סקר: 70% מהצרכנים מעדיפים את שיטת השירות העצמי
70% מהצרכנים מצפים שעסקים יעמידו לרשותם יותר טכנולוגיות לשרות עצמי. כך עולה מסקר צרכנים שנערך עבור חברת יבמ בארה"ב.
הסיבות השכיחות ביותר לשימוש בשירות עצמי, עליהן הצביעו 1,000 המשתתפים בסקר, היו האפשרות לגשת למידע ולשירותים מעבר לשעות הפעילות הרגילות, החיסכון בזמן המתנה בתור, קלות השימוש, וההנאה מיותר פרטיות בחלק מהעסקות.
עוד עלה מהסקר, כי בשנה החולפת חלה עליה של 50% בשימוש בטכנולוגיות לשרות עצמי כגון: עמדות מידע ו מערכות תשלום בעסקים.
יבמ פרסמה את נתוני הסקר לרגל השקת מיזם טכנולוגי-שיווקי חדש, המיועד לסייע לחברות ועסקים בתחומי תעשייה שונים בתהליכי התקשורת שלהם עם לקוחותיהם, ולמערכי שירות לקוחות הפועלים במסגרת החברות האלה.
במסגרת המיזם החדש, מציעה יבמ שורת טכנולוגיות ושירותים, ובכלל זה עמדות שירות עצמי ממוחשבות בעלות יכולות תקשורת אלחוטית מובנית, עמדות מכירה וקופות ממוחשבות מתקדמות, קו חדש של עמדות רישום ועריכת חשבון (Check-in-Check out).
אחד המוצרים הראשונים המוצעים במסגרת המיזם החדש של יבמ היא עמדת "קיוסק AnyPlace" לשימוש עצמי, בעלת יכולות תקשורת אלחוטית מובנות המשלבת מסך מגע 19 אינטש. ניתן להציב ולהפעיל את הקיוסק כמעט בכל סביבה ולקשר אותו אל רשת המחשוב הארגונית הרחבה באמצעות האינטרנט ובעזרת ספקי תקשורת סלולארית. ביבמ חוזים כי עמדות הקיוסק האלה יוצבו בחנויות, נמלי תעופה, מלונות ואתרים נוספים.