מקאן אריקסון רכש את כל שטחי הפרסום במוסף "בקהילה"

המוסף החגיגי שיצא בסוכות במסגרת השבועון "בקהילה" הפונה למגזר החרדי נסגר למפרסמים שאינם לקוחות משרד הפרסום מקאן אריקסון
אפרת אדיר |

לקראת סוכות, חתם השבועון החרדי "בקהילה" הסכם עם היחידה החרדית במקאן אריקסון, לפיו המוסף החגיגי אשר יצא לאור לקראת החג יהיה סגור למפרסמים שאינם לקוחות המחלקה. על-פי ההסכם התחייבה המחלקה החרדית במקאן אריקסון לכסות את מלוא כמות המודעות שהוקצו למוסף זה. המוסף, "ציון דרך", מוקדש ל-60 שנה להקמת המדינה והוא סוקר את מערכת היחסים בין המדינה לחרדים משלל היבטים. המוסף מכיל מגוון כתבות הסוקרות את הנושא מכל זוויותיו, ראיונות עם אישים חרדים מכל חוגי הקשת, כתבות פרופיל על "ששת החרדים ששינו את המדינה", טורים אישיים, נתונים ותחזיות. בין לקוחות מקאן אריקסון שנטלו חלק במוסף נמנים: סלקום, לאומי, טבעול, טמבור, קבוצת יבואני הרכב מאיר (יגואר, וולוו והונדה), טמפו, יורוקום, קידישיק, מאורות הדף היומי, מיני ישראל ועוד. שבועון "בקהילה" זוכה לחשיפה של 17 אלף עותקים במגזר החרדי. על-פי סקר TGI שנערך במחצית הראשונה של 2007 עלה העיתון ב-6.5% בחשיפה ביחס למחצית השנייה של 2006. לדברי איתן דובקין, מנכ"ל היחידה החרדית במקאן אריקסון, מדובר בשיתוף פעולה ראשוני מסוגו שטרם נעשה במדיה החרדית. בשנים האחרונות, עם התמקצעותה של העיתונות החרדית, הנושאים של המוספים החגיגיים שיוצאים לאור על-ידי השבועונים החרדיים לקראת החגים, הפכו לשיחת היום במגזר. "בראייתנו המקצועית ראינו לנכון לחשוף את לקוחותינו לקהל היעד במוסף נחשק זה ולסגור את כל מלאי המודעות שהוקצו במוסף לטובת העניין", ציין דובקין. מאיר הירשמן, מו"ל משותף של שבועון "בקהילה" הוסיף: "הגושפנקא המקצועית שאנו זוכים לקבל ממשרד פרסום כמו מקאן אריקסון מחמיאה לנו ומעודדת אותנו לשמור על הפערים ברמה המקצועית והאיכותית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה