נור מדיה הסירה שלטים של המותג האיטלקי בוניטה דה מס

בשלטים שנתלו לאורך איילון ובקרבת קניון שבעת הכוכבים, מופיעה השחקנית מורן אטיאס לבושה חזיה ועליונית, כאשר הכיתוב מכסה את המשך גופה
אפרת אדיר |

חילוקי דעות בין משרד הפרסום "אשל שיבר", המטפל במותג ההלבשה התחתונה האיטלקי "בוניטה דה מס", לבין חברת השילוט "נור סטאר מדיה" הביאו להסרת שלטי חוצות בכיכובה של מורן אטיאס יומיים לפני תום תקופת ההסכם.

בבסיס הטענות, משרד הפרסום "אשל שיבר", המטפל במותג "בוניטה דה מס" פנה אל חברת השילוט "נור סטאר מדיה", שבבעלות משה נור, במטרה לעצב סקיצה לשלט חוצות בכיכובה של פרזנטורית מותג ההלבשה האיטלקי, השחקנית מורן אטיאס.

בשלטים שנבחרו לפרסום, מופיעה מורן אטיאס לבושה חזיה ועליונית, כאשר הכיתוב מכסה את המשך גופה, בהשוואה למודעות שפורסמו בעיתונים, מדובר בגרסה מצונזרת. בערב סוכות נתלו 4 שלטים כאלה לאורך נתיבי איילון ושלט נוסף בקרבת קניון שבעת הכוכבים.

בהסכם ההתקשרות בין "אשל שיבר" ל"נור סטאר מדיה" נכתב כי השלטים יישארו באוויר למשך 14 יום. אתמול (ב'), הוסרו השלטים לאחר 12 ימים בהם היו תלויים.

לטענת משה נור, מבעלי נור סטר מדיה: "השלטים עלו בהתאם לסקיצות שאושרו על-ידי משרד הפרסום, אולם לאחר מספר ימים פנו אליי מ'אשל שיבר' וביקשו לשנות לפורמט חושפני יותר ואני לא הסכמתי והחלטתי להורידם. בסך הכל, מתוך 14 יום, השלטים עמדו תלויים 12 יום. בשילוט חוצות יש מגבלות חוק ואנחנו פועלים בהתאם ולא חוצים את הגבולות של הטעם הטוב".

בפרסום "אשל שיבר" דווקא סבורים אחרת. לטענתם, השלטים הורדו על-ידי נור סטאר מדיה, בשל פניות של גורמים חרדים, כמו גם עיריית הרצליה שאיימו על חברת השילוט בהורדת השלטים, המציגים את הדוגמנית במראה חושפני, פרובוקטיבי ולא מקובל. לדברי גולן בן דוד, מפרסום אשל שיבר: מנור מדיה שלחו אלינו פקס שהתקבל מהוועדה הארצית למניעת פרסומי שחץ, המבקשת בתוקף להסיר את השלטים והדבר נעשה באופן חד צדדי וללא אישורנו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה