רודריגו גונזלס מתפשט עבור אופנת סגל
רשת אופנת סגל, המובילה בתחום אופנת עילית לגברים, עולה בקמפיין פרסום לעונת סתיו-חורף 2008, בהשקעה של כ-400 אלף דולר.
להובלת הקמפיין נבחר זוכה התוכנית "רוקדים עם כוכבים", רודריגו גונזלס, המוביל לראשונה קמפיין אופנה ויקבל עבורו כ-30 אלף דולר.
תקציב הפרסום של אופנת סגל מטופל מזה עשור שנים על ידי משרד הפרסום "אשל שיבר". המסר שנבחר לקמפיין הוא: "מותגים שגברים אוהבים", המחזק את פרוטפוליו מותגי האופנה היוקרתיים אותם משווקת אופנת סגל ביניהם דולצ'ה וגבאנה, הוגו בוס, קוואלי ועוד.
לדברי החברה, מטרת הקמפיין לגייס קהלים חדשים וליצור מודעות ולגיטימציה בקהלים אלו. רודריגו נבחר כי הוא מייצג קהל צעיר, אופנתי, עכשווי וסקסי המתאים לערכי החברה. בקמפיינים הקודמים של אופנת סגל כיכבו הכדורגלנים איציק זוהר, חיים רביבו ויוסי אבוקסיס.
הפרסומת תשודר בערוצים המסחריים בטלוויזיה כאשר במהלכה מבצע רודריגו גונזלס סטרפטיז הפוך ומתלבש לאורך הפרסומת במותגים של אופנת סגל. בקרוב תופץ באינטרנט בשיווק ויראלי גרסה בלתי מצונזרת של סרטון הסטרפטיז בה רודריגו מסיר כמעט את כל בגדיו.