ווב 2.0: TNT מגרילה אלף שקל בין גולשים יצירתיים

זאת במסגרת שת"פ עם אתר "נענע", במסגרתו יצלמו לקוחות TNT קליפים בכיכובם אשר ידורגו לפי בחירת הגולשים; הזוכה במקום הראשון ירוויח פרס של 1,000 שקל לרכישת בגדים ברשת TNT
אפרת אדיר |

רשת TNT יוצאת בשת"פ עם אתר האינטרנט "נענע" בתחרות נושאת פרסים בקרב גולשים. כך, החל מיום שישי (28/9) ובמשך 8 ימים רצופים, תעמיד הרשת תא הלבשה נייד שיסתובב בכל חלקי הארץ וצעירים מעל לגיל 18 יוכלו להצטלם עם בגדי המותג TNT בקליפ נועז. כל הקליפים שיצולמו, יעלו באותו היום לאתר נענע וידורגו לבחירת הגולשים, כאשר הזוכה במקום הראשון ירוויח פרס של 1,000 שקל לרכישת בגדים ברשת TNT. פרטי מיקום התא הנייד יופיעו כל יום בבלוג TNT באתר נענע. בנוסף, צעירים לבושים בבגדי TNT מכל הארץ, יוכלו לצלם בעצמם קליפ נועז בבית ולשלוח לאתר נענע על מנת להיכנס לתחרות. במקביל לפעילות תצא הרשת במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בתקציב של למעלה מ-5 מיליון שקל. הקמפיין כולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה, פרסום בבתי קולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד- הצעירים. לדברי איילת פיצ'ון-עוז, מנהלת השיווק של רשת TNT: "אופי הפעילות מתאים לקונספט הקמפיין שהעלנו העונה: "virtual world, real fashion". הקמפיין מציג את עולמם הווירטואלי של בני נוער וצעירים בימינו, המתקשרים זה עם זה באמצעות בלוגים, צ'טים, מצלמות והיכרויות באינטרנט. הפעילות כולה תצולם במצלמות אינטרנט והקליפים יעלו לאתר האינטרנט".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה