בעלי רשת "ספגטים" משיקים את dopo - "פסטה בר" חדש בהשקעה של 5 מיליון שקל

אחרי שיבדקו את הקונספט בחצי השנה הראשונה מתכננים היזמים לפתוח עוד עשרות סניפים למותג הפסטה
משה בנימין |

חברת GHL השקעות, המתמחה בפיתוח וניהול קונספטים בתחום ההסעדה ומבעלי רשת מסעדות 'ספגטים', משיקה בשיתוף עם איש העסקים זאב מורגנשטיין - מבעלי "Komo-Investments", קונספט חדש של 'פסטה בר' תחת המותג "dopo" בהשקעה כוללת של 5 מליון שקל.

תפריט "dopo" משלב מטבח איטלקי קלאסי עם מנות חדשניות ומקוריות כגון פסטות, ברוסקטות ועוד, שהכנתן נעשית אל מול עיני הלקוח בשיטת ה - OPEN KITCHEN, סגנון המשתף את הלקוח היושב מסביב לבר בחוויה, בניחוחות ובתחושות של יצירת המנה.

לדברי משה וינגרטן, יו"ר GHL השקעות, מדובר בסניף ראשון בקונספט חדשני. "dopo" מציע מגוון רחב של פתרונות עם הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח - השירות יהיה מהיר ואישי (ישיבה מסביב לבר מושקע) עם תפריט מזין ואיכותי, באווירה קז'ואלית ובמחירים השווים לכל כיס. ויינגרטן מוסיף, כי לאחר בחינת הקונספט בטווח של חצי שנה, עתידים להיפתח עוד עשרות סניפים.

הסניף הראשון של "dopo" ייפתח במהלך החודש הקרוב ברחוב הנחושת 4, רמת החיל תל אביב על שטח של 160 מ"ר. המטרה היא לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ ולהפוך את "dopo" לרשת המובילה בתחום ה'פסטה בר' בישראל, ואף להוציא בעתיד את הרשת לחו"ל.

וינגרטן מוסיף כי הקונספט החדש של רשת ה'פסטה בר' "dopo", הוא חלק מהמגמה הרווחת לא רק בישראל אלא בכלל בעולם עם התפתחות קטגוריית ה -Fast Casual ולכן החברה תפעל למקם את סניפי הרשת בישראל ובעולם ברחובות הומי אדם ובמיקומים מרכזיים (High Foot Traffic Locations) כגון פארקי תעשייה מתקדמים, שדות תעופה, קניונים גדולים, בתי חולים, רחובות ענק ועוד.

חברת GHL השקעות - בבעלות משותפת של משה וינגרטן, גדי גרנות ודרור נחושתן - מחזיקה גם ברשת מסעדות 'ספגטים' המונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית, עם מחזור מכירות של כ – 120 מיליון שקלים בשנה. בנוסף, מחזיקה ב - 50% מהמותג מינה טומיי בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה