"הגלויה של שלי" משיקה קו גלויות חדש
חברת "הגלויה של שלי", שבבעלות שלי רוקח, משיקה קו גלויות חדש אליהן מצורפת מתנה.
הקו החדש יאפשר ללקוחות לפרסם על גבי גלויות, הכוללות מסר פרסומי בתוספת שי סמלי המוצמד לגלויה. קו זה מצטרף לפורמטים קיימים אותם השיקה "הגלויה של שלי" במהלך השנים ושהפכו לנכסי החברה, ביניהם גלויות הרכבה, גלויות פלסטיק, גלויות SMS ועוד.
חברת ישראכרט היא המפרסם הראשון העולה בקו הגלויות החדש עם קמפיין ל"קמפוסכרט", כרטיס אשראי לסטודנטים, הכולל עיפרון ממותג המוצמד כמתנה. הקמפיין עולה לקראת שנת הלימודים האקדמית על גבי כ-50 אלף גלויות בכ-700 נקודות בכל רחבי הארץ ומהווה יריית פתיחה לפרסום ישראכרט לסטודנטים בשנה החדשה. ההיקף המוערך של הקמפיין, נאמד בכ-30 אלף דולר והוא יעלה בסוף השבוע הקרוב.
שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי מסרה כי: "קו הגלויות החדש מהווה מתיחה נוספת של גבולות היצירתיות, אותם אנחנו מנסים לחצות בכל פעם מחדש כחלק מגישתנו הדוגלת ביצירת הפתעה ומעורבות אמיתית עם הציבור הרלוונטי הנחשף לקמפיין. הצרכנים הנחשפים לגלויות למדו לחפש את אותם "גימיקים" על גבי המתקנים ולכן מתפקידנו לייצר עבורם ריגושים חדשים כל פעם מחדש".
חברת "הגלויה של שלי" הוקמה לפני כ-12 שנים על ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקד"מ חווייתי ב-700 מוקדי פנאי ובילוי באמצעות גלויות. עם לקוחות החברה נמנים: ישראכרט, תנובה, UMI, דיפלומט, מפעל הפיס, קוקה קולה, לאומי קארד, גלוברנדס, ביו פט יבואנית נוטרו צ'ויס, עיריית תל אביב, בזק, האגודה למלחמה בסרטן, נייקי, בנק לאומי, פלאפון, אתר REST, מוזיאון ישראל ירושלים, מכון גתה ועוד.