גיבור סברינה קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק המותג FELIX

הרשת תחדיר את מותג האנימציה כחלק מקולקציית החורף של FIX, מותג ההלבשה התחתונה לצעירות; עלות החדרת המותג כ-150 אלף דולר
אפרת אדיר |

חברת "גיבור סברינה", המתמחה בייצור ושיווק הלבשה תחתונה, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק ההלבשה התחתונה של מותג האנימציה הפופולארי FELIX בישראל. מותג "פליקס החתול" ישולב בפריטי קולקציית החורף של מותג ההלבשה התחתונה FIX. עלות החדרת המותג כ-150 אלף דולר. "פליקס החתול" הינו דמות אנימציה פופולארית, שפרץ בסערה לתרבות ההמונים האמריקאית והעולמית ובמהרה הופיעה דמותו על מגוון מוצרים שונים כגון שעונים, כלי כתיבה, כלי מיטה, טלפונים ניידים ועוד. בארץ, קולקציית המותג "FELIX" תכלול הלבשה תחתונה, הלבשת בית וגרביים. הקולקציה מאופיינת בגזרות נעריות והדפסים עליזים. עפר ינאי, מנכ"ל גיבור סברינה מסר: "בעקבות הצלחתם המסחרית של פריטי הלבשת הפנאי וההלבשה התחתונה של FIX אשר נושאים את דמויותיהן המצוירות של המותגים האהובים - "בטי בופ" ו"סנופי", החלטנו להרחיב תחום זה והחל מעונה זו נשווק פריטים הנושאים את דמותו של המותג "פליקס החתול". אני צופה כי סך כל הפריטים הנושאים את דמויותיהן המצוירות של המותגים בטי בופ, סנופי ופליקס יהוו סך של 20% מכלל מכירות המותג FIX בעונה הקרובה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה