כוכב נולד לא יהיה חלק מפרויקט האינטרנט של טדי

ראיון מצולם עם מנכ"ל ובעלי "טדי הפקות", אשר אינה מסתפקת בשת"פ עם אתר "קשת" בתוכניות "כוכב נולד" ו"נולד לרקוד" וחוברת לסמייל.מדיה להשקת מיזם אינטרנט במודל של חלוקת רווחים עם האמנים, שבו היא תגלה כוכבים חדשים
אפרת אדיר |

על רקע השקעתה הרבה של זכיינית ערוץ 2,"קשת", באתר האינטרנט שלה, חברת "טדי הפקות", האחראית על פורמטים טלוויזיונים מכניסים כמו "כוכב נולד" ו"נולד לרקוד", אותם היא משדרת גם באתר "קשת אינטראקטיב" במתכונת ייעודית לאינטרנט, מתכננת התרחבות ברשת באמצעות חברת סמייל.מדיה, מקבוצת אינטרנט זהב.

חברת סמייל.מדיה תורמת את חלקה בהשקעה כספית של כ-8 מיליון שקל ובתמיכה טכנולוגית לאתר האינטרנט TEDY.TV, בעוד "טדי הפקות" תתרום את הידע שלה ביצירת תכנים בידוריים ייעדויים לאינטרנט.

בראיון ל-Bizportal, מסבירה טמירה ירדני, מנכ"ל ומבעלי "טדי הפקות", כי המיזם החדש אינו כולל שילוב של תכנים טלוויזיונים, כפי שנעשה באתר "קשת אינטראקטיב", אלא הפקות וידיאו מיוחדות באינטרנט. לדבריה, "ב"כוכב" וב"נולד" אנחנו מוגבלים מבחינת כמויות של אנשים שניתן להציג על המסך, בעוד באינטרנט אפשר לעבוד עם מאסה של אנשים וניתן לפתח נישות ולגלות כשרונות חדשים מתחומי המוסיקה, כתיבה, שירה וסטנד-אפ".

קשת תצליח

על השת"פ עם "קשת" אומרת ירדני: "אני לא רואה סתירה בין TEDY.TV לאתר "קשת אינטראקטיב". קשת הולכת להשקיע בפורטל גדול ורחב תחומים, שיתחרה ב-וואלה! ו-YNET - ובטוח שתצליח, ואילו אנחנו מתמקדים רק בתחום הבידור ולבטח נשתף פעולה בעתיד גם עם קשת".

TEDY.TV בנוי מערוצי תוכן המציגים 12 הפקות מקור ותכנים בלעדיים של יצרני תוכן בינלאומיים, כמו גם ערוצי מוסיקה, הומור, אקסטרים, תרבות, בידור וערוץ משחקים בשיתוף אתר הגיימרים V-GAMES. כמו גם ערוץ ויראלי, שיאגד עבור הגולשים תכנים ויראלים מיוחדים וערוץ אודישנים להפקות השונות של "טדי הפקות".

גם האמנים והיוצרים הישראלים ייהנו מהאתר, הפועל בשיטת חלוקת רווחים עם האמנים ועל-פי מודל הכנסות מפרסום. כךך, אמן יוכל לשלוח הודעת טקסט למכשירים הניידים של מעריצים המעוניינים לקבל שירות זה ועלות ה-SMS, שתחוייב מחשבונו של הגולש ובידיעתו - תועבר לכיסו של האמן.

פרסום המשתלב עם התוכן

על שיטת הפרסום, אומר חנן מעיין, מנכ"ל TEDY.TV, כי הוא מאמין במודל של פרסום בווידיאו באינטרנט, אך לא בפרסום סטנדרטי, כפי שקורה כיום. לדבריו, "החלטנו להכניס אופציות של פרסום חכם שיתמזג עם התוכן ויוצג על פני 20% מהשטח של המסך העליון באתר. אנחנו מציעים למפרסמים חבילות אינטגרטיביות תלויות תוכן וגם האמנים ירוויחו מהפקה של תוכן ופעילויות שוטפות באתר".

צביקה הדר, אף הוא מבעלי "טדי הפקות", מוסיף על חזרת הפורמט הקומי "קומדי סטור" לאתר. "אנחנו לוקחים את הרעיון של מה שהיה 'קומדי סטור' ומחפשים אנשים מוכשרים על מנת לתת להם במה ומסגרת להתבטא ולהשקיע בהם, כפי ש"טדי הפקות" נתנו לי הזדמנות עם מופע ה"קומדי סטור" בבית ציוני אמריקה וכך התחלתי את דרכי בתעשיית הבידור", ציין הדר.

ערוץ נוסף באתר TEDY.TV הוא אפליקציות חברתיות באמצעות שת"פ עם אתר "מקושרים", בו רשומים למעלה מ-400 אלף משתמשים פעילים. רשת חברתית נוספת שתקודם באתר היא PIPOL אשר תדאג לקדם תכנים של יוצרים ישראלים צעירים ולהפגישם עם אמנים ותיקים וכך ליצור פעילויות ברשת ומחוצה לה כמו הופעות במה וכיתות אומן.

חנן מעיין מסכם את השקת המיזם ואומר: "שנה וחצי מהיום, נרצה להיות מהאתרים המובילים בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה