טיב טעם סוגרת עוד שנה בהפסד: ההפסד הנקי ברבעון הרביעי עמד על 15.9 מליון שקל
חברת טיב טעם מפרסמת היום (ב') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי לשנת 2007 ולשנה כולה. ההפסד הנקי הסתכם בשנת 2007 ב- 13.7 מליון שקלים לעומת הפסד נקי של כ- 25.4 שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות החברה הסתכמו בשנת 2007 בכ-990 מליון שקלים גידול של 7.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד; ההפסד התפעולי צומצם באופן ניכר והסתכם בכ-1.2 מליון שקלים לעומת כ-12.9 מליון שקלים בתקופה המקבילה.
ההפסד ברבעון הרביעי גדל לעומת 2006
הרבעון הרביעי מסב לחברה הפסד נקי של 15.9 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של כ – 1.8 מליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ברבעון הרביעי גדלו ב-8.2% והסתכמו בכ-240 מליון שקלים.
4 מיליון שקל על יחסי ציבור והתמודדות עם "תחקיר החתולים"
החברה מרגישה, כמובן את הצורך בהתיחסות ל"תחקיר החתולים" שערכה התוכנית "כלבוטק" על הרשת במהלך הרבעון הרביעי. מהדוחו"ת עולה, כי קרוב ל-4 מיליון שקל הושקעו בהתמודדות התקשורתית עם התחקיר. בין השאר התמודדות זו כללה ייעוץ משפטי, השקעה ביחסי ציבור, והזרמת כספים לפרסום בתקשורת.
הפעולות האלה, מוסרים בחברה נעשו "במטרה להציג בפני הציבור את הסתייגותה מממצאי התחקיר והאופן בו נערך, הופק ושודר". עוד הם מוסרים, כי בתום הפעולות אותן הפעילה החברה: מכירות החברה צמחו ב-8.5% ברבעון הרביעי (הרבעון אשר מכירותיו היו אמורות להיות מושפעות מממצאי התחקיר).
טרייביטש: "נקודת פריצה טובה ל-2008"
קובי טרייביטש, יו"ר טיב טעם: "המומנטום החיובי בו מצויה הרשת מתבטא היטב בשיעורי הצמיחה החזקים שלנו לאורך כל השנה; הפחתות חד פעמיות הרחיקו אותנו זמנית מהצגת רווח מפעולות כבר השנה, אך עדיין מביאות אותנו לנקודת פריצה טובה בשנת 2008".
דובי שנידמן, מנכ"ל טיב טעם: "שנת 2007 היא שנה נוספת המבשילה אל תוך תנופת ההתרחבות וההתפתחות של הרשת, אשר באה לידי ביטוי בשיעורי צמיחה בהכנסות החברה ובמכירות הסניפים הזהים וכמו גם בפתיחת סניפים חדשים. אסטרטגיית ההתרחבות הנה המפתח להעצמת הרשת. מתחילת שנת 2008 ועד סוף מרס נפתחו עוד 4 סניפים בשטח כולל של כ- 1,800 מטר ולחברה חוזים לפתיחת עוד 7 סניפים בשטח כולל של כ – 10,000 מטר".