברי המועדון עבור סל של 150 מוצרים בסיסים ("מוצרי סופרמרקט" כגון סוכר, אורז, אבקת כביסה, קורנפלקס, חיתולים חד פעמיים ועוד), זאת במסגרת השקה מחדש של מועדון לקוחות הרשת.
לצד זה, הורחבה משמעותית מחלקת הסופרמרקט בכל סניפי הרשת המציעה, לצד המוצרים ומותגי המזון הייחודיים של טיב טעם, מגוון מורחב של מוצרים המאפשרים הרכבת סל קניה שבועי במחיר העומד בכל קנה מידה תחרותי מול הרשתות האזוריות האחרות בהן תפיסת המחיר זולה יותר. טיב טעם משקיעה במהלך למעלה מ-5 מיליון שקלים.
דן איתמר, מנכ"ל טיב טעם רשתות אמר היום כי השקת מועדון הלקוחות החדש הוא חלק מהאסטרטגיה העסקית של הרשת שמטרתה הפיכת טיב טעם למקום כדאי עבור ה"קנייה השבועית" לצד הרחבה משמעותית של ציבור חברי המועדון. "כרטיס המועדון החדש מעניק הטבות משמעותיות על סל המוצרים הבסיסיים, והטבות על הגדלת סל הקניות של חברי המועדון. זוהי אחת מהדרכים של טיב טעם ללכת יד ביד עם לקוחותיה הקבועים בתקופת המיתון לצד קידום מטרה מוצהרת של הגדלת קהל הלקוחות המשתמשים בסניפים הגדולים לקניה המשפחתית השבועית".
במסגרת זאת משיקה טיב טעם כרטיס מועדון חכם המעניק 1000 שקל הנחות לחברי מועדון, הניתנות למימוש במגוון אפשרויות מימוש. כמדובר בכרטיס הנטען מראש בסכום של – 1000 שקל הנחות, אותן ניתן לממש כבר בקנייה הראשונה.
הכרטיס, שעלותו 49 שקל מתפרק לשלושה חלקים ומאפשר לכל המשפחה ליהנות מההטבות, במגוון דרכים ובהתאם להרגלי הקניה של כל אחד. 1000 השקלים ישמשו ל: 10% הנחה על כ-150 מוצרי סופרמרקט בסיסיים; 5% הנחה על קניה מעל 500 שקל (מעבר לקניית המוצרים הבסיסיים); 10% הנחה על קניה מעל 1000 שקל (מעבר לקניית המוצרים הבסיסיים), מגוון מבצעים שוטפים לחברי המועדון שיעניקו לעיתים גם כפל הנחות, ובנוסף סל הטבות לחיים הטובים בשיתוף עם מגוון חברות מובילות בתחומי הבילוי והפנאי. הכרטיס ניתן לטעינה מחדש בתום שנה או בתום מימוש ההטבות.
איתמר הוסיף עוד כי טיב טעם הציבה לה השנה למטרה, יצירת מועדון לקוחות פעיל ורחב באמצעות גיוס והכפלת כמות החברים הפעילים מ – 150,000 ל – 300,000 לצד יצירת כדאיות אמיתית מול אלו שאינם חברים וזאת בעיקר על ידי הרחבת ההנחות של סל הקניות השבועיות
השקת המועדון תלווה בקמפיין תומך במדיה תחת הסלוגן "שלם פחות-תתחיל לחיות" בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. משרד הפרסום GPS יוביל את המהלך. רשת טיב טעם מונה היום 30 סניפים, מתוכם 16 סניפים תחת המותג "In The City".