רשת השיווק "רמי לוי" ממשיכה באסטרטגיית התרחבות
רשת חנויות המזון, "רמי לוי שיווק השקמה", שהשלימה במאי האחרון הנפקה ראשונה בבורסה בתל-אביב, ממשיכה באסטרטגיית התרחבות וחונכת 2 סניפים חדשים לקהל הרחב, האחד במרכז "ביג" בצומת קסטינה והשני בבית"ר, עבור המגזר החרדי.
הסניפים החדשים מצטרפים ל-8 הסניפים הקיימים של הרשת, כאשר עד סוף 2008, מתכננת הרשת לפתוח 4 סניפים נוספים. 3 סניפים מיועדים להיפתח באזור הצפון - בנשר, זכרון יעקב וקרית אליעזר, והסניף הרביעי בגבעת שאול בירושלים.
הסניף בבית"ר הינו הסניף הראשון של החברה, שפונה למגזר החרדי ולשם כך נערכה הרשת למתן כשרויות מתאימות והחדרת מוצרים מתאימים למגזר זה. להערכת הרשת, בהתבסס על תנועת הלקוחות בסניפים החדשים בימים הראשונים לפתיחתם, קצב המכירות יהיה דומה לקצב המכירות הממוצע ביתר סניפי הרשת.
רשת רמי לוי סיימה את הרבעון השני של שנת 2007 והמחצית הראשונה של השנה עם עליה ברווחים. על פי דו"חות הפרופורמה של החברה, במחצית הראשונה של 2007 הסתכם הרווח הנקי של רמי לוי בכ-18.7 מיליון שקל, לעומת כ-14.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-26%. הרבעון השני של השנה הסתכם ברווח נקי של כ-9.7 מיליון שקל, עלייה של כ-21% לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכם בכ-8 מיליון שקל.
יצויין, כי הדו"חות הכספיים שפרסמה הרשת משקפים את המעבר למכירות ישירות בתחום הפירות והירקות, לעומת מצב קודם בו המכירות בתחום זה בוצעו על ידי זכיין עד חודש מאי 2007. דו"חות הפרופורמה משקפים מצב שבו המכירות בתחום הפירות והירקות היו מתבצעים ישירות על ידי רמי לוי כבר משנת 2006.