אסם חתמה הסכם להפצת קפה לנדוור בשוק הקמעוני

איציק צאיג, מנכ"ל חברת הסחר בקבוצת אסם: "במסגרת ההסכם עם חברת "קפה לנדוור" תגדיל אסם-נסטלה את פעילותה בשוק הקפה ובמקביל תאפשר לקפה לנדוור להגיע לאלפי נקודות מכירה בכל רחבי הארץ"
אפרת אדיר |

חברת "אסם" חתמה בימים אלו הסכם להפצה של מגוון מוצרי חברת "קפה לנדוור" לשוק הקמעוני, כאשר ההפצה לשוק המוסדי תישאר, בשלב זה, בידי חברת לנדוור.

"לנדוור" מתמחה בייצור קפה טורקי ואספרסו ומחזיקה בכ-8% מהשוק בקטגורית הקפה הקלוי. לדברי איציק צאיג, מנכ"ל חברת הסחר בקבוצת אסם: "במסגרת ההסכם עם "קפה לנדוור" תגדיל אסם-נסטלה את פעילותה בשוק הקפה ובמקביל תאפשר לקפה לנדוור להגיע לאלפי נקודות מכירה בכל רחבי הארץ".

שלי פדרמן, הבעלים ויו"ר מועצת המנהלים של "קפה לנדוור", מציין שהחברה צופה, כי בעקבות ההסכם עם קבוצת אסם-נסטלה, יגדל נתח השוק של לנדוור בקטגורית הקפה הקלוי בשנת 2008 לכ-10%. שוק הקפה הקלוי בישראל מוערך בכ-237 מיליון שקל במחירים קמעונאיים.

בשנת 2006 מכרה חברת "קפה לנדוור" למעלה מ-4 מיליון אריזות קפה לשוק הקמעוני. המותגים המובילים של החברה הם "קפה לנדוור" ו-"דרך הקפה" המיוצרים על ידה. כמו כן, לנדוור הינה היבואנית הבלעדית לישראל של "אילי", מותג האספרסו המוביל בעולם, ושל "רומבוטס", יצרנית ספלי קפה הפילטר.

על-פי נתוני סטור נקסט, בין החודשים ינואר-אוגוסט 2007, הובילה קבוצת שטראוס את קטגוריית הקפה הקלוי עם 82% והמותג "טורקי עלית" מחזיק ב-70% מהקטגוריה. קבוצת שטראוס פעילה בקטגוריה גם בסגמנט קפה פילטר עם המותגים "מוקה מספר 1" ו"ג'ייקובס".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה