נסטלה העולמית תאמץ את האסטרטגיה השיווקית הזוכה של דגני הבוקר של אסם

אסם זכתה בפרס הגלוב אוורד על פעילותה בדגני הבוקר של נסטלה; נסטלה העולמית בחרה בחטיבת הדגנים של אסם למדינה המצטיינת בתחום
משה בנימין |

חברת נסטלה העולמית העניקה לחטיבת דגני הבוקר של אסם את פרס המדינה המצטיינת לשנת 2007 בתחום דגני הבוקר.

החטיבה נבחרה מתוך כלל המדינות, בעקבות הישגים שיווקיים של שני מהלכים הבולטים אותם ביצעה החברה במהלך 2007: גיבוש אסטרטגיה שיווקית לדגני פיטנס שהובילה לגידול של פי שניים במכירות, והשקת הדגנים המלאים בדגני נסטלה באמצעות תקשורת שיווקית פורצת דרך.

לאור הביצועים המוצלחים ב- 2007: אסם זכתה בפרס הגלוב אוורד על פעילותה בדגני הבוקר של נסטלה. בעקבות ההישגים השיווקיים וגידול של 97% במכירות הפיטנס מוסרת נסטלה העולמית כי תאמץ את האסטרטגיה השיווקית הישראלית של חטיבת הדגנים למדינות נוספות.

בעקבות הצלחת המהלכים בישראל, מאמצת נסטלה רעיונות שהוכיחו עצמם בארץ ומיושמים עתה גם במדינות נוספות. כך, למשל, אימצה נסטלה באוסטרליה את אסטרטגיית הקמפיין הישראלית לדגנים מלאים, והפיקה קמפיין דומה לקמפיין הישראלי, תחת הסיסמה "הדור החדש של הקורנפלקס".

לדברי איילת תורן דובר, מנהלת שיווק דגני בוקר נסטלה "האסטרטגיה שיצרנו לפיטנס מתבססת על התובנה הצרכנית כי נשים מעוניינות לצרוך מדי יום ולאורך זמן מוצר שהוא גם טעים וגם מסייע להן לשמור על הגזרה, היה ברור לנו כי בשוק שבו כל השחקנים מדברים על מוצרים לדיאטה חשוב להציע לצרכנית ערך מוסף מבדל ורלוונטי - מוצר שמעבר ליתרונות הבריאותיים המובהקים שלו יש לו גם יתרון בולט בטעם מה שמאפשר לצרוך אותו על בסיס יומיומי לאורך זמן ולא רק בזמן דיאטה קצובה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה