איש השיווק של ספטמבר: רונן זהר מגלידות שטראוס
איגוד המפרסמים בחר ברונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידות שטראוס, לאיש השיווק של חודש ספטמבר 2007.
ב-3 השנים האחרונות מבצעת "גלידות שטראוס", בהובלתו של רונן זהר, פעילות בעלת אופי חווייתי סביב המותג מגנום. לפני שנתיים ייצרה שטראוס סידרה מצומצמת של מגנום שפונה לחמשת החושים. לפני שנה השיקה את Magnum Open Art - תערוכה של יצירות אמנות של אמנים ישראליים, שמבטאות את זהות המותג, והשנה את "מגנום סטור", חנות קונספט של מגנום בנמל תל-אביב שהוקמה למשך שבועיים במטרה להעביר באופן חווייתי את ערכי המותג העיקריים של מגנום.
לדברי רונן זהר, "מדובר במותג שנתמך לאורך כל השנים בפעילות שיווקית עקבית, בדגש על המילה עקביות. הדרך היחידה להגיע למותג מוביל היא להעביר באמצעות הפעילות השיווקית את הערכים הנכונים, כלומר לדעת בדיוק איזה צורך הוא מספק לצרכנים, ומה התפקיד שלו בחייהם. כמובן שערכים אלה משתנים עם הזמן; המשפך נעשה יותר ויותר צר מבחינת האחידות של הקונספט השיווקי שלו, המסר והערך לצרכן".
מותג "מגנום" הושק בישראל לפני 11 שנים, בעקבות רכישת גלידות שטראוס על ידי חברת יוניליוור. החברה בישראל נמצאת כיום בבעלות יוניליוור (51%) ומשפחת שטראוס (48%) וכפופה ישירות ליוניליוור אירופה.
עוד מוסיף זהר: "אמנם אין נתונים רשמיים של שוק קניית האימפולס, אבל בתחום הצריכה הביתית הגענו לנתח של 58%, שהוא יותר מכפול מנתח השוק של המתחרה העיקרי שלנו, "נוק-אאוט" של נסטלה. גם כשהושק המתחרה, אנחנו היינו עקביים עם האסטרטגיה שלנו, מה שגרם להמשך החיזוק והבידול של המותג".
רונן זהר, (40), הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת באר-שבע, ו-MBA מאוניברסיטת ת"א. במשך 9 שנים עבד ב"עלית", בה התחיל כמנהל מותג וסיים כמנהל השיווק של השוקולד, כאשר הפעילות השיווקית האחרונה שלו ב"עלית" הייתה המיתוג מחדש של הפרה.
זהר מכהן כסמנכ"ל השיווק של גלידות שטראוס ב-5 השנים האחרונות.