משרד התיירות בונה תוכנית חירום לשיווק העיר אילת
תוכנית ייעודית של משרד התיירות לשיווק העיר אילת כיעד אטרקטיבי לתיירות, בעלות של 8.5 מיליון שקל, תצא לדרך בתחילת נובמבר ותימשך עד לחודש מרץ.
התוכנית, שהוכנה בשיתוף עם עיריית אילת והתאחדות המלונות באילת, מיועדת להחזיר את אילת למפת התיירות של סיטונאי התיירות בחו"ל. קמפיין השיווק יתבצע באמצעות חבילות תיור אטרקטיביות, הסרת החסמים העוצרים את הרחבת הקשר האווירי הישיר לאילת ומיצוב העיר כמוקד תיירותי איכותי.
התוכנית תתמקד במדינות בריטניה, צרפת, גרמניה, רוסיה, מדינות סקנדינביה והולנד ותכלול מבצעי פרסום תדמיתיים על ישראל בדגש על אילת, פעולות יחסי ציבור, פעילות בירידי התיירות הבינ"ל שיתקיימו באירופה בעונת החורף ופעולות אינטנסיביות להכנסת משווקים סיטונאים חדשים לשיווק אילת.
כמו כן, יפעל משרד התיירות להוסיף ל-4 הטיסות השבועיות הקיימות, עוד 3 טיסות שכר נוספות בשבוע בעונת החורף הקרובה. ההערכה היא כי 7 טיסות שכר ישירות, יביאו לאילת כ-1,100 תיירים ובכל העונה כ-10,000 תיירים. לקראת עונת חורף 2008/9, יפעל משרד התיירות להגיע ל-15-14 טיסות שכר ישירות לאילת בשבוע.
עוד בטרם החלה התוכנית הייעודית, הגיע משרד התיירות לסיכום עם סיטונאי התיירות הרוסי "בייס טרוול", על הפעלתן, לראשונה, של 30 טיסות עונתיות ממוסקבה לאילת (דרך עובדה) החל מחודש אוקטובר הקרוב ועד לחודש מאי 2008. לטיסות אלו יצטרפו 15 טיסות חדשות נוספות מגרמניה ובימים אלו מתקיימים דיונים מול סוכני תיירות נוספים.
שר התיירות, יצחק אהרונוביץ': "תוכנית החירום לשיווק העיר אילת מיועדת להחזיר לעיר אילת את האטרקטיביות שלה כעיר תיירות מובילה שנפגעה בשל היעדר תשתיות תיירותיות, מחסור בתקציבי שיווק ופיתוח תשתיות ותחרות קשה מול יעדים אטרקטיביים במצרים, ירדן, תורכיה וקפריסין, המשקיעות סכומי-עתק בשיווק ופיתוח תשתיות. פעילות המשרד ושיתוף הפעולה עם סיטונאי תיירות, ירחיבו את תנועת התיירות לאילת ולישראל בכלל".